Wutwut Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Nå var det blitt litt stille her, men kan jo si at jeg skal begynne på ny MW2 film, blir nok en montage. Men ikke så bra kvalititet, blir vel samme som sist ... Dere kan jo se på denne i mens; Ikke så bra quality eller noe men men. Forresten, det er ikke "fake", men er i en sniper lobby, ja. Lenke til kommentar
cloudnine Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Skal inn en tur til sentrum i morgen å kjøpe meg noen spill tenkte eg. Spillene jeg har tenkt på er: Mirrors Edge (kanskje seint, men det er awesome så må bare ha det) Mass Effect 2 Tekken 6 Fable II Dantes Inferno Bayonetta Noen spill dere anbefaler mer enn andre eller noen jeg ikke har nevnt som er verdt å kjøpe? Spill som ikke trenges å nevnes: Call of Duty Modern warfare 2 Fifa 10 (har 2 eksemplarer faktisk) NBA LIVE 10 Halo 3: ODST Tomb Raider underworld borderlands (så og si ikke spilt i det hele tatt) Far Cry 2 (møkkaspill) F.E.A.R 2 Assassins Creed I & II BF: Bad company Left 4 Dead Gears of War 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 GTA IV, pluss utgivelsene Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Anbefaler deg til handle på div nettbutikker i utlandet hvis du skal kjøpe en haug med spill. (ebay.co.uk, amazon.co.uk, play.com, zaavi, thehut.) http://biit.no/item/list?category=xbox-360...ank&max=200 grei norsk nettside som plukker opp tilbud fra amazon. prisene er uten frakt og under 200kr pga moms. twitter: http://twitter.com/biitno Endret 14. februar 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Annbefaler deg NBA 2k10 fremfor NBA Live:P (PES fremfor FIFA også, forsåvidt) Lenke til kommentar
Sillycup Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har en xbox 360 som fikk RROD (red ring of death) for rundt 3 år siden, så garantien har gått ut. Leste på et forum en gang at de fiksa boxen gratis uansett hvis det var RROD. Er dette sant? Lenke til kommentar
Sillycup Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 De spillene jeg anbefaler til 360 er: -Call of duty: Modern warfare 2 (På det høyeste, men du MÅ ha online play, da blir det best ) -GTA IV + expansion -Gears of war 1 og 2 -Saint's row (Ganske bra, nummer 1 er litt gangstah stil ,men 2'eren er veldig bra) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har en xbox 360 som fikk RROD (red ring of death) for rundt 3 år siden, så garantien har gått ut. Leste på et forum en gang at de fiksa boxen gratis uansett hvis det var RROD. Er dette sant? Ikke uansett, men hvis den er under 5 år pga reklamasjon. (skal godt gjøres hvis den er over 5 år ) Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Vet noen av noen som selger xbox spaker med ps3 sticks? evt xbox innmaten inni en ps3 kontroller som kan selges? evt betale noen for å gjøre det, men i tilfellet hvem. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Vet noen av noen som selger xbox spaker med ps3 sticks? evt xbox innmaten inni en ps3 kontroller som kan selges?evt betale noen for å gjøre det, men i tilfellet hvem. Det der skulle jeg selv hatt, Xbox Kontroll på PS3. Men tviler. Om det kommer noe så er jeg intrisert også. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har som han over en Xbox som er utenfor garanti, men innenfor reklamasjonsretten. Er det noen som har erfaring med å krangle til seg en ny konsoll fra butikk? Og må alt som originalt fulgte med i esken returneres? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Skal inn en tur til sentrum i morgen å kjøpe meg noen spill tenkte eg. Spillene jeg har tenkt på er: Mirrors Edge (kanskje seint, men det er awesome så må bare ha det) Mass Effect 2 Tekken 6 Fable II Dantes Inferno Bayonetta Noen spill dere anbefaler mer enn andre eller noen jeg ikke har nevnt som er verdt å kjøpe? Spill som ikke trenges å nevnes: Call of Duty Modern warfare 2 Fifa 10 (har 2 eksemplarer faktisk) NBA LIVE 10 Halo 3: ODST Tomb Raider underworld borderlands (så og si ikke spilt i det hele tatt) Far Cry 2 (møkkaspill) F.E.A.R 2 Assassins Creed I & II BF: Bad company Left 4 Dead Gears of War 2 kjøp Mass effect og spill det før du begynner på 2ern Endret 15. februar 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Da har jeg nok fått filmet ferdig til Montagen (Minitagen) min, tror jeg. Fikser for å skaffe MP4 files nå. Men imens så lurte jeg på hva dere syntes om denne introen min? (Ikke noe spessielt, men noe) Se filmen hos Youtube Med WMM, så ja, ikke klag. ._. Endret 15. februar 2010 av JT_NIKO Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er da bra den. Trenger ikke å være så avansert. Jeg likte den i hvertfall. Enkelt og fint Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Bra den, men i våre dager, hvorfor ikke lage den i HD? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Bra den, men i våre dager, hvorfor ikke lage den i HD? Sikkert noobquestion, men kan jeg få til det med WMM? Er da bra den. Trenger ikke å være så avansert.Jeg likte den i hvertfall. Enkelt og fint Takk. Og hvordan går det med filmingen din da? Og btw; Litt lang signatur. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ouch...tror ikke det går ann i WMV. Har nesten aldri brukt det programmet, jeg. Hehe Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Ouch...tror ikke det går ann i WMV. Har nesten aldri brukt det programmet, jeg. Hehe Skaffer meg Sony Vegas når jeg får ny PC. (Torrent) Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Bra Er det det du bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå