Leo_Khenir Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Vel, for det første er jo Slim lydløs i forhold til jetmotoren i førstegenerasjons 360. Dessuten integrert wifi, og HDMI-utgang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Eneste som er litt dumt er hvor ømfintlig på og eject-sensoren er...skal man tørke støv vettu skal du være sikker på at en av de to aktiveres Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Det brukte de noe lang tid med å inkludere innebygd Wifi og HDMI inngang, mens Wii hadde faktisk innebygd wifi fra dag en og den skulle ikke være cutting edge som så Xbox 360 er. Får ikke håpe de gjør noe enda dummere neste generasjon som nærmer seg nå.. Endret 3. april 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Slimen er så fantastisk mye bedre enn førstegenerasjonskonsollen. Ble en renessanse for meg å få min slim tidligere i år etter at jeg knapt hadde orket å spille 360 på halvannet år. Nå er den min mest brukte konsoll igjen Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er bare nintendo som ikke har kommet med nye versjoner av konsoller, utenom de håndholdte selvsagt. Men hva sier egentlig det? Bedre på å få det til første gang, kanskje. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Nintendo kom vel med en billigutgave av Wii rett før jul. Edit: Men det spiller forsåvidt ingen rolle da den tross alt var svakere enn den som kom først. Xbox 360 Slim var jo en bedre modell. Endret 3. april 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Slimen er så fantastisk mye bedre enn førstegenerasjonskonsollen. Ble en renessanse for meg å få min slim tidligere i år etter at jeg knapt hadde orket å spille 360 på halvannet år. Nå er den min mest brukte konsoll igjen Dessuten var det fantastisk å gå opp fra 20gb harddisk til 250. Slippe å slette unna DLC til noen spill fordi du skal spille et nytt spill. Noe av det første jeg gjorde var å redownloade alle DLCene til Fallout 3. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 hvorfor har det seg slik at det ikke finnes et greit ratt og pedaler(+ clutch og girspak) alternativ til xbox 360? er liksom ikke interessert i å bruke 2-3000+ kr på settet fra "porche"..synes det er helt merkverdig at det ikke er noe lett tilgjengelig man kan få kjøpt på elkjøp, spaceworld etc Lenke til kommentar
ronja123 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 hmmm microsoft skal jo ha ett "billig" ratt tror jeg... å jeg mener å ha sett ett madkatz ratt for xbox men jeg kan ikke hjelpe med priser eller linker desverre.. Men jeg tror de "billige" koster rundt 1000lappen eller mellom 5-1000kr å det er jo en viss fare for at det er drit (har jeg hørt) men jeg har aldrig prøvd det selv å hadde det vært billigere så hadde jeg muligens prøvd men sist jeg sjekket var det for dyrt med "billige" løsninger også men dette begynner å bli lenge siden.. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 I dag måtte jeg registrere en profil på xbox live, men det som var rart var at jeg logget meg inn på en "SolventAlloy9" når jeg var ferdig med å registrere meg. Jeg valgte et helt annet brukernavn. Noen som har opplevd dette før? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 I dag måtte jeg registrere en profil på xbox live, men det som var rart var at jeg logget meg inn på en "SolventAlloy9" når jeg var ferdig med å registrere meg. Jeg valgte et helt annet brukernavn. Noen som har opplevd dette før? Dersom noen har valgt brukernavnet før deg så blir brukernavnet ditt automatisk skiftet til et tilfeldig navn. Du har rett til et gratis navnebytte, så du trenger bare å finne et navn som ingen har valgt før deg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Wow, så ut som en blanding av Limbo og Shadow Complex. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg må si meg enig i at Shadow Complex møter Limbo er en passende beskrivelse for Deadlight. Survival/horror i 2D høres litt merkelig ut, men jeg synes at Limbo hadde et par gufne øyeblikk. Dersom Tequila Works klarer å opprettholde en lignende stemning gjennom hele Deadlight kan dette bli et riktig bra spill. Gameplay demo: Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg synes vel egentlig at Limbo er litt oppskrytt, men om vi får mer som minner om Shadow Complex så vil jeg være der dag minus 1 så dette kan så äbsolutt bli meget interessant! 1 Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Slimen er så fantastisk mye bedre enn førstegenerasjonskonsollen. Ble en renessanse for meg å få min slim tidligere i år etter at jeg knapt hadde orket å spille 360 på halvannet år. Nå er den min mest brukte konsoll igjen Jeg har hatt min 1-gen konsoll helt til Star Wars-slimen ble annonsert, den er nå i hus og er latterlig hvor stille den er kontra min gamle traver, og atomkraftverket blir ikke like varmt eller. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) hvorfor har det seg slik at det ikke finnes et greit ratt og pedaler(+ clutch og girspak) alternativ til xbox 360? er liksom ikke interessert i å bruke 2-3000+ kr på settet fra "porche"..synes det er helt merkverdig at det ikke er noe lett tilgjengelig man kan få kjøpt på elkjøp, spaceworld etc Komplett har et Ferrari-ratt til pc/360 for 795,-, kan det være noe? Edit: Her har Spaceworld ett fra MadCatz til samme prisen. Endret 10. april 2012 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 hvorfor har det seg slik at det ikke finnes et greit ratt og pedaler(+ clutch og girspak) alternativ til xbox 360? er liksom ikke interessert i å bruke 2-3000+ kr på settet fra "porche"..synes det er helt merkverdig at det ikke er noe lett tilgjengelig man kan få kjøpt på elkjøp, spaceworld etc Komplett har et Ferrari-ratt til pc/360 for 795,-, kan det være noe? Edit: Her har Spaceworld ett fra MadCatz til samme prisen. har kikket på ferrari rattet, virker okei det, men så er det nå om man vil ha forcefeedback og clutch og girspak. Som f.eks Logitech G27. ser ikke ille ut det , men er bare til ps3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Det er jo det største problemet med G27. Det suverent beste rattet på markedet, men kun til ps3 og pc. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Nådde en milepæl etter snart 7 år på Live. Fikk ikke med meg at det skjedde før en amerikaner jeg spilte RE: ORC med fortalte meg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå