Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jaha? Prøv å laste ned profilen igjen. Det skal visst hjelpe. Eller søk på Bing/Google, så får du nok svar. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Det skjedde med meg også. Heldigvis var det en ganske enkel achievement, så det tok meg ikke lang tid å låse den opp på nytt. Får håpe det ordner seg for deg. @the blue antilope: ALle som fikset problemet ved å laste ned profilen på nytt mistet achievementen som utløste bugen samt de man fikk etter skaden var skjedd. I mitt tilfelle var det Half-Minute Hero. Endret 13. mars 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Jeg gjorde et recovery, men fikk ikke achievementene som jeg unlocka mens problemene var sånn ca. 11-14 i dag. Jeg fikk alt før der tilbake, men ikke den achievementen. Jeg vet godt om laste ned profilen min på nytt, jeg har vært borti dette mange ganger på grunn av latskapen til Live som legger til achievements for seint, og flere ganger når spesielt DLC kommer ut. Endret 13. mars 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Har sett mange miste flere titallstusen gamerscore uten å fått de tilbake med recovery o.l. Noen sier det skjedde etter seneste MW3 update, noen sier andre ting. Tørr ikke logge meg på X360 eller Live fra PCen pga dette.. Endret 13. mars 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Problemet er over nå. Det skal gå fint for alle som ikke har vært pålogga. Hvis du ser noe vekke så er å recovere en gamerprofil gjort på ikke lang tid nå hvis du har cloud-savings på. Ihvertfall på grunn av siste updaten som ga oss cloud-saving som har gjort recovering-tiden kortere for min del ihvertfall. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Husker sånn ca jeg hadde 62224G, litt random tall heh.. Sjekker om det er noen borte nå Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 http://marketplace.x...eAddon#LiveZone Dette må være ny rekord. Dag -7 dlc.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Næsj, har da vært mange eksempler på spill med dag 1-dlc. Dessverre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Siden det er Capcom kom ikke noe sånt som noe bombe. Capcom er jo spesialister på sånt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Da er vist The Witcher 2: Dark Edition utsolgt i Europa....skal si folk er ivrige! Bra jeg har sikret meg en.....som jeg skal selge for 3 ganger eller mer Endret 16. mars 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Seriøst? Jeg fryktet at spillet ikke ville selge særlig bra pga at det er en port av et ett år gammelt spill. Godt å se at jeg tok feil. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Jeg tenkte egentlig at det ville selge greit, og sikkert noen som var gira på en slik utgave selv om de har spilt det på PC også allerede. Fint å se at det lønner seg å porte PC-spill, selv en stund etter PC-utgaven kom ut. Har ønsket spillet selv, men ikke orket å punge ut for en ny PC for å spille få spill i året. Endret 16. mars 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg har ganske lyst på TW2 jeg også, men det vente en liten stund. Siden Posten/Elkjøp ennå ikke har klart å levere Mass Effect 3 til meg så kommer ME3-spillingen sannynligvis til å clashe med lanseringsdagen til TW2. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 Noen som har en 48-timers live kode å låne bort? Send melding isåfall ^^ Hadde vært fint Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Da er vist The Witcher 2: Dark Edition utsolgt i Europa....skal si folk er ivrige! Bra jeg har sikret meg en.....som jeg skal selge for 3 ganger eller mer Kult. Håper det selger bra. Jeg sikret meg en Dark Edition med t-skjorte for 599,-, men har ingen planer om å selge den. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Problemet er over nå. Det skal gå fint for alle som ikke har vært pålogga. Hvis du ser noe vekke så er å recovere en gamerprofil gjort på ikke lang tid nå hvis du har cloud-savings på. Ihvertfall på grunn av siste updaten som ga oss cloud-saving som har gjort recovering-tiden kortere for min del ihvertfall. Jeg var pålogga, fikk ikke opp gamerscore, men det var tilbake neste dag. Problem solved. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Noen av dere som vet om dette er scam, eller om det faktisk funker? ^^ Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Slike sider i bare tull i 99% av tilfellene. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Slike sider i bare tull i 99% av tilfellene. Ok .. Regnet egentlig med det, får se, mangler 3 til, så skal jeg liksom få 1600 MS Points. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå