Pubé Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 DV-I og HDMI er praktisk talt det samme, bare at DV-I ikke har lyd og det er en annen kontakt 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Det var det jeg trodde. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Det Kinect spillet her ser jo litt artig ut. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Peter Molyneux har forlatt Microsoft og Lionhead, og har startet et nytt studio. I have left the lovely amazing Microsoft and lionhead. Now for something really amazing, scary and brave a new company called 22 Cans https://twitter.com/#!/pmolyneux/status/177367286859051008 Jeg liker Peter Molyneux, men jeg tror at dette kan være positivt for Lionhead. Det virker som om mange nærer et intenst hat mot fyren. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Dette er sikkert gammelt nytt og flere av dere som vet om det. Men : Eagle Eye Converter Xbox 360 For å spille på Xbox 360 med mus og tastatur, hovedsaklig for FPS spill Hadde vært artig å prøvd en gang Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 For alle oss andre som ikke "jukser", så hadde det vært greit at slikt ikke fantes. Det er pokker meg vanskelig nok å være lavt ranket i BF om ikke folks skal sitt med slikt også. I begynnelsen var jeg sikker på at jeg spilte sammen med folk på PC, for jeg har aldri klart å snu meg så raskt og skutt så nøyaktig som noen gjør. Man har folk på kornet og skyter — så dauer man likevel ... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Ta heller å føy 360 og PS3 sammen, ikke konsoll og PC. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Dette er sikkert gammelt nytt og flere av dere som vet om det. Men : Eagle Eye Converter Xbox 360 For å spille på Xbox 360 med mus og tastatur, hovedsaklig for FPS spill Hadde vært artig å prøvd en gang Vil heller anbefale at du bruker pengene dine på Xim3. Den er stadig under utvikling og mannen bak (Obsiv) komme stadig med oppdateringer til programvaren og itillegg legger han inn støtte for alle de største FPS spillene. Så du nærmest mulig får en 1:1 opplevelse. Har hørt mye rart om disse andre merkene, blant annet den du linker til, og det blir aldri slik som du forventer. Ta en titt selv; http://xim3.com/ Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Når det gjelder sånne mus-addons for konsoll funker de sjelden noe særlig. De skal tross alt emulere en analogspak og da skal man suge ganske mye med nevnte spak for å få noen effekt av musen. Det blir aldri som et PC-spill uansett. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hvis du ikke har prøvd xim 3 så burde du ikke uttale deg om den saken 1 Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Godt å høre. Får håpe du har veldig rett. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 ... selv om video på XIM hentyder annet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Report: Next Xbox To Have No Disc Drive Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Bye Xbox — hello Playstation ... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Fuck, det kan ikke stemme? Skal de gi faen i blu-ray og sånt da? Da kan de forvente å tape stort. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Kun games-on-demand er jo den perfekte slagplan. Microsoft får monopol, priser blir aldri satt ned og de får alle pengene (slik som xbla er i dag) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Tviler ekstremt sterkt på at de vil kjøre 100% digitalt. Så mye at jeg tør si at det ikke skjer. Det ligger så mange potensielle millioner dollar i kunder som ikke har nettverkstilgang eller som av andre grunner ikke laster ned spill. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Virker altfor bullshit. Ja, de kommer nok til å kjøre noe digital litt mer kraftigere (kanskje spillene over digitalt på dag 1). Men disk, eller SD-kort opplegg vil nok forbli slik at vi fremdeles vil forsette med en form for fysisk kopi av spillene. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hva om de velger å gå for minnebrikker kontra disk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå