Kakebakelate Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Etter å ha sett på snowboard-VM i helga har jeg fått lysten på snowboardspill igjen. Tilbringte en god del timer med Amped 1 og 2 på den orginale xboxen, så hva er det som gjelder på 360 av spill? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Det har desverre ikke kommet særlig mange snowboardspill til dagens konsoller. Stoked kanskje? Av kommende spill har vi SSX, som blir lansert om bare noen få uker. Det ser temmelig lovende ut så langt, selv om de har gjort noen skuffende designvalg(ingen splitscreen). EA har for øvrig tenkt å legge ut en demo av spillet på XBL i morgen. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Trodde ikke jeg skulle like spill som Amped bl.a. fordi jeg ikke liker bilspill, men jeg har kost meg en del med det på den gamle Xboxen, også med snowboard-kontrolleren - spesielt på fest, for det blir ganske show. Jeg synes derimot SSX derimot er helt på trynet, og Amped 3 har tilsynelatende fulgt i sporene til SSX, så snowboard-morroa er dessverre over for min del. Jeg vet en del klager på at COD/BF og annet, er mer av samme greia, men hvorfor ødelegge noe som er bra - noen gange vil folk bare ha mer av det gode ... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ohyes, men ser en del fram til Tony Hawk HD-greiene som kommer. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Får laste ned demoen til ssx å prøve, aldri falt helt for stilen til de gamle spillene på ps2. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ahh, deilig med litt "nørding" av SSX:DD Demoen imorgen =) 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Trodde ikke jeg skulle like spill som Amped bl.a. fordi jeg ikke liker bilspill, men jeg har kost meg en del med det på den gamle Xboxen, også med snowboard-kontrolleren - spesielt på fest, for det blir ganske show. Jeg synes derimot SSX derimot er helt på trynet, og Amped 3 har tilsynelatende fulgt i sporene til SSX, så snowboard-morroa er dessverre over for min del. Jeg vet en del klager på at COD/BF og annet, er mer av samme greia, men hvorfor ødelegge noe som er bra - noen gange vil folk bare ha mer av det gode ... Cod, spesielt IW kjører på det samme opplegget. Ikke klarer/gidder de å fikse div bugs som er der. Spillet funker jo, hvorfor endre på noe? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Noen andre som fikk med seg hva en av utviklerne til Crytek skrev på Twitter i går? Enjoying the Durango developers summit in London. So far, great swag and interesting talks. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=463307 De som har fulgt med på ryktestrømmen rundt Xbox 3 vil kanskje kjenne igjen "Durango" som et av de mulige kodenavnene til den kommende maskinen. Nå har det mer eller mindre blitt bekreftet. Tweeten ble senere fjernet, men da hadde skaden allerede skjedd. Endret 28. februar 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Selv om dette stemmer (noe det mest sansynlig gjør), så bekrefter det ingenting annet enn: 1) Crytek jobber med noe til neste konsoll, eller har vært på et møte for å få "inspirasjon" til å bidra. 2) At Xbox 3 kommer, det sier ingenting om når, og hvor. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det som er spesielt med denne saken er at det er, så vidt jeg vet, det første ryktet som har fått en noenlunde offisiell bekreftelse. De andre ryktene er fortsatt enten rykter eller innlysende spådommer(nytt Fable til XB3? Hvem hadde trodd det?!) Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Noen som har en 48-timers live kode eller noe sånt? Nettopp gått tomt for live, og privat lan i helga x) Bare lurer, kan skaffe selv i nøden, men om noen har en til overs bare å sende på PM Endret 1. mars 2012 av PrideCake Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Søren, SSX er ødelagt. Hva skjedde med bare å trikse og kjappeste i mål? Nå så har du jo den ******* survival som du MÅ ta. Du kan jo heller ikke velge person som du skal spille som.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Søren, SSX er ødelagt. Hva skjedde med bare å trikse og kjappeste i mål? Nå så har du jo den ******* survival som du MÅ ta. Du kan jo heller ikke velge person som du skal spille som.. Det er bare i World Tour, du åpner opp Explore og Global Events ganske kjapt. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Søren, SSX er ødelagt. Hva skjedde med bare å trikse og kjappeste i mål? Nå så har du jo den ******* survival som du MÅ ta. Du kan jo heller ikke velge person som du skal spille som.. Det er bare i World Tour, du åpner opp Explore og Global Events ganske kjapt. Fortsatt, ville heller hatt det som et valg, for jeg vil fullføre world tour. Og jeg vil levle elise, men neida skal alltid være zoe.. Svarte blir sur på det de har gjort.. Samme som du spiller og er i triksemodus, brått så popper det opp en "tips" meldig...arght.. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hvis man har Android tab eller telefon, eller iPhone/iPod, er det veldig enkelt å få Youtube og masse annet på 360en. Fungerer mye bedre enn Youtuben man får servert med amerikansk brukernavn. Appen heter iMediashare. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Det oppstår ingen problemer om jeg plugger HDMI-signalet fra en Xbox inn i en DVI-D monitor via et HDMI->DVI-adapter, sant? Edit: Sett bort i fra manglende lyd, selvfølgelig. Endret 3. mars 2012 av boffeeen Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg bruker en HDMI-DVI-D-kabel uten problemer. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 500,- moneyback ved kjøp av X360 i mars -- synd jeg kjøpte den 28. februar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå