Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Nå er Borderlands tatt frem igjen, og tror jeg skal gå for å få 1250/1250 Gamerscore på det. Har 955. Har jo Zombie Island, så blir 250 GS mer. ^^, Er 400 gamerscore unna 10.000. :p

Btw, noen som har fullt med GS på et spill?

Tror jeg skal satse på det samme, må bare runne ME2 først:P Har 885 på det nå, ikke spilt noen av DLCene. Hørt at det tar lang tid å få achievementsene på Moxis Underdone Riot?

Har 100% på Lego Indiana, NBA 2k9 og Fifa World cup 06:P Har også 1000 points på Oblivion, men har ikke spilt Shivering Isles.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man blir litt lei midt inni der, men det kommer seg litt mot slutten (sammen med litt meir frustrasjon hehe.

Spillet blir for ensformig i single player egentlig, litt for lite varierte miljøer. Men det var jo online delen eg kjøpte det for i sin tid, og gud betre meg for ein underholdning :p

Lenke til kommentar

Har et kjapt spørsmål her. Har nå fått dataoverføringskabel og skal begynne med dette nå. Hvordan overfører jeg så min xbox live profil? Er det bare å logge inn på den nye konsollen etter dataoverføringen eller må annet til?

merk: Jeg har ingen koder/lisenser som jeg har interesse av å overføre til ny xbox, dersom dette er relevant.

Logget seg inn av seg selv fra gamle harddisken, antar at det samme skjer når innholdet er overført om 1 time of 20 minutter :p Problem løst.

Endret av Multi-Task
Lenke til kommentar

Kommer med oppdatering for utgivelser i Februar jeg da ;P

Utgivelser i Februar.

[3. Februar] Chime

[5. Februar] Dante's Inferno

[5. Februar] MX vs. ATV Reflex

[9. Februar] Bioshock 2

[10. Februar] Darwinia+

[19. Februar] Aliens vs. Predator

[19. Februar] Dynasty Warriors Strikeforce : Special

[26. Februar] Lips: Party Classics

[--. Februar] Assasins Creed II: Bonfire of the Vanities

[--. Februar] Fifa 10: Ultimate Team

Det er utgivelsene for Februar.

Bold tekst = Hot Game

Og --. = Ukjent Dag/Dato for utgivelse

Noe du skal ha?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...