Filmvenn Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 MS sier ikke noe nytt hardware å vise fram på E3. Selvfølgelig kan de også lure oss, men i dunno. Det bekrefter at den nye konsollen i kommer ut i år. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det var vel en representant for den franske avdelingen av MS som sa det, så vi trenger sikkert ikke å ta det veldig seriøst (jeg går ut ifra du mener at det bekrefter at det ikke kommer ut i år). Uansett, jeg tror MS kommer til å vise Xbox3 på E3, men at den først vil bli lansert våren neste år. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det var vel en representant for den franske avdelingen av MS som sa det, så vi trenger sikkert ikke å ta det veldig seriøst (jeg går ut ifra du mener at det bekrefter at det ikke kommer ut i år). Uansett, jeg tror MS kommer til å vise Xbox3 på E3, men at den først vil bli lansert våren neste år. Jeg trur det samme Microsoft har satset stort på Kinect og jeg tviler på at de gir ut en konsoll til i løp av 2012 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 DVD rommen starter bare spillet opp. Så stopper det rett etterpå. husk, med de nye spillene (xgd3) så snurrer disken i over 1 minutt. Har MS nevt hvorfor? Virker jo helt meningsløst.. vel, de sjekker spillene for "feil", dvs de ser etter kopier, problemet er at originaler med hakk eller riper i svikter også. Så brukere med kjøpte originaler blir også "flagget" av microsoft. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Hmm, lurer også på hva dette Xbox Loop greiene er. De forholder seg til sirkler og runde ting x) 360 grader, Loop, hva mer nå? Også har jeg hørt rykter om Kinect 2 og med bruk i Windows 8 .. Blir spennende uansett tror jeg Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Loop er mest sannsynlig et kodenavn på samme måte som Revolution eller DirectX box, så tror ikke det er noe å spekulere for mye i. Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Liker ms intergrasjon mellom platformene de har så gleder med stort til neste xbox kommer Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg tenkte egentlig at jeg skulle poste den i XBLA eller Trials Evolution tråden, men denne traileren er så stilig at jeg heller poster den her. Redlynx har tydeligvis latt seg inspirere av Media Molecule, for level editoren har fått seg en kraftig overhaling. 1 Lenke til kommentar
JayP Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Fy satan hvor mange timer jeg kommer til å spille Evolution. Det der så fantastisk ut! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ikke fan, at jeg gidder å kjøpe enda en kinect for å bruke den på en pc. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Ohh okey. Må man kjøpe enda en Kinect til pc når jeg allerede har den dingsen på X360? Snakk om å lure oss nok engang! Endret 2. februar 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 hvor mye luft bør man egentlig ha rundt en 360 for at den skal få tilstrekkelig med kjøling? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) hvor mye luft bør man egentlig ha rundt en 360 for at den skal få tilstrekkelig med kjøling? 10 cm på hver side bør vel være en grei avstand. Er nok ingen fasit, men det har jeg forholdt meg til og har aldri opplevd varmeproblem da. Endret 2. februar 2012 av archongamer Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Ohh okey. Må man kjøpe enda en Kinect til pc når jeg allerede har den dingsen på X360? Snakk om å lure oss nok engang! Det tror jeg ikke, den vanlige Kinecten skal kunne fungere fint der også tror jeg. Men har hørt at de holder på med en Kinect som skal være mye mer nøyaktig, som f.eks også skal kunne se om du er glad eller sur, osv. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Morsomt. Nå er det filmer fra Sony Pictures på Zune markedsplassen. Så det betyr at vi får filmer fra Sony mens de enda ikke har fått opp noen lik leietjeneste til ps3 gjør det ikke? Passe ironisk. Forøvrig mange filmer som har norske tekster også. Virker som de fleste nyheter som kommer har det nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Ja, og "snart" kommer det (endelig) norske filmer på Zune Video. Det er søren meg på tide også. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Forøvrig mange filmer som har norske tekster også. Virker som de fleste nyheter som kommer har det nå. På tide. Sjekket for noen uker siden og da fant jeg bare en film med norsk tekst. Hvis filmene har norsk tekst så leier jeg heller herfra enn hos Get, da utvalget av HD filmer er så uendelig mye bedre (samt mulighet til nedlasting først). Endret 8. februar 2012 av Brakara Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hvor skaffer dere MS Points, og hvor billig kan man regne med å få 800 poeng? Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Bestandig fra xbox live gidder ikke bruke tid på å spare minimalt Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Testa litt compagnion appen til wp7 mot x360 i går kveld ... mobilen blir som en fjernlontroll som styrer konsollen leie filmer pluss snarvei til oppstart av spill ( handy for arcade spill) funka godt med litt mere work blir det et utrolig bra tilskudd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå