Morfeo Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 var ikke MGS3 også tilgjengelig på Xbox? Jeg tror uansett jeg står over da jeg har alle de spillene fra før, og MGS4 drepte serien litt historiemessig for meg (selv om det isolert sett er et bra spill). Vi trenger at de starter på nytt igjen. @Samaritan: Var forsåvidt et godt argument at det ville være interessant å se hvordan den Google-tjenesten virker, men blir nok Xbox på meg - skal bare spille ferdig Shadow Complex først (awesome spill forresten)! Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Metal Gear Solid 2 var da vitterlig tilgjengelig på Xbox. Jo det er sant, MGS 2: Substance eller hva det het. Men det er jo egentlig NÅ de har sagt at alle MGS spillene skal komme til Xbox også. Jeg håper det selv, men når jeg tenker over det, så vurderer jeg kanskje å heller kjøpe det til PS3. Får det også billigere da fra biit.no/amazon.co.uk siden det holder seg under tollen (Altså 200kr), hvilket Xbox versjonen ikke gjør. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Noen som har testet Kingdoms of Amalur: Reckoning demoen? Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Da ble det en wp7 titan på meg i går ... live 24.7 1 Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Da ble det en wp7 titan på meg i går ... live 24.7 Nice, har selv fått meg en HTC Radar, syns det fungerer bra. Men enste som er litt synd er at det ikke er så mange apps, og de som duger koster penger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Vurderer å bytte ut min Omnia 7 mot en Lumia 800. Det kommer jo 27 tidseksklusive XBL-spill fra EA om ikke så lenge, til Nokia. Apps kommer sakte, men sikkert, PrideCake Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Help us to record Xbox voice commands in Norwegian and earn 300 NOK! http://www.facebook.com/events/362619370418694/ Endelig. ...men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor vi ikke får lov til å bruke engelske voice commands. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 Apps kommer sakte, men sikkert, PrideCake Joda, ser det ^^ Men hvis jeg skulle påpekt noe ved den som var mindre positivt, var det isåfall nesten det eneste Men kommer jo litt og litt så blir sikkert bra dette! Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Mange kurrante spill Meget godt fornøyd Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Litt fra euro gamer net on "leek" av specs av den neste xbox Bygget rundt en Radeon HD 6670 gpu Bluray drev Rundt 6 ganger kraftigere enn nå tidens xbox 360 Time will tell... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Kjenner jeg virkelig begynner å glede meg til next-gen kappløpet igjen gitt 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Blir dag 1 kjøp av wii u og neste xbox ivertfall får vurdere ps4 der og da litt overkill med alle 3 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Skuffet hvis vi bare snakker 6670. Men er i det minste en oppgradering fra dagens. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Håper ikke ryktene stemmer, blir isåfall veldig skuffet. Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Litt pris aspekt på en konsoll bør ikke koste over 4lapper med tanke på salg Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg tviler litt på at ryktene om den neste xboxen stemmer, dessuten er det vanlig å øke kraften underveis, så selv om den er seks ganger kraftigere nå, så vil den kanskje være åtte ganger kraftigere når den kommer i butikkene. 360 fikk jo eksempelvis dobbelt så mye ram i siste øyeblikk, så slike ting kan fint skje her også. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Konsollspill klarer å utnytte kraften mye bedre enn på vanlige datamaskiner, ingenting å være redd for. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Fremdeles latterlige specs. 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Syntes det er litt morsomt, da Nye xboxen blir 20% kraftigre enn Nintendo Wii U... Tenker slik; Xbox(/ps3) = Alle der de som har en interesse for spill, spiller på Nintendo; Der de familiespillerene er. Så at Interesse spillerene, spiller på en konsoll som bare er 20% kraftigre enn familiekonsollen.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hvor mange er keene på å betale 7k for neste generasjon Xbox? Tviler ikke på at de ville klart å lage en Xbox som er 15 ganger raskere hvis det ikke var for at prisen også må kunne være gunstig for alle andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå