Wutwut Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 28.02.12 = Neste måned den 28. :O Chill Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Like bra som SSX - Tricky, *geek gasm* 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) SSX blir å skaffe, lenge siden jeg hadde et møte med fjellet med snowboard, og jeg håper på at de har med ski som On Tour hadde Endret 12. januar 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Skaffet meg endelig en Slim i dag, ble Gears 3-spesialutgaven. Sykt digg! Da blir det vel å fullføre Gears-trilogien, komme seg gjennom Reach og en del xbla-spill de neste ukene Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Drop alt av Gears, gå rett for Bastion. Etter å ha hørt GOTY podcastene til Giantbomb lastet jeg det endelig ned igår. Bastion er et hakk over alt annet jeg har prøvd på XBLA. Alt er så utrolig bra gjennomført i det spillet. Gameplayet, stemingen, soundtracket, formidlingen av historien. Herregud for en perle av et spill. Endret 13. januar 2012 av Konamixx Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg vet at jeg vil digge Bastion, men har ikke bestemt meg for om jeg vil spille det over Steam eller xbla, derfor jeg ikke har lastet det ned enda Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Noen andre som har problemer med å logge inn på live? Edit: Der funka det! Endret 15. januar 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg vet at jeg vil digge Bastion, men har ikke bestemt meg for om jeg vil spille det over Steam eller xbla, derfor jeg ikke har lastet det ned enda Har testet Bastion-demoen til xbox og har spillet på steam. Ville ha gått for xbox. Likte bedre å styre det med kontrolleren. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Når er det ikke noe problem å bruke 360-paden på pcen akkurat. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 For all del, men det er ikke alle som har overgangen som man trenger, deriblandt meg. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg tipper jeg kommer til å gå for Xbox-versjonen, har sansen for å ha PC-skjermen min åpen til andre idiotiske sysler som feks å skrive på dette forumet Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg vet at jeg vil digge Bastion, men har ikke bestemt meg for om jeg vil spille det over Steam eller xbla, derfor jeg ikke har lastet det ned enda Hva med Chrome Web Store? Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Vurderer å selge Xboxen min, hvordan sletter man alt av informasjon og er det mulig å slette Xbox live profilen. (ikke bare fra hardisken men sånn at den aldri har eksistert?) Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hva med Chrome Web Store? Jeg har faktisk ikke vurdert dette overhodet. Noen spesiell grunn til at jeg bude gå for denne versjonen? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Hva med Chrome Web Store? Jeg har faktisk ikke vurdert dette overhodet. Noen spesiell grunn til at jeg bude gå for denne versjonen? Ikke støtte opp verken Microsoft eller Valve? Neida, bare så at det var tilgjengelig der, det er jo et alternativ. Kanskje det er billigere også. Edit: Koster $15 atm, altså ikke noe billigere enn konkurrentene. Men interessant å prøve bare for å se hvor langt browserspilling har kommet. Endret 17. januar 2012 av Samaritan Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 For all del, men det er ikke alle som har overgangen som man trenger, deriblandt meg. USB kontroll Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Gleder meg til Metal Gear Solid HD Collection kommer til Xbox Nærmer seg godt nå. Har alltid vært en Metal Gear Solid fan, men synd det har vært en Playstation eksklusiv så lenge, men endelig kommer det til Xbox Endret 17. januar 2012 av PrideCake Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg får meg ikke til å kjøpe den samlingen på noe annet enn PS3 altså Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg får meg ikke til å kjøpe den samlingen på noe annet enn PS3 altså Hehe Tenker jeg skal skaffe det på Xbox, men må nok få kjøpt Guns of the Patriots til PS3. (Har ikke fått skaffet det enda x)) Vurderer å selge Xboxen min, hvordan sletter man alt av informasjon og er det mulig å slette Xbox live profilen. (ikke bare fra hardisken men sånn at den aldri har eksistert?) Formatere den, på innstillinger. Er hvertfall der et sted, bare let litt i innstillinger, du skal hvertfall formatere den. 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Gleder meg til Metal Gear Solid HD Collection kommer til Xbox Nærmer seg godt nå. Har alltid vært en Metal Gear Solid fan, men synd det har vært en Playstation eksklusiv så lenge, men endelig kommer det til Xbox Metal Gear Solid 2 var da vitterlig tilgjengelig på Xbox. Jeg får meg ikke til å kjøpe den samlingen på noe annet enn PS3 altså Ja, trykksensitive knapper er et must i MGS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå