samco Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Dette har blitt bekreftet for lenge siden ms wants kinect in hd tvs Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Bekreftet og bekreftet. Det står jo i artikkelen at det foreløpig bare er et rykte. Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Bekreftet rykte :!: Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Om de kommer med en ny 360 tipper jeg MS annonserer denne i god tid før eller etter de offentliggjør neste generasjon. Selvsagt vil MS utnytte begge generasjoner så lenge det lar seg gjøre, men å lansere begge to samtidig er slik jeg ser det ingen god strategi. MS vil nok at når de annonserer sine neste generasjon at fokuset i media og hos folk flest er på den. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Det er jeg helt enig i. En slik maskin må bli lansert i god tid før den ekte oppfølgeren. Om vi kan ta på oss tinnfoliehatten et lite øyeblikk så er jo denne saken ganske interessant: http://www.dualpixels.com/profiles/blogs/microsoft-inadvertently-teasing-major-xbox-news-at-ces-2012 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Fått testet youtube på Xboxen. For og si det sånn, jeg er ingen stor youtube bruker. Men nå ville jeg se på den nye Hobbit traileren. Fyrte opp boksen, satte på anlegget. Å jeg er imponert over youtube på xboxen. Det funker smooth, ser ut til og være HD kvalitet på det meste (trailer osv) Lyden er knall. Trodde aldri jeg kom til og få bruk for dette. Men der tok jeg feil. Dette var faktisk gøy. Xboxen fikk enda en ny tjeneste jeg kan bruke. Thank you MS Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Youtube er knall som faen. Har brukt den uoffisielle PS3-youtuben i lang, lang tid, og det er helt utrolig hvor kjekt og kos det er. Hadde jeg ikke vært for den hadde jeg fikset meg Youtuben på 360en med en gang. Synd vi ikke får alt det andre, er så mye som ser så jævla digg ut. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Anbefaler x360 tastaturet til you tube bruk på 360n Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Fallout 3 og New Vegas DLC er denne dagens deal of the day. Som bestilt! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Må si at Missing Link-utvidelsen til Human Revolution var svært bra, mange timer underholdning der. Gigantisk pluss for å flette inn kjære karakterer fra eneren. Men FAEN den kosta mange MS-poeng. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Youtube er knall som faen. Har brukt den uoffisielle PS3-youtuben i lang, lang tid, og det er helt utrolig hvor kjekt og kos det er. Hadde jeg ikke vært for den hadde jeg fikset meg Youtuben på 360en med en gang. Synd vi ikke får alt det andre, er så mye som ser så jævla digg ut. minner meg om å oppdatere Dashboard til Xboxen min. har nettop kommet hjem fra en lang ferie så har ikke fått gjort det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Må si at Missing Link-utvidelsen til Human Revolution var svært bra, mange timer underholdning der. Gigantisk pluss for å flette inn kjære karakterer fra eneren. Men FAEN den kosta mange MS-poeng. Hm, nå ble jeg litt interessert. Som de fleste DLC som kommer for tiden trodde jeg denne også var under en time lang og inneholdt ett oppdrag eller to. Ser Steam selger den for rundt 7 euro. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Fallout 3 og New Vegas DLC er denne dagens deal of the day. Som bestilt! Ifølge ryktene er dette lista over hva som kommer iløpet av de neste dagene. 22/12/2011: Fallout contents24/12/2011: Street Fighter 3 Third Strike Online Edition 25/12/2011: Fruit Ninja Kinect 26/12/2011: Forza Motorsport 4 content (including Season Pass, avatar items) 27/12/2011: Reach Halo content (including Gond, packs, avatar items, etc.) 28/12/2011: Sonic contents 29/12/2011: Red Dead Redemption content 30/12/2011: Gears of War 3 content (including Season Pass Add-ons and avatar items) 31/12/2011: Call of Duty contents Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Kjapt spørsmål om Halo-serien. Henger Halo CE, Halo 2 og Halo 3 sammen i en og samme story? Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Kjapt spørsmål om Halo-serien. Henger Halo CE, Halo 2 og Halo 3 sammen i en og samme story? Ja. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Koblet opp en av mine eldre 360`er til min gamle 28" kassa-TV, via KOMPOSITT kablene som fulgte med.....herre min hatt,hjernesvulst i sikte!! Og på dette oppsettet fikk jeg altså mitt første møte med det nye dashbordet Det var forøvrig helt elsk,sett bort i fra lav oppløsning,nada skarphet og sløøøve farger. Tror jeg får snike den gamle traveren opp i stuen til foreldrene i natt og ta meg noen runder nostalgi Tror dere komposittkabler vil følge med i esken som standard ved neste generasjon? Endret 22. desember 2011 av Mala Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Kjapt spørsmål om Halo-serien. Henger Halo CE, Halo 2 og Halo 3 sammen i en og samme story? Rekkefølgen historiemessig blir vel: Halo Wars, Halo Reach, Halo CE, Halo 2, Halo 3 ODST og Halo 3. Så Halo 4 som kommer neste år. 2 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Halo ODST og Halo 3 foregår vel samtidig. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Må si at Missing Link-utvidelsen til Human Revolution var svært bra, mange timer underholdning der. Gigantisk pluss for å flette inn kjære karakterer fra eneren. Men FAEN den kosta mange MS-poeng. Hm, nå ble jeg litt interessert. Som de fleste DLC som kommer for tiden trodde jeg denne også var under en time lang og inneholdt ett oppdrag eller to. Ser Steam selger den for rundt 7 euro. Skal sies at jeg spilte 100% pasifistisk og helt uten våpen, granater og augmentations. Da blir det ofte mye prøving og feiling, samt tid dedikert til å gjemme unna svimeslåtte vakter og planlegge ruter. Brukte rundt ni timer, kan tenke meg DLC-en varer rundt fem-seks hvis man spiller helt normalt. Uansett verdt pengene hvis man vil rett og slett vil ha mer Human Revolution. Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Kan noen si meg hva MUZU TV skal være for noe ? Lasta det ned å det ligner på YouTube elns. Man kan se musikk video og sånt. og når er det youtube kommer på live ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå