Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

999 lappen for en xbox arcade er en fin pris. Men er det noen som vet hvilken butikk en kan få kjøpt den dyreste xbox arcade? Noen må jo kjøpe av dem også.

Fordi det virker jo veldig rart visst f.eks en butikk i Kirkenes sa "vi har tatt inn 25 xbox arcade maskiner, men vi har ikke fått solgt en eneste en"...

...riktig, det virker helt urealistisk.

Altså noen får de nemlig solgt tross dyreste pris. Så til alle disse herlige folkene som handler norges dyreste xbox arcade maskin - er det snillt gjort å gjøre den jobben enklere for dem - med å medele den folke gruppen hvor en faktisk får tak i den!

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde fått noe vanvittig viftestøy etter at jeg satt xboxen oppå noen bøyler for å få den bort fra gølvet.

Så det tok 1 dag for meg å få cpuen i hjernen min til å tenke på at jeg også hadde skrudd opp strømforsyninga under bordet. La øret inntil den og fant ut at vifta inni den hadde gått helt amok av å være oppned.

Så anbefaler alle til å sjekke strømforsyninga for den kan være en kilde til en vanvittig høyfrekvent lyd.

(ikke alle som vet at det er en vifte der og små vifter bråkeer som regel mest)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

ME2 når ikke helt opp for min del, tror jeg beholder Lost Odyssey på topp, med de to ME-spillene rett bak. Men det store spørsmålet, fikk vi årets goty allerede i januar?

Lenke til kommentar

Jeg tviler vel på at ME2 blir goty, da jeg mistenker det kommer sterkere titler utover året.

På 360 vil vel Bioshock 2 kunne komme å snappe den titlen om de følger opp kvaliteten fra første spillet, men jeg mistenker vel at God of War 3 på Playstation stikker av med den titlen i år.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Jeg tviler vel på at ME2 blir goty, da jeg mistenker det kommer sterkere titler utover året.

På 360 vil vel Bioshock 2 kunne komme å snappe den titlen om de følger opp kvaliteten fra første spillet, men jeg mistenker vel at God of War 3 på Playstation stikker av med den titlen i år.

BioShock 2 har jeg få forventinger til. Når en oppfølger får en annen utvikler en forgjengeren pleier resultatet å være av lavere kvalitet.

Selv er jeg mest spent på Alan Wake, jeg har stor tro på at Remedy leverer. Halo Reach kommer man trolig ikke unna, og ryktene sier at vi kan kanskje forvente oss Gears of War 3 til høsten også.

Lenke til kommentar
Nå er Borderlands tatt frem igjen, og tror jeg skal gå for å få 1250/1250 Gamerscore på det. Har 955. Har jo Zombie Island, så blir 250 GS mer. ^^, Er 400 gamerscore unna 10.000. :p

Btw, noen som har fullt med GS på et spill?

Jeg har 100% på flere, blant annet Shaun White, Oblivion, Lego Batman, Lego Indiana Jones.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...