Wutwut Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Noen som vet om butikkene selger Arcade billigere enn på internett? Dunno, men GameStop = 1100 ,- Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Billig billig. Også har jeg jo et Gamestopcard på 20,- Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Billigste jeg fant https://prisguiden.no/produkt/92025 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Noen som vet om butikkene selger Arcade billigere enn på internett? det koster 999kr på elkjøp her i Harstad og de hadde 10stk i utstillingen. men det kan jo være motsatt på din plass. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) 999 lappen for en xbox arcade er en fin pris. Men er det noen som vet hvilken butikk en kan få kjøpt den dyreste xbox arcade? Noen må jo kjøpe av dem også. Fordi det virker jo veldig rart visst f.eks en butikk i Kirkenes sa "vi har tatt inn 25 xbox arcade maskiner, men vi har ikke fått solgt en eneste en"... ...riktig, det virker helt urealistisk. Altså noen får de nemlig solgt tross dyreste pris. Så til alle disse herlige folkene som handler norges dyreste xbox arcade maskin - er det snillt gjort å gjøre den jobben enklere for dem - med å medele den folke gruppen hvor en faktisk får tak i den! Endret 4. februar 2010 av IDF Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener. Men det er jo alltid noen som vil prøve seg med å gjøre årets salg på en vare og det er alltid noen som biter på. Det var ikke så lenge siden at Forza3 collectors edition ble reklamert for på en webbutikk og de skulle ha 1200kr. Men å lete etter dyre priser er vel ikke så interessant? Lenke til kommentar
cloudnine Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Kan ikke se at noen har spurt om dette så jeg slår til. Lurer på om det er mulig å bytte farge på de grønne boksene i menyen på Dashboard manuelt, uten om å måtte laste ned et theme som f.eks MLG. Er dette mulig? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Trodde jeg hadde fått noe vanvittig viftestøy etter at jeg satt xboxen oppå noen bøyler for å få den bort fra gølvet. Så det tok 1 dag for meg å få cpuen i hjernen min til å tenke på at jeg også hadde skrudd opp strømforsyninga under bordet. La øret inntil den og fant ut at vifta inni den hadde gått helt amok av å være oppned. Så anbefaler alle til å sjekke strømforsyninga for den kan være en kilde til en vanvittig høyfrekvent lyd. (ikke alle som vet at det er en vifte der og små vifter bråkeer som regel mest) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Mass Effect 2 - herved min beste single player opplevelse på Xbox 360, for eit utrolig eventyr!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 ME2 når ikke helt opp for min del, tror jeg beholder Lost Odyssey på topp, med de to ME-spillene rett bak. Men det store spørsmålet, fikk vi årets goty allerede i januar? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Men det store spørsmålet, fikk vi årets goty allerede i januar? Ja. Men det blir tett etterfulgt av Dead Red Redemtion og Heavy Rain er mine spådommer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Vel, for min del skal det godt gjøres at noe slår den mektige opplevelsen eg hadde med Mass Effect 2. Det er enda mange gode spill i år, så vi får se Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Jeg tviler vel på at ME2 blir goty, da jeg mistenker det kommer sterkere titler utover året. På 360 vil vel Bioshock 2 kunne komme å snappe den titlen om de følger opp kvaliteten fra første spillet, men jeg mistenker vel at God of War 3 på Playstation stikker av med den titlen i år. Endret 7. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Gleder meg til Battefield Battlefield Bad Company 2 kommer its gonna be awsome årets spill Endret 7. februar 2010 av nilzern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg tviler vel på at ME2 blir goty, da jeg mistenker det kommer sterkere titler utover året.På 360 vil vel Bioshock 2 kunne komme å snappe den titlen om de følger opp kvaliteten fra første spillet, men jeg mistenker vel at God of War 3 på Playstation stikker av med den titlen i år. BioShock 2 har jeg få forventinger til. Når en oppfølger får en annen utvikler en forgjengeren pleier resultatet å være av lavere kvalitet. Selv er jeg mest spent på Alan Wake, jeg har stor tro på at Remedy leverer. Halo Reach kommer man trolig ikke unna, og ryktene sier at vi kan kanskje forvente oss Gears of War 3 til høsten også. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Nå er Borderlands tatt frem igjen, og tror jeg skal gå for å få 1250/1250 Gamerscore på det. Har 955. Har jo Zombie Island, så blir 250 GS mer. ^^, Er 400 gamerscore unna 10.000. Btw, noen som har fullt med GS på et spill? Endret 8. februar 2010 av JT_NIKO Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nå er Borderlands tatt frem igjen, og tror jeg skal gå for å få 1250/1250 Gamerscore på det. Har 955. Har jo Zombie Island, så blir 250 GS mer. ^^, Er 400 gamerscore unna 10.000. Btw, noen som har fullt med GS på et spill? Jeg har 100% på flere, blant annet Shaun White, Oblivion, Lego Batman, Lego Indiana Jones. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har vel fullt på 17 spill, og totalt nærmere 27 000 gs Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har fullt på Bioshock og Deadspace, samt et utall Arcade-titler. Var farlig nære med å få det i Lost Odyssey også, men fant kun 98 av 99 seeds. Fryktlig, fryktelig irriterende (men også en grunn til å spille spillet på nytt). Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kun 1000/1000 i Two Worlds og MWF2. Rundet akkurat 30 000 i GS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå