iStephano Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 MMm bare og flytte ut av landet da Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ok, men er det noe vi i Norge kommer til og få da? Synes jeg leser om alt som ikke kommer.. Er vi i norge så kjipe mot MS at dem ikke kommer til? Eller hva er det? Vi fikk jo nettopp Muzu, som er gratis musikkvideoer. Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Er vant til at vi blit litt raped med exstra content på live men trøst dere det er enda mindre content i xbox live japan markedplace :!: Lenke til kommentar
LoOk A Berg Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ok, men er det noe vi i Norge kommer til og få da? Synes jeg leser om alt som ikke kommer.. Er vi i norge så kjipe mot MS at dem ikke kommer til? Eller hva er det? Vi fikk jo nettopp Muzu, som er gratis musikkvideoer. Muzu er jo no skikkelig drit. Mesteparten av den musikken jeg hører på finner man jo ikke der. Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Klarer meg godt med you tube for mine video needs Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) La nettop merke til at nå på discovery bygger orange contry choppers nå en døds rå ... gears of war 3trike... Endret 19. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Den var alt annet enn dødsrå, var postet tidligere her i tråden. Forferdelig var den. Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Pah samme stilen som gears bra reklame stunt if we ever gnna make another game , im shure gnna ind a place for it in there (cliffy B) Endret 19. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Err... Hva er greia med at Games on Demand versjonen av LA Noire er 6,67 gigabyte stor? Jeg så for meg at den digitale versjonen ville bli mindre pga at discene i den fysiske utgaven trolig hadde en del felles innhold, men dette er jo en enorm forskjell. Er det noen som vet om det er noen andre forskjeller mellom versjonene bortsett fra filstørrelsen? Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Da er daylymotion oppe på norsk live markedplace Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Skal få meg xbox, noen tips til ossen spill jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Google xbox 360 top games eller lignende, og se om du finner noe som frister. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Err... Hva er greia med at Games on Demand versjonen av LA Noire er 6,67 gigabyte stor? Jeg så for meg at den digitale versjonen ville bli mindre pga at discene i den fysiske utgaven trolig hadde en del felles innhold, men dette er jo en enorm forskjell. Er det noen som vet om det er noen andre forskjeller mellom versjonene bortsett fra filstørrelsen? Spillet var sikkert på bare litt over 1 disc, la oss si 8gb, og siden spillet nå ikke trenger dobbelt innhold av ting så er det ikke rart at spillet er på den størrelsen. Skal få meg xbox, noen tips til ossen spill jeg burde kjøpe? Det er hundrevis av butikk-spill demoer du kan laste ned fra xbox Live og ikke minst hundrevis av xbla spill du kan prøve ut. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Visste ikke hvor jeg skulle poste dette, men fint om noen kunne se og si litt hva de syntes eventuelt spill og musikk forslag. Er en stream hvor jeg streamer litt av hvert av spill med litt prat og musikk: http://www.justin.tv/pridecakestream Endret 20. desember 2011 av PrideCake Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Vet noen hvor Youtube er? Jeg ser mange som "spiller Youtube", når jeg sjekker profiler. Jeg finner det ikke et eneste sted. Alt jeg har funnet er Muzu eller hva det nå enn het. Er det på en måte vår "Youtube" her i Norge? Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Ja lag deg en amerikansk live konto å last ned you tube der så funker den på din norske live profil Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Takk for svar! Skal sjekkes ut Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Google hvordan du lager en usa live account tar bare noen minutter pluss du får tilgang til flere apper og over 2000indi games tale styring av x360 med kinect Værd å teste litt ut Endret 20. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Visste ikke hvor jeg skulle poste dette, men fint om noen kunne se og si litt hva de syntes eventuelt spill og musikk forslag. Er en stream hvor jeg streamer litt av hvert av spill med litt prat og musikk: http://www.justin.tv/pridecakestream Det der har vel ingenting å gjøre med Xbox så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå