Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

om jeg laster ned noe til et spill på xboxen, kan det som er lastet ned brukes av en spillerprofil som ikke har XBL?

hvordan overfører man lisenser?

Lenke til kommentar

Hmm. Neste uke kommer LA Noire til Games on Demand. Jeg lurer på hvor stor filstørrelsen vil bli.

Julesalget blir sikkert bra. Jeg krysser fingrene for at resten av New Vegas DLC-en kommer på tilbud. :)

Siden den er på 4 DVD discer tipper jeg rundt 25-30GB, Visst det ikker er dual layer kan man halvere det.

Noen som kan fortelle meg hvordan Xbox på mobilen fungerer? Hva skal man egentlig med det?

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Ja. Men ikke nordmenn, dansker, eller finner.

(Australia, Brazil, Canada, Czech Republic, France, Germany , Hong Kong, Ireland, India, Italy, Japan, Korea, Mexico, Netherlands, New Zealand, Poland, Russia, Spain, Sweden, Singapore, Taiwan, United Kingdom, United States, South Africa.)

Lenke til kommentar

Ja. Men ikke nordmenn, dansker, eller finner.

(Australia, Brazil, Canada, Czech Republic, France, Germany , Hong Kong, Ireland, India, Italy, Japan, Korea, Mexico, Netherlands, New Zealand, Poland, Russia, Spain, Sweden, Singapore, Taiwan, United Kingdom, United States, South Africa.)

Ergo så får jeg, godt med engelsk samboer som har engelsk profil i heimen. Unødvendig at det skal være slik dog.

Lenke til kommentar

You tube er en enkel forklaring vi i norge har ingen egen you tube kanal på nettet derfor får vi ikke det på x360 har med rettigheter på innhold å gjøre

Tar max 15min å lage en us konto med å laste ned appen :thumbup:

Samme med indi games, som ikke har en alders merking som er påkrevet i norge

Endret av samco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...