Snurreleif Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg prøvde det litt i går, hver 5te film sånn ca startet ikke, men de som gjorde det gikk upåklagelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 om jeg laster ned noe til et spill på xboxen, kan det som er lastet ned brukes av en spillerprofil som ikke har XBL? hvordan overfører man lisenser? Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Så lenge full spillet ligger på x360 hdd med lisensen kan hvilken som helst profil spille dem på den xboxen Endret 16. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Hmm. Neste uke kommer LA Noire til Games on Demand. Jeg lurer på hvor stor filstørrelsen vil bli. Julesalget blir sikkert bra. Jeg krysser fingrene for at resten av New Vegas DLC-en kommer på tilbud. Siden den er på 4 DVD discer tipper jeg rundt 25-30GB, Visst det ikker er dual layer kan man halvere det. Noen som kan fortelle meg hvordan Xbox på mobilen fungerer? Hva skal man egentlig med det? Endret 17. desember 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
samco Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Holde kontakten med venner, achivments på mobil spill, styre 360 med mobilen, last ned filmer spill osv når du er på jobb til 360n herlig.. 1 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Utrolig men sant. Zune video har fått filmer med NORSK undertekst Lenke til kommentar
LoOk A Berg Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Noen som vet når vi får Youtube på Xbox'n her i norge? Eller kan jeg bare drømme videre? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Noen som vet når vi får Youtube på Xbox'n her i norge? Eller kan jeg bare drømme videre? Vi får det ikke. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Utrolig men sant. Zune video har fått filmer med NORSK undertekst Ja, jeg så at det sto at Final Destination 5 hadde norsk tekst. Er det mange andre filmer også? Noen som har sett om det fungerer bra? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Youtube kommer neppe til Norge, men vi kan bruke det i Norge på en norsk konto. Bare at du må laste ned app`en på en annen amerikansk konto, for så å bruke på din egen norske konto. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Idiotisk at de skal gjøre det så jævla tungvindt. Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Norge er desverre ikke verdens navle :!: You tube med x360 tastaturet mere smooth tv set up skal man lete lengre etter Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Britene får youtube ikke sant? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ja. Men ikke nordmenn, dansker, eller finner. (Australia, Brazil, Canada, Czech Republic, France, Germany , Hong Kong, Ireland, India, Italy, Japan, Korea, Mexico, Netherlands, New Zealand, Poland, Russia, Spain, Sweden, Singapore, Taiwan, United Kingdom, United States, South Africa.) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Men det kommer vel til slutt? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Neppe, tror jeg. Endret 18. desember 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Vet ikke om det er nevnt her før, men norsk talestyring er på vei. MS har hentet inn opptak av talekommandoer fra folk i hele Norge en stund. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ja. Men ikke nordmenn, dansker, eller finner. (Australia, Brazil, Canada, Czech Republic, France, Germany , Hong Kong, Ireland, India, Italy, Japan, Korea, Mexico, Netherlands, New Zealand, Poland, Russia, Spain, Sweden, Singapore, Taiwan, United Kingdom, United States, South Africa.) Ergo så får jeg, godt med engelsk samboer som har engelsk profil i heimen. Unødvendig at det skal være slik dog. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ok, men er det noe vi i Norge kommer til og få da? Synes jeg leser om alt som ikke kommer.. Er vi i norge så kjipe mot MS at dem ikke kommer til? Eller hva er det? Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) You tube er en enkel forklaring vi i norge har ingen egen you tube kanal på nettet derfor får vi ikke det på x360 har med rettigheter på innhold å gjøre Tar max 15min å lage en us konto med å laste ned appen Samme med indi games, som ikke har en alders merking som er påkrevet i norge Endret 18. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå