Brakara Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ja, er fortsatt med i betaen, derfor har jeg youtube og andre apps som ikke er tilgjengelig for alle enda Talestyring fungerer meget bra på dashboard og netflix. Så lenge jeg snakker "amerikansk" Dailymotion fungerer hos meg Men dette er på amerikansk konto, right? Er med i betaen, men på den norske app storen så finnes kun Muzu og DailyMotion (og kun Muzu fungerer). Logget meg inn på den amerikanske kontoen igår, og der har man selvsagt tilgang til Youtube, DailyMotion, m.fl. samt talestyring. Trodde dette gjaldt alle ettersom jeg ikke har sett Muzu før nå jeg sjekket på søndag... Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) You tube på x360 nå funker meget bra på Min Norske live konto Ser ut som det faktisk er you tube i hd så langt Lastet ned på us marked place Endret 13. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 You tube på x360 nå funker meget bra på Min Norske live konto Ser ut som det faktisk er you tube i hd så langt Lastet ned på us marked place Nice Lenke til kommentar
snapshooter Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 You tube på x360 nå funker meget bra på Min Norske live konto Ser ut som det faktisk er you tube i hd så langt Lastet ned på us marked place Jepp, det fungerte fint det! Nå savner jeg bare voice support, mindre knoting ved søk... Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Fungerer 360 keybordet på søk? skal ha et liggende en plass Edit.. fungerer utrolig bra med x360 keybord mye kjappere å søke Nå fungere det som jeg ville ha tube på en tv .. smooth easy og med utrolig god lyd Endret 13. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Youtube ligger ikke på "apps marketplace". Må jeg ha US konto for å finne appen? Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Må jeg lage meg en helt ny konto, eller trenger jeg bare endre den jeg har nå? Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ny konto og en ny us mail adresse .. Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ny konto og en ny us mail adresse .. US mail adresse...... Hotmail.com? Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) ja Muzu er på den norske markedplace nå Edit!! lyden på you tube på x360 er helt herlig.. beste tube lyden jeg har hatt igjennom surround på noen av konsollene ink samsung c9000 , d8000 led ,phillips 21.9 og pc (ingen seperat dac)krystall klar ahhh Endret 13. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Muzu funka nesten ikke, sikkert litt kuk i serverne der. Ihvertfall når jeg prøvde. iHeartRadio likte jeg godt. Fint å ha som alternativ til Last.fm, og det funker på norske kontoen også. Eller litt, får ikke registrert bruker så jeg får lagra disse radiostasjonene men... Ikke prøvd Youtube enda. Lasta ned Syfy-appen, og noe annet. Men funker nok ikke noe særlig? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Alt dette er på US konto? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Lasta ned fra US konto, bruker på norske. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Lasta ned msn appen men fikk ikke testa om den funker på norsk konto Ser ut til å funke den.. Endret 14. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ohhh, Countdown to 2012 igjen i år på Live. Husker jeg plukka ut mange gode spill på disse 1-dags tilbudene enn hva de kom på senere på nytt i Deal of The Week. Så husk å spar disse MSP`ene deres til jul nå, *host* samco *host*. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hmm. Neste uke kommer LA Noire til Games on Demand. Jeg lurer på hvor stor filstørrelsen vil bli. Julesalget blir sikkert bra. Jeg krysser fingrene for at resten av New Vegas DLC-en kommer på tilbud. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Håper mest på noen arcade-spill til en grei pris. Noe DLC jeg ikke har plukket opp, men har samtidig plukket opp alt om jeg ikke husker så altfor feil av det jeg har. Kunne kanskje kjøpt DLC`et til Deus Ex som jeg skal ha engang iløpet av tiden jeg har gjort ferdig de 6-7 spillene jeg har fått disse to siste månedene. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Funker Muzu greit for dere? Den norske altså. Hos meg så mister det kontakten med serverene en del står det pluss at vidoene pleier å ta pause i avspillingen hvert 10 sekund ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå