Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Ja, er fortsatt med i betaen, derfor har jeg youtube og andre apps som ikke er tilgjengelig for alle enda

 

Talestyring fungerer meget bra på dashboard og netflix. Så lenge jeg snakker "amerikansk"

 

Dailymotion fungerer hos meg

 

Men dette er på amerikansk konto, right? Er med i betaen, men på den norske app storen så finnes kun Muzu og DailyMotion (og kun Muzu fungerer). Logget meg inn på den amerikanske kontoen igår, og der har man selvsagt tilgang til Youtube, DailyMotion, m.fl. samt talestyring.

 

Trodde dette gjaldt alle ettersom jeg ikke har sett Muzu før nå jeg sjekket på søndag...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:thumbup: ja

 

Muzu er på den norske markedplace nå :ph34r:

 

Edit!! lyden på you tube på x360 er :love: helt herlig.. beste tube lyden jeg har hatt igjennom surround på noen av konsollene ink samsung c9000 , d8000 led ,phillips 21.9 og pc (ingen seperat dac)krystall klar ahhh

Endret av samco
Lenke til kommentar

Muzu funka nesten ikke, sikkert litt kuk i serverne der. Ihvertfall når jeg prøvde.

 

iHeartRadio likte jeg godt. Fint å ha som alternativ til Last.fm, og det funker på norske kontoen også. Eller litt, får ikke registrert bruker så jeg får lagra disse radiostasjonene men...

 

Ikke prøvd Youtube enda.

 

Lasta ned Syfy-appen, og noe annet. Men funker nok ikke noe særlig?

Lenke til kommentar

Håper mest på noen arcade-spill til en grei pris. Noe DLC jeg ikke har plukket opp, men har samtidig plukket opp alt om jeg ikke husker så altfor feil av det jeg har. Kunne kanskje kjøpt DLC`et til Deus Ex som jeg skal ha engang iløpet av tiden jeg har gjort ferdig de 6-7 spillene jeg har fått disse to siste månedene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...