Kakebakelate Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hvor ville dere ha kjøpt overgang for xboxstikka til pc? Kjøpte en på deal extrem for en tid tilbake siden. Men den fikk jeg aldri til å fungere. Så er det greieste å bare slenge med en med neste ordre på amazon eller? Lenke til kommentar
snapshooter Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hm, kommer ikke inn på live etter oppdateringen Lokalt problem hos meg, eller andre som opplever det samme? Kommer inn nå, så det var nok et forbigående problem. Men, etter å ha gledet meg lenge til oppdateringen forå få youtube på xboxen må jeg si at jeg er skikkelig skuffet Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei Er det noen andre som har problemer med å logge seg på Live? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Da har jeg fått tilgang på YouTube og som forventet, ligger den ikke på norsk konto. Men når jeg har lastet ned appen fra US konto, fungerer den på norske. Andre som har fått tilgang på muzu.tv på norsk konto, eller er den bare til vi som beta tester enda også? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Muzu kommer senere. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Da har jeg fått tilgang på YouTube og som forventet, ligger den ikke på norsk konto. Men når jeg har lastet ned appen fra US konto, fungerer den på norske. Andre som har fått tilgang på muzu.tv på norsk konto, eller er den bare til vi som beta tester enda også? Kan du bare forandre språk til US på X360 for å kunne gjøre dette? Eller må jeg lage en US konto? Kult at det funker da Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Muzu kommer senere. Jeg installerte det på min norske konto igår. Funket som bare det. Det var også link til DailyMotion på dashboardet (under apps marketplace), men det fungerte ikke. Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) nice Laga meg en kjapp us account men får ikke lasta ned you tube For den er ikke tilgjengelig enda står det Endret 12. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hvor finner jeg youtube appen? Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 På app markeplace men den står under.. coming soon 1.. så det var bare bull at den funker Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Muzu kommer senere. Jeg installerte det på min norske konto igår. Funket som bare det. Det var også link til DailyMotion på dashboardet (under apps marketplace), men det fungerte ikke. Hæ? Hvordan fikk du Muzu? Var du med i betaen/tryout`en? Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Funker ganske dålig tale styringa med kinect :!: glad de ikke har med dette tullet Appen today funker hær div nyhets video klipp og slikt Endret 12. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Har vel vært kjent lenge at Youtube er forsinket uansett om regionen din støtter det eller ikke. Funker ganske dålig tale styringa med kinect Funker kjempebra hjemme her i gården.. Endret 12. desember 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ja, er fortsatt med i betaen, derfor har jeg youtube og andre apps som ikke er tilgjengelig for alle enda Talestyring fungerer meget bra på dashboard og netflix. Så lenge jeg snakker "amerikansk" Dailymotion fungerer hos meg Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Well, that explains it all... Bare å vente for oss andre da, pent sagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Funker ganske dålig tale styringa med kinect :!: glad de ikke har med dette tullet men det tullet er en del av faenskapen, bare at du ikke klarer å bruke den betyr ikke at alle andre her vil ha problemer med den. har ikke kinect, men er lite glad for at vi ikke får bruke alle funksjonene. Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Funker utrolig dålig med bing søk mye feil søk :!: funker det ikke 100prosent er det like greit at norge slipper det Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Funker utrolig dålig med bing søk mye feil søk funker det ikke 100prosent er det like greit at norge slipper det Sikker på at det ikke bare er du som snakker utydelig/dårlig engelsk? Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Blir sikkert noen update tweeks på systemet Fungerer bra på enkelte enkle søk (halo gears of war osv ) men søk harry potter da går den i tilstand å finner noe helt annet Laga meg en mock up jap 360 account nå, får forske litt der oxo i morgen for nette mitt har gått bananas atm Endret 12. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå