Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke selv Emil. Netflix er jo på vei til Europa, og er bekrefta til ihvertfall UK. Garantert noe som setter ihvertfall en par års stopp for det her i Norge, og det ikke fra Netflix eller Microsoft sin side.

 

NRK har sin egen web-tv, og kommer med en ny versjon snart som er en sammenslåing av webradio og web-tv. Dette hadde jo fungert strålende som app på 360.

 

LilyhammerForside3-598x640.png

 

Skulle gjerne sett NRK fremfor noe fra TV3 (Viasat 4) eller TV2.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mye avtaler som må ordnes og sånt ja. Det som sikkert mange tenker da er at "lille Norge" er det ingen som har noe hast verk med så det gjør ikke at det tar noe ekstra tid. Litt tungvint at det ikke bare kan komme noe alle App store / marked. Hvor det ligger flust av apps og alt kan lastes ned derfra. Hvorfor det skal være helt bakvendt på xbox er litt merkelig.

Lenke til kommentar

jo da det er det jeg bruker ,tenkte at jeg slapp å drasse på en usb stic når jeg drar å spiller til andre kjekt å ha savene vet jo aldri ka man ender opp med å spille .. ja ja

 

Tid og penger fleste folk bruker litt penger å tid på hobbyene sine mine laster er spillig og audio video :love:

Endret av samco
Lenke til kommentar

hvor stor cload saving plass har vi? har gamesaves fra over 600stk 360 spill pluss 170 arcade spill trenger litt plass :!:

Tror det er ~512 MB, så det blir ikke akkurat plass til alt.

 

Fortsatt litt gretten ang. stemmestyring btw.. det at det er der, men forsvinner når man logger seg til XBL.. "Oi! Er du norsk? Da kan du vel ikke engelsk, tøysete mann.."

Lenke til kommentar

Er vell ikke bare på live det er region forskjeller på innhold :roll:

 

Hadde 3 psn accounts for å få tilgang til det psn i norge utlatte :!:

 

Her snakker jeg ikke om content som ble utelatt, her snakker jeg om Kinect (ja jeg kjøpte den for 1800kr med 3 spill) som er et dyrt proudkt som fungerer dårligere i Norge en i mange andre land uten grunn. Tror MS at vi norske ikke kan engelsk, herregud selv en 5 klassing hadde klart å navigere via Kinect enkelt.

Skulle det si at min Move skulle funke dårligere bare fordi jeg er fra Norge? Et produkt skal funke 100%, samme hvor i verden du befinner deg. Helt patetisk spør du meg.

Lenke til kommentar

Med de enkle kinect kommandoene så savner jeg ikke det ivertfall :ph34r:

 

Din løsning lag deg en us 360 profil :cool: easy n ur sorted

 

Morro i høst når game ga bort 1 move kontroller når man bytta inn et spill i butikken :!: det sa litt om hvordan salget på move var

Endret av samco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...