Filmvenn Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Jeg aner ikke selv Emil. Netflix er jo på vei til Europa, og er bekrefta til ihvertfall UK. Garantert noe som setter ihvertfall en par års stopp for det her i Norge, og det ikke fra Netflix eller Microsoft sin side. NRK har sin egen web-tv, og kommer med en ny versjon snart som er en sammenslåing av webradio og web-tv. Dette hadde jo fungert strålende som app på 360. Skulle gjerne sett NRK fremfor noe fra TV3 (Viasat 4) eller TV2. Endret 7. desember 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det er mye avtaler som må ordnes og sånt ja. Det som sikkert mange tenker da er at "lille Norge" er det ingen som har noe hast verk med så det gjør ikke at det tar noe ekstra tid. Litt tungvint at det ikke bare kan komme noe alle App store / marked. Hvor det ligger flust av apps og alt kan lastes ned derfra. Hvorfor det skal være helt bakvendt på xbox er litt merkelig. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Litt uvant den nye dashen men kinect vennelig er den :!: uups oppdaga at jeg har 170 arcade games blir vel mye scrolling gjennom de nå med blade systemet neeei Endret 7. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 hvor stor cload saving plass har vi? har gamesaves fra over 600stk 360 spill pluss 170 arcade spill trenger litt plass :!: Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvordan har du tid og råd til så mye spill? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Sikkert lånt spill fra folk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Joda, men tenker på hvorfor skal man ha save games fra så mange spill? Er det ikke bedre å flytte over de du bruker? Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) jo da det er det jeg bruker ,tenkte at jeg slapp å drasse på en usb stic når jeg drar å spiller til andre kjekt å ha savene vet jo aldri ka man ender opp med å spille .. ja ja Tid og penger fleste folk bruker litt penger å tid på hobbyene sine mine laster er spillig og audio video Endret 7. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 hvor stor cload saving plass har vi? har gamesaves fra over 600stk 360 spill pluss 170 arcade spill trenger litt plass :!: Tror det er ~512 MB, så det blir ikke akkurat plass til alt. Fortsatt litt gretten ang. stemmestyring btw.. det at det er der, men forsvinner når man logger seg til XBL.. "Oi! Er du norsk? Da kan du vel ikke engelsk, tøysete mann.." Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Er vell ikke bare på live det er region forskjeller på innhold Hadde 3 psn accounts for å få tilgang til det psn i norge utlatte :!: Her snakker jeg ikke om content som ble utelatt, her snakker jeg om Kinect (ja jeg kjøpte den for 1800kr med 3 spill) som er et dyrt proudkt som fungerer dårligere i Norge en i mange andre land uten grunn. Tror MS at vi norske ikke kan engelsk, herregud selv en 5 klassing hadde klart å navigere via Kinect enkelt. Skulle det si at min Move skulle funke dårligere bare fordi jeg er fra Norge? Et produkt skal funke 100%, samme hvor i verden du befinner deg. Helt patetisk spør du meg. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Med de enkle kinect kommandoene så savner jeg ikke det ivertfall Din løsning lag deg en us 360 profil easy n ur sorted Morro i høst når game ga bort 1 move kontroller når man bytta inn et spill i butikken :!: det sa litt om hvordan salget på move var Endret 7. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Uaktuelt å lage en US account med å styre via Voice der, ville hatt det på min account, det skulle ikke være nødvendig å lage en ekstra account uten gamerscore på å navigere rundt. Ville selvfølgelig hatt det på den accounten jeg spiller på. Endret 7. desember 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Får håpe du får ønsket ditt oppfylt.. Er selv sjelden i menyer, for jeg bruker å spille kansje noe jeg går glipp av :!: Ok Pc send svar... faskern funker jo ikke hær heller :!: Ofte er det enkleste det beste -- Lenke til kommentar
snapshooter Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hm, kommer ikke inn på live etter oppdateringen Lokalt problem hos meg, eller andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Funker fint hos meg. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Testa den nye dash`en nå. Liker stilen, får bedre inntrykk nå at det er en moderne konsoll Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ser veldig bra ut, men at de har blandet vanlige og arcade spill i stedet for å dele de opp som før likte jeg på ingen måte. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hva er nytt med det nye dashbordet? +/- Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hva er nytt med det nye dashbordet? +/- Enda større fokus på reklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå