samco Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Vi er desverre mindre en mange vil tro.. it may suck ms har screwd norge fra dag en bare ta sverige de har bedre live utvalg en vi har men når jeg ser alternativene til x360 er det pure Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Spiller ikke noe mer xbox nesten, og tenkte derfor å selge den. Fikk høre at en ny update inkluderte veldig mye stash, hva slags ting inneholder den nye updaten? Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Kansje når windows 8 kommer Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Hva var virkelig grunnen for utsettelsen noen minutter før updaten? Vil vi få mer reklame på boxen? mere bilder av lady gaga og justin bieber? nei takk. Reklame for twitter, facebook? Neitakk, nei dette var noe merkelig utsettelse som vi som brukere ikke vet hva som var grunnen til det. Endret 6. desember 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Mens noen spiller spill ser andre bare på dashen :!: bilder frisker opp vs xmb sin sterile look Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Vi har kommet over stadiet hvor xbox kun er en spillkonsoll vettu. Mange som ønsker seg en mediasenter i den også Endret 6. desember 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Xboxn er snart 7år gammel (2005 lansert på mtv ) tror toget har gått for lenge siden for det Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Den updaten lar vente på seg gitt.. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 "full integrering av Kinect for Xbox 360.*" Skeptisk Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Siste nytt; Thanks again for your patience! Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jo mere de lærer om bruksmåter med kinect nå blir en posetiv erfaring til den neste xboxen og kinect 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Synd de ikke lanserer Xbox Companion Appen heller. Jeg har jo betatilgang til det nye Dashboardet og venter egentlig bare på å prøve appen. Men jeg befinner meg i Canada, så jeg trenger ikke å legge meg riktig ennå. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Siste nytt; Thanks again for your patience! Begynner å lost my patience jeg. Den skulle komme klokken 16.00 men nå er det 00.43. Jaja får håpe når jeg står opp imorgen jeg kan få den. *og blabla til rettskriving* Endret 6. desember 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ser så kleint ut når noen bruker engelske ord for å bemerke et poeng for så å ikke klare å skrive riktig. Er uansett enig med deg dog, litt dumt at det tar såpass lang tid, men nå venter senga! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Er vel bedre at de venter med å gi den ut, enn at de slipper den med mange feil/problemer. Hvis det er sistnevnte som er årsaken da, jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Ser så kleint ut når noen bruker engelske ord for å bemerke et poeng for så å ikke klare å skrive riktig. Er uansett enig med deg dog, litt dumt at det tar såpass lang tid, men nå venter senga! Care om jeg skriver feil , må ha lov til det når jeg har hatt 10 timer søvn på 2 dager.. Får bare ta å legge meg etter jeg har fått i meg en dose gaming til. Endret 6. desember 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) De sender ut oppdateringene etterhvert, alle skal ha innen et par timers tid. http://twitter.com/#!/majornelson/status/144201115725078529 Endret 7. desember 2011 av Dofty Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Tok å våkna nå og da fikk jeg lastet ned updaten. Voice og kontrollere menyene med dine hender med Kinect fungerer ihvertfall i offline modus. Får ikke koblet til Live enda ser det ut som. Designet var slick vil jeg si, pluss det ser ut som det går raskere å navigere rundt en noen gang før. +1 update til Microsoft. Men det kan jo endre seg når jeg får koblet opp til Live og ingen av delene fungerer med Kinect på menyene med hendene og voicecommands. Da går det fra å være konge update til bare ok på noen sekunder. *EDIT* Nei det går ikke å bruke voice commands på denne updaten heller når man er koblet til Xbox Live, da kan jeg gi opp det for godt. Det gikk å styre med hendene på det meste med Kinect mens man er koblet på Live og er på dashboard, så en 1/2+ får de av meg. Endret 7. desember 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvorfor i all verden går det ikke å bruke det i online modus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå