Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Synd de ikke lanserer Xbox Companion Appen heller. Jeg har jo betatilgang til det nye Dashboardet og venter egentlig bare på å prøve appen. Men jeg befinner meg i Canada, så jeg trenger ikke å legge meg riktig ennå.

Lenke til kommentar

Ser så kleint ut når noen bruker engelske ord for å bemerke et poeng for så å ikke klare å skrive riktig.

 

Er uansett enig med deg dog, litt dumt at det tar såpass lang tid, men nå venter senga!

Care om jeg skriver feil :p, må ha lov til det når jeg har hatt 10 timer søvn på 2 dager..

Får bare ta å legge meg etter jeg har fått i meg en dose gaming til.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Tok å våkna nå og da fikk jeg lastet ned updaten. Voice og kontrollere menyene med dine hender med Kinect fungerer ihvertfall i offline modus. Får ikke koblet til Live enda ser det ut som.

 

Designet var slick vil jeg si, pluss det ser ut som det går raskere å navigere rundt en noen gang før. +1 update til Microsoft. Men det kan jo endre seg når jeg får koblet opp til Live og ingen av delene fungerer med Kinect på menyene med hendene og voicecommands.

Da går det fra å være konge update til bare ok på noen sekunder.

 

*EDIT* Nei det går ikke å bruke voice commands på denne updaten heller når man er koblet til Xbox Live, da kan jeg gi opp det for godt. Det gikk å styre med hendene på det meste med Kinect mens man er koblet på Live og er på dashboard, så en 1/2+ får de av meg.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...