Einride Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nemlig, som er grunnen til at eg lurar på kva MS vil gjere med tanke på valg av optisk media og format til ein eventuell ny Xbox Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Blir mere integrasjon mellom wp7 tlf og x360 med den nye dashen Styre x360 med wp7 mobil Htc titan here i come Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Haha, jøss vi får "noe" faktisk i den nye dashboardet med disse nye "TV"-tjenestene. Norge får senere i desember MUZU.TV (musikkvideoer). Stor sjanse for at vi får Dailymotion. Youtube er allerede bekrefta (ja, duh). Endret 5. desember 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Tror det blir bra jeg Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 you tube Helt ok vist vi får sett you tube videoene i hd ikke i sd som ps3 for det var rimelig usless Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Når kommer nye dashboardet? Har brukt beta siden det kom, men får ikke tilgang til apps etc. Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 I morgen vist norge blir med på den første update bølgen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 you tube Helt ok vist vi får sett you tube videoene i hd ikke i sd som ps3 for det var rimelig usless Har sett HD-videoer fra youtube på PS3'n min i 1,5 år nå. Bruker bare ps3youtube.com istedenfor youtube.com. Jævla ålreit faktisk. Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 wax on wax off.. musikk videoer håper jeg kommer vidzone på ps3 var faktisk ikke værst (litt knotete søke menyer) brukte den faktisk litt .. Ellers blir nok Norge (igjen) ikke første prioritert i apper fra ms Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ser frem til updaten som kommer imorgen. Men det som jeg har sett har skuffa meg litt er når man trykker på Xbox Home knappen er at det er det samme dårlige fargene rundt med hvit og mørkeblå. Men utenom denne nitpickinga så ser det mye bedre ut en før, liker ala windows 7 metro osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Blir mere integrasjon mellom wp7 tlf og x360 med den nye dashen Styre x360 med wp7 mobil Htc titan here i come Ja, jeg gleder meg til den appen (som jeg skrev til Xbox Norge på FB): Ellers er det synd å se at Xbox Norge ikke har fått til noen avtaler med noen norske TV-selskaper. TV2 Sumo, TV2 PL, Viasat, NRK nett-TV osv. Hadde vært herlig. Og en WiMP-app, for eksempel. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Wimp eller Spotify hadde vært digg. Eier allerede Wimp abonnent, men hadde glatt kjøpt Spotify også hvis det var på boxen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Får ikke nye dashboardet apps? Hvorfor kan ikke spotify og wimp lage apper til xbox? Og tillegg få Viaplay etc. Det fungerer jo bra på Samsung sine tver, og det fungerer bra på WD TV LIVE SMP. Det er rett og slett genialt og xboxen ville jo faen meg vært et mediasenter. Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Sikkert noen lisenser som må betales av ms we are screwed Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Alltid skal vi bli nedprioritert. Jælva vikinger som ikke kunne bosette seg i USA. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Steinrøysa Som er norge Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Haha, jøss vi får "noe" faktisk i den nye dashboardet med disse nye "TV"-tjenestene. Norge får senere i desember MUZU.TV (musikkvideoer). Stor sjanse for at vi får Dailymotion. Youtube er allerede bekrefta (ja, duh). Jeg hørte vi kun fikk dailymotion, ikke youtube. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Youtube er vel bekreftet at er intregert. Klarer de ikke å få youtube til å fungere i Norge så vet jeg ikke om jeg skal grine eller le. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Greit å ha samboer med engelsk profil gitt. Stemmestyring og hele pakka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå