Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For meg er det verste jeg har spilt på xboxen dead rising. Jeg elsket konseptet, men lagringsoppsettet ødela spillet fullstendig for meg. Det er nesten slik at jeg den dag i dag ikke kan tro at noen kan ha gjort en så enorm designfeil. I mitt syn var også de få "boss"kampene svært frustrerende, særlig pga et dårlig system for bruk av håndvåpen. Et av de eneste spill i hele mitt liv jeg ikke har orket komme meg gjennom.

Men heldigvis har xbox ikke noe så forferdelig som "Haze" til ps3, som var et mareritt. Kom meg likevel gjennom det.

Mitt favorittspill er uten tvil Mass effect, og nå kanskje mass effect 2 (har bare kommet 4 timer inn i det). Rett og slett perfekte spill.

Dead Rising blir vel også mitt verste. Jeg spilte det i 15 min og jeg var lei, det som var er jo at mer enn 5 min av det jeg spilte var loading. -.- Du går opp en trapp og den må lade i 30 sek liksom. :thumbdown:

Burnout Paradise eier både Forza og NFS :):)

Det kan vel diskuteres ... x)

Lenke til kommentar

Dead Rising står frem som noe av det værste søppelet til 360 her i gården også.

Hver gang jeg har kjedet meg og alt er spilt som står i hylla, lurer jeg meg selv til å tro at denne gang skal dette spillet bli bedre, men jeg går like lei hver gang og synes vel det meste ved spillet er håpløst.

Av gode jeg har oppdaget må jeg nesten trekke frem et Arcade spill, selv om jeg vet dette ikke var helt etter boka her. Trials HD, eller enkelt og greit dop i digitalform.

Har aldri likt disse flash spillene og trodde jeg ikke ville like dette heller, men der tok jeg grusomt feil. Endte opp med helt stiv og vond nakke da jeg strammet alle gale muskler for å komme over esker og hindre, men gud hvor avhengihetsskapende det var.

Må ha, bare MÅ ha gull på alle banene :p

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Tror kanskje jeg kjøper meg ny Xbox jeg. Premiumen har red ring, og jeg kan jo sikkert få det gratis reparert. Men den har heller ikke HDMI. Koster Arcade fortsatt 1000 enkelte plasser?

På GameStop koster en Arcade m/The Beatles Rockband, 1499,-. Men om du selger Beatles Rockband igjen som brukt, blir prisen 1100,-.

Lenke til kommentar
Tror kanskje jeg kjøper meg ny Xbox jeg. Premiumen har red ring, og jeg kan jo sikkert få det gratis reparert. Men den har heller ikke HDMI. Koster Arcade fortsatt 1000 enkelte plasser?

Rekommenderer å kjøpe Xbox elite bundle (5 spill) på komplett.no for 1995. Kjøpte den selv, veldig prisverdt pakke.

Endret av Multi-Task
Lenke til kommentar
Rekommenderer å kjøpe Xbox elite bundle (5 spill) på komplett.no for 1995. Kjøpte den selv, veldig prisverdt pakke.

Ehm ..

Bundle med spillene Lips, Pure, Lego Batman, Kung Fu Panda og Lego Indiana Jones.

Er ikke akkurat disse spillene JEG hadde ønsket meg hvertfall men men, alle har forskjellig mening. Vil si at dette er en familiepakke. =)

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar

Da er det jo ikke et problem. Selv ble min fylt opp etter kun 6 måneder, slik at jeg konstant slettet data for å få plass med nytt, handler jo om hva du laster ned. I tillegg synes jeg det er en fordel å installere spillene på harddisken grunnet mindre støy. Men som sagt er dette avhengig av bruken og tydeligvis ikke et behov du har.

I min mening var prisforskjellen likevel litt veldig lav med tanke på at arcade pakken (uten at jeg ikke vet mye om denne) ikke inkluderer harddisk (?) eller like mange spill. Men men, just my two cents.

Lenke til kommentar
Av gode jeg har oppdaget må jeg nesten trekke frem et Arcade spill, selv om jeg vet dette ikke var helt etter boka her. Trials HD, eller enkelt og greit dop i digitalform...

Må ha, bare MÅ ha gull på alle banene :p

Når du først nevner Arcade spill, så unngår jeg ikke å tenke på Grip Shift. Ett slags bilspill som foregår på svevende baner over skyene, der en kan kjøre race som ett slags mario kart opplegg. Eller kjøre oppdrag, der en må finne gjenstander gjemt på banene (som er bra designet). Eller komme i mål innen en viss tid og samtidig få tak i alle gullmynter på banen. En får belønninger etterhvert, som nye baner, nye biler, nye låter etc.

Grip Shift altså, ett Arcade spill som jeg synest var vel verdt prisen. At det faller i smak hos absolutt alle, skal steike godt gjøres. Er nettopp derfor trial/demo nedlastinger er så bra, ellers hadde det blitt ekstra mye points kjøp - ikke at det nødvendigvis er noe galt i det. Microsoft trenger jo til salt i grøten de også, og det er vel fortjent med så godt utført jobb dem har gjort med live tjenesten.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...