MindTooth Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Noen som har sett noen billigere 250GB noe sted? Tenkte kanskje noen har startet julesalget tidlig Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 jeg kjøpte meg en slim 250 GB for et par uker siden og det var forskjell på ~100 kroner i pris på alle stedene jeg sjekket. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Noen som har sett noen billigere 250GB noe sted? Tenkte kanskje noen har startet julesalget tidlig Har en maskin 250GBS liggenes her hjemme som jeg kjøpte i april-mai 2011. Bare send meg en PM viss du vil ha den. Å den blir nok billigere en det du finner i butikken skal jeg si deg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Er det bare meg eller er det mye grønn ubrukte området på hovedkortet til Xbox 360'n? Ser man hvor mye de har presset sammen på den CoolRunner chippen, begynner man å undre hvem har designet layouten til Xbox 360'n. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) når jeg spiller Tiger Woods 10 og demo-utgaven av Fifa 12 har de spillene en opsjon hvor en kan logge inn på EA sine servere men jeg får melding om at serverne er utilgjengelige. noe spes en må gjøre for å få logget seg inn der? edit: fant følgende på Wikipedia: The servers that supported the online mode for this game, and many others, were permanently shut down by the publishers on August 11, 2011. Users who attempt to log on see a message that says "The EA servers are not available at this time. Please try again later." Endret 23. november 2011 av ilpostino waits for Alice Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Ea stenger bestandig serverene sine på eldre sport spill Its in the game :!: Da tror jeg at jeg har nå relasta ned alle arcade spillene fra de siste 5 årene jeg har kjøpt 158 stk som tar ca 80gig av 320 gig hdd pluss lisenser overført job done! Endret 24. november 2011 av samco Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 http://www.computerandvideogames.com/327304/two-xbox-720-models-reportedly-planned/ Da blir det nok den som kan kalles en konsoll Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Xbox 720 kan ikke eksistere !!! Kinect kan dra til h...... når de ikke klarer å levere kinect støtten over hele... * 360= 360 grader rundt konsollen med de trådløse kontrollene. 720= du kan bare går rundt konsollen 2 ganger føre den stopper å funke. Endret 25. november 2011 av Woltox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 okdaså? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Javel.. Hvorfor tror alle at den skal hete Xbox 720? Det er noe folk bare kaller den. Våkn opp. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg håper de bare kaller den Xbox 3. Grunnen til at de gikk for Xbox 360 er at de måtte konkurrere med Playstation 3 sitt navn. Xbox 2 høres ikke like bra ut som Playstation 3 ganske enkelt fordi 2 er et lavere tall enn 3. Høres kanskje teit eller rart ut, men sånn er det nå for mannen i gata. Jo høyere tall, jo bedre er maskinen og med tanke på Microsoft sin ikke akkurat kjempeimponerende intro i konsollmarkedet med Xbox er det forståelig at de ville tette igjen så mange muligheter for salgstap som mulig. Jeg håper dog at Microsoft har overbevist nok med Xbox 360, noe de har gjort for min del, og det opp og ned i mente. De tok opp kampen mot Sony, selskapet som hadde kvelertak på konsollmarkedet for ikke så veldig mange år siden, og er ikke på vei vekk med det første. Forhåpentligvis viser de selvsikkerhet i sin posisjon i markedet og kaller den neste boksen sin Xbox 3. Jeg liker iallefall navnet Xbox 3 :!: (Amen BanAnus) 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Kunne kalt den Xbox 5. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Blir sur når jeg hører mediene snakker om "Xbox 720". OMG Kall den heller "Xbox unknown". Slik som Project Natal høres bedre ut en "kinect". Kinect=Connect skrevet feil.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 I all verden. Liker at media bruker Xbox 720, lettere å forholde seg til hva de mener, frem til vi får et faktisk navn på neste konsollen. Synes også navnet klinger fett, så selv om jeg ikke tror Microsoft kaller neste konsoll det, hadde ikke jeg hatt noe imot det, akkurat. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg håper de bare kaller den Xbox 3. Grunnen til at de gikk for Xbox 360 er at de måtte konkurrere med Playstation 3 sitt navn. Xbox 2 høres ikke like bra ut som Playstation 3 ganske enkelt fordi 2 er et lavere tall enn 3. Høres kanskje teit eller rart ut, men sånn er det nå for mannen i gata. Jo høyere tall, jo bedre er maskinen og med tanke på Microsoft sin ikke akkurat kjempeimponerende intro i konsollmarkedet med Xbox er det forståelig at de ville tette igjen så mange muligheter for salgstap som mulig. Jeg håper dog at Microsoft har overbevist nok med Xbox 360, noe de har gjort for min del, og det opp og ned i mente. De tok opp kampen mot Sony, selskapet som hadde kvelertak på konsollmarkedet for ikke så veldig mange år siden, og er ikke på vei vekk med det første. Forhåpentligvis viser de selvsikkerhet i sin posisjon i markedet og kaller den neste boksen sin Xbox 3. Jeg liker iallefall navnet Xbox 3 :!: (Amen BanAnus) Men 3 er jo ett lavere tall enn 360 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hva står 360 for? Er det ment som 360 grader? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Q: Why Xbox 360? Why didn't they call it Xbox 2? A: As various Microsoft executives have noted, Xbox 2 is a fine name until you realize that Sony's next machine will be called the PlayStation 3, which sounds newer and more powerful. The Xbox 360 name was chosen to imply that the gamer is at the center of the Xbox experience. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ja interessant! Da blir neste navn neppe 720 vil jeg tro, for det tallet viser vel ikke til så meget liksom! 360 hinter jo til at en er i sentrum liksom, og kan snu seg rundt omkring i alle grader hehe. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 360= 360*grader Du kan med den trådløse kontrolleren sitte 360 grader rundt xboxen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvem bryr seg om hvorboksen står når det er tven du skal se? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå