Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når jeg spiller Tiger Woods 10 og demo-utgaven av Fifa 12 har de spillene en opsjon hvor en kan logge inn på EA sine servere men jeg får melding om at serverne er utilgjengelige. noe spes en må gjøre for å få logget seg inn der?

 

edit: fant følgende på Wikipedia:

The servers that supported the online mode for this game, and many others, were permanently shut down by the publishers on August 11, 2011. Users who attempt to log on see a message that says "The EA servers are not available at this time. Please try again later."

Endret av ilpostino waits for Alice
Lenke til kommentar

Ea stenger bestandig serverene sine på eldre sport spill :cool:

 

Its in the game :!:

 

Da tror jeg at jeg har nå relasta ned alle arcade spillene fra de siste 5 årene jeg har kjøpt 158 stk som tar ca 80gig av 320 gig hdd pluss lisenser overført :thumbup: job done!

Endret av samco
Lenke til kommentar

Xbox 720 kan ikke eksistere !!!

Kinect kan dra til h...... når de ikke klarer å levere kinect støtten over hele...

 

*

360= 360 grader rundt konsollen med de trådløse kontrollene.

 

720= du kan bare går rundt konsollen 2 ganger føre den stopper å funke.

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Jeg håper de bare kaller den Xbox 3.

 

Grunnen til at de gikk for Xbox 360 er at de måtte konkurrere med Playstation 3 sitt navn. Xbox 2 høres ikke like bra ut som Playstation 3 ganske enkelt fordi 2 er et lavere tall enn 3. Høres kanskje teit eller rart ut, men sånn er det nå for mannen i gata. Jo høyere tall, jo bedre er maskinen og med tanke på Microsoft sin ikke akkurat kjempeimponerende intro i konsollmarkedet med Xbox er det forståelig at de ville tette igjen så mange muligheter for salgstap som mulig.

 

Jeg håper dog at Microsoft har overbevist nok med Xbox 360, noe de har gjort for min del, og det opp og ned i mente. De tok opp kampen mot Sony, selskapet som hadde kvelertak på konsollmarkedet for ikke så veldig mange år siden, og er ikke på vei vekk med det første. Forhåpentligvis viser de selvsikkerhet i sin posisjon i markedet og kaller den neste boksen sin Xbox 3.

 

Jeg liker iallefall navnet Xbox 3 :!:

 

(Amen BanAnus)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper de bare kaller den Xbox 3.

 

Grunnen til at de gikk for Xbox 360 er at de måtte konkurrere med Playstation 3 sitt navn. Xbox 2 høres ikke like bra ut som Playstation 3 ganske enkelt fordi 2 er et lavere tall enn 3. Høres kanskje teit eller rart ut, men sånn er det nå for mannen i gata. Jo høyere tall, jo bedre er maskinen og med tanke på Microsoft sin ikke akkurat kjempeimponerende intro i konsollmarkedet med Xbox er det forståelig at de ville tette igjen så mange muligheter for salgstap som mulig.

 

Jeg håper dog at Microsoft har overbevist nok med Xbox 360, noe de har gjort for min del, og det opp og ned i mente. De tok opp kampen mot Sony, selskapet som hadde kvelertak på konsollmarkedet for ikke så veldig mange år siden, og er ikke på vei vekk med det første. Forhåpentligvis viser de selvsikkerhet i sin posisjon i markedet og kaller den neste boksen sin Xbox 3.

 

Jeg liker iallefall navnet Xbox 3 :!:

 

(Amen BanAnus)

 

Men 3 er jo ett lavere tall enn 360

 

947583.jpeg

Lenke til kommentar

 

Q: Why Xbox 360? Why didn't they call it Xbox 2?

A: As various Microsoft executives have noted, Xbox 2 is a fine name until you realize that Sony's next machine will be called the PlayStation 3, which sounds newer and more powerful. The Xbox 360 name was chosen to imply that the gamer is at the center of the Xbox experience.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...