Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Etter å ha prøvd det nye dashboardet som kommer er jeg imponert. Mye bedre, mer oversiktlig og mer stil. Digger også den nye bacon(?) greia, hvor du kan legge til spill. I midt eksempel så la jeg til MW3 og da kommer det opp når folk av meg begynner å spille MW3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha prøvd det nye dashboardet som kommer er jeg imponert. Mye bedre, mer oversiktlig og mer stil. Digger også den nye bacon(?) greia, hvor du kan legge til spill. I midt eksempel så la jeg til MW3 og da kommer det opp når folk av meg begynner å spille MW3.

Kunne du styre menyene med voice commands via Kinect? Svar på dette viss du har Kinect selvfølgelig ;).

Er det slik enda når du trykker på Home knappen så er alt blått og hvit som det er nå?

Liker ikke at det er de fargene der, passer ikke inn. Skulle vært noe mer grønt eller svart, som det kan matche opp din X360 S.

Jeg har sett kun litt preview av den nye dashboarden og til nå ser det ryddig og stilig. Men syntes vi skulle fått tilbake den helt første fordi den synes jeg var tøffest. Men man burde hatt flere valgmuligheter på hvordan ditt system skal se ut.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Kunne du styre menyene med voice commands via Kinect? Svar på dette viss du har Kinect selvfølgelig ;)

Jeg har sett kun litt preview av den nye dashboarden og til nå ser det ryddig og stilig. Men syntes vi skulle fått tilbake den helt første fordi den synes jeg var tøffest. Men man burde hatt flere valgmuligheter på hvordan ditt system skal se ut.

Har ikke prøvd det med Kinect enda :)

Lenke til kommentar

Dagens :hmm: ukas quest ... relaster alle arcade spillene jeg har kjøpt i gjennom 5 år på xbox live :cool: ..

Har hatt en plan om det lenge fler og fler av de gamle live arcade titlene er borte fra markedplace :nei: men siden man har muligheten til å gå på profilen v download history er alt på grabs der :thumbup:

Litt nice å ha alle på en x360 :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...