Emils. Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Etter å ha prøvd det nye dashboardet som kommer er jeg imponert. Mye bedre, mer oversiktlig og mer stil. Digger også den nye bacon(?) greia, hvor du kan legge til spill. I midt eksempel så la jeg til MW3 og da kommer det opp når folk av meg begynner å spille MW3. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Synes det er endel forbedringer men fortsatt litt rotete...mer kan ikke sies da en bryter NDA bare med det lille en har skrevet her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Ah, gikk å tenkte litt på den nye dashboard updaten i dag. Når er den ventet å lande på boksene våres forresten? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Ah, gikk å tenkte litt på den nye dashboard updaten i dag. Når er den ventet å lande på boksene våres forresten? Om jeg ikke husker helt feil så er det den 25 Nov. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ser man det ja! Har gidd xboxen rimelig lite love de siste månedene, så er rimelig rusten på den fronten. Konsollfronten generellt faktisk. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Ville dere tatt en titt på dette gameplayet? Er en Team Defender runde, si hva dere syntes er bra/dårlig, og også si hva dere syntes om kvaliteten Abboner gjerne om dere vil se mer http://www.youtube.com/watch?v=OXSvRZGV9OY Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Etter å ha prøvd det nye dashboardet som kommer er jeg imponert. Mye bedre, mer oversiktlig og mer stil. Digger også den nye bacon(?) greia, hvor du kan legge til spill. I midt eksempel så la jeg til MW3 og da kommer det opp når folk av meg begynner å spille MW3. Kunne du styre menyene med voice commands via Kinect? Svar på dette viss du har Kinect selvfølgelig . Er det slik enda når du trykker på Home knappen så er alt blått og hvit som det er nå? Liker ikke at det er de fargene der, passer ikke inn. Skulle vært noe mer grønt eller svart, som det kan matche opp din X360 S. Jeg har sett kun litt preview av den nye dashboarden og til nå ser det ryddig og stilig. Men syntes vi skulle fått tilbake den helt første fordi den synes jeg var tøffest. Men man burde hatt flere valgmuligheter på hvordan ditt system skal se ut. Endret 19. november 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Etter å ha prøvd det nye dashboardet som kommer er jeg imponert. Mye bedre, mer oversiktlig og mer stil. Digger også den nye bacon(?) greia, hvor du kan legge til spill. I midt eksempel så la jeg til MW3 og da kommer det opp når folk av meg begynner å spille MW3. Kunne du styre menyene med voice commands via Kinect? Svar på dette viss du har Kinect selvfølgelig Jeg har sett kun litt preview av den nye dashboarden og til nå ser det ryddig og stilig. Men syntes vi skulle fått tilbake den helt første fordi den synes jeg var tøffest. Men man burde hatt flere valgmuligheter på hvordan ditt system skal se ut. Har ikke prøvd det med Kinect enda Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Dagens ukas quest ... relaster alle arcade spillene jeg har kjøpt i gjennom 5 år på xbox live .. Har hatt en plan om det lenge fler og fler av de gamle live arcade titlene er borte fra markedplace men siden man har muligheten til å gå på profilen v download history er alt på grabs der Litt nice å ha alle på en x360 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Du vet at alle smileyene dine bare gjør innleggene dine rotete? Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Noen andre som har problemer med at Xbox Live er ustabilt nå? Endret 21. november 2011 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Har slitt siden 18.00 detter ut hele tiden Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Har slitt siden 18.00 detter ut hele tiden Jeg også detter ut. Tenkte å spille litt BF3 nå, men ser ikke bra ut. Forbereder de til det nye dashbordet kanskje? Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Meget mulig var litt krøll seint i går natt oxo da jeg skulle oppdatere den nye mw3 slim 360n min men det gikk ettter endel forsøk Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Funka bra her ikveld. Gamet Gears non stop online uten problemer Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 6. desember kommer det nye dashboardet til alle. 1 Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Ny Commentary Noen som vil ta en titt? http://www.youtube.com/watch?v=5a_8oFzCB9w Hva syntes dere ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Feilpostet, skal postes her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=556 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå