Crazy Joe Davola Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Gode nyheter til dere som klaget på at en måtte ringe MS for å si opp gold. http://www.eurogamer.net/articles/2011-11-11-new-xbox-com-lets-you-cancel-xbox-live-auto-renewal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 faenmeg på tide. står det om det gjelder for norge? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ikke lenge til Halo Anniversary. Plukker opp det imorgen. Vil heller spille den singelplayeren en makkverket MW3 har til singelplayer til X360, for den til nå er kjedelig 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Har spilt gjennon starten på det (til man lander på øya) ser bedre ut men animasjonene og fjesene er fortsatt halo1 så det er litt retro smooth kjapt blir kos å fortsette på det men det er ingen reach killer 7 av 10 for retro feel 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 faenmeg på tide. står det om det gjelder for norge? Jeg gjorde det nå nettopp og det gikk. Endelig funker noe for oss i Norge. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Halo Anniversary peker ikke det mot Halo Reach? Eller ? Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Er Halo anniversary ute i dag allerede? Hadde ikke peiling. Jeg er inne på Elkjøp/Lefdal's sider omtrent hver dag og har aldri sett noe om at dette kom ut nå. Når de ikke en gang gidder å ha et Halo spill fremme på sidene sine hverken før eller ved lansering så sier vel det en del om 360's stilling. De reklamerer for assassins creed, fifa 12 og MW3 ser jeg. PS3 versjoner bare selvsagt. Endret 15. november 2011 av Knuttsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hehe. Morsomt innlegg, Knuttsen. Ja, hvordan kan man vite at et spill kommer ut hvis det ikke blir reklamert for på Elkjøp eller Lefdal? Vel, jeg klarte faktisk å forhåndsbestille det. Ikke fra Elkjøp eller Lefdal, så klart, ettersom jeg ikke så noe reklame for det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Vi vet da alle at Elkjøp og Lefdal er det som teller! Er det ikke der, finnes det ikke. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hehe. Morsomt innlegg, Knuttsen. Ja, hvordan kan man vite at et spill kommer ut hvis det ikke blir reklamert for på Elkjøp eller Lefdal? Vel, jeg klarte faktisk å forhåndsbestille det. Ikke fra Elkjøp eller Lefdal, så klart, ettersom jeg ikke så noe reklame for det. Det sier jo litt om hvor dårlig 360 gjør det når Norges største butikker ikke gidder å pushe et nytt Halo spill i det hele tatt. Selv trodde jeg spille tvar 1mnd unna eller noe, ikke akkurat mye hype for det virker det som. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Er ikke så alt for mye snakk om det her heller, og i flommen av bra spill om dagen (SKYRIM, my oh my) havner det nok litt i skyggen for de fleste. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 I tillegg til at det er en remake Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Alle med litt gaming intresse vet at halo remaker er ute i dag de andre må gjerne lete på lefdal lol og elkjøp sidene Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Har messa litt rundt med editing, recording og render settings nå. Har nettopp fått meg Roxio Game Capture, skjønner dere. Hvilke av disse to ser egentlig best ut? Og 720p hjelper litt så bruk det Nr 1: http://www.youtube.com/watch?v=iJElEy5wvqc Eller Nr 2: http://www.youtube.com/watch?v=Uh0IJ6c3vng Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ten Incredible Gifts Xbox Gave Modern Gaming 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Har messa litt rundt med editing, recording og render settings nå. Har nettopp fått meg Roxio Game Capture, skjønner dere. Hvilke av disse to ser egentlig best ut? Og 720p hjelper litt så bruk det Ville nok gått for NR1... Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Ville nok gått for NR1... Ja, ser nok det selv og. Men skulle ønske jeg kunne finne en mellomting eller noe, kanskje litt skarpere enn i Nr. 1 kanskje. Jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Nummer 1 ser best ut ja. Men det ser jo ut som at du bommer på de første du dreper Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Nummer 1 ser best ut ja. Men det ser jo ut som at du bommer på de første du dreper Haha, gjør visst det .. Så etter nå Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Nr1, absolutt. Nr2 var altfor skarp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå