Filmvenn Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Alan Wake er tilbake! Annonsering på Spike VGA i desember! Nytt spill fra BioWare også. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Alan Wake 2 da kanskje? Det hadde vært fantastisk! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Det dreier seg visstnok om et XBLA-spill. Night Springs kanskje? http://www.examiner.com/video-game-in-national/new-alan-wake-game-to-be-an-xbox-live-release Endret 3. november 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Er også hintet til at spillet vil være et stort arcade-spill, bare at det ikke blir gitt ut på retail på grunn av kostnadene visstnok. Remedy har vist brukt mer penger selv nå enn forrige gang, så litt derfor visstnok besluttingen er tatt også med å gi det ut i en mindre kaliber enn et vanlig retail spill. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe den fremre delen til strømadapteren? Ikke ledningen med klumpen på, men den rene kabelen. Har bøyd det slik at den ikke funker 100%. Skulle hatt fått den til å funke før jeg bytter den inn hos GameStop. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg er ikke sikker, men tror du kan kontakte Xbox/Microsoft for å få tilsendt en ny? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg er ikke sikker, men tror du kan kontakte Xbox/Microsoft for å få tilsendt en ny? Bestilte ny på Xbox.com. Kom på €30 med skatt. Noen som vet innbytte pris på GameStop av den gamle 20GB utgaven? Tenker å bytte til 250GB Slim. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Heldig hvis du får en 200 lapp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Tror du får mer hvis du selger den på FINN. Mange som er interessert i en unbanned gammel xbox. Lett å modde etc. Mulig jeg er interessert, spørs pris Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ja, nå som den har en ny strømadapter til 300,-, så blir den god som ny Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 At du velger den dyreste løsningen er vel din feil. Du får slike strømadaptere til 50 kr Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Kan ikke se for meg at originale adaptere koster 50,-. Men velger man den billigste utveien, finnes det sikkert Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Kan jeg få et bilde av hvilken del du egentlig sikter til? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Skal bestille 12 måneders Live Gold og en del points, men har aldri bestilt på Internett før. Xboxliveuk76 eller Maximumcards? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Skal bestille 12 måneders Live Gold og en del points, men har aldri bestilt på Internett før. Xboxliveuk76 eller Maximumcards? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Kan jeg få et bilde av hvilken del du egentlig sikter til? La ved bilde med grafikk. Ed1t: Nå Endret 9. november 2011 av MindTooth Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Er ikke den siste del nøyaktig slik som en vanlig kabel som kobler til strømforsyinger, til tver etc? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Tror det, vet ikke 100%. Men da ser den ikke ut som den kommer fra Microsoft Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Nei, men du har betalt 300 kr for en del du får tak i til 30 kr. Om den er fra MS eller fra China, en gjør nøyaktig samme nytte, bare at MS er flinke til å lure folk. Har du betalt 30 euro så må du forvente at den skal tolles også. Endret 9. november 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå