iStephano Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) kk, var bare hvis du bodde i trondheim, så kunne du få tv til innkjøpspris, men ait (: Ah skjønner! Bor i Oslo, et stykke unna Men uansett takk! Sånt setter jeg pris på Endret 27. oktober 2011 av Bare Ban Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Sånn for kuriositetens skyld, hvor mye fortjeneste har elektrobutikkene for en tv? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Som et eksempel http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=627710 Koster 20 000 ca i alle butikker/nettbutikker For den for 15 000 osv osv Avhenger litt av modell, men det gir jo en pekepinn Vanligvis har vi 20-30% bf (bruttofortjeneste) på en TV. Men hender da at vi annonserer tver med heftig tap på og. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen som sliter med at Live kobler seg ut hele tiden ikveld? Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Noen som sliter med at Live kobler seg ut hele tiden ikveld? Har samme problem, første gangen jeg har noen som helst problemr med XBL Endret 30. oktober 2011 av MrPool Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 stabilt i hele helga hær Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Alt i topp form her og. Ved unntak av serverne til EA/DICE (Altså BF3) Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen som vet hva tjenestevarsel er? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Alt i topp form her og. Ved unntak av serverne til EA/DICE (Altså BF3) Ja, ble så forbanna istad.. Datt ut av alle servere osv. Med at Live plutselig koblet seg ut ga jeg opp ikveld. Endret 30. oktober 2011 av Bare Ban Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Noen som kan fortelle meg hvorfor ikke XBL funker hos meg? Nettet funker fint, men får ikke koblet meg til Live Funker fint nå Endret 30. oktober 2011 av MrPool Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Samme problem jeg har hatt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 med tanke på det spillet som nylig har blitt lansert er det vel egentlig ikek noen overraskelse av det er problemer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er ingen problemer på XBL, så det har ingenting med BF3 å gjøre. Tviler på at det skjer nå med BF3 når det ikke skjer med tidligere COD-utgivelser. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er ingen problemer på XBL, så det har ingenting med BF3 å gjøre. Tviler på at det skjer nå med BF3 når det ikke skjer med tidligere COD-utgivelser. Cod: Kan jo ikke skje feil når de har 3/flere spill som kjører helt likt. Eneste som er forskjell er våpnene, baner, kan jo ikke få feil da xD (Ikke ment som en diskusjon ang cod) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Forza 4 er vel og brukt mye live for tiden Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Prøver meg her inne også: Nå har jeg prøvd i en uke å fornøye/kjøpe nytt gullmedlemskap til xbox live. Men ikke faen om det funker. Får bare denne meldingen når jeg prøver å bekrefte kjøpet: Denne handlingen kan ikke utføres for øyeblikket. Prøv igjen senere. Du finner mer informasjon om dette på http://www.xbox.com/support. Hva faahn gjør jeg for å fikse dette? Kort-infoen og alt sånt er helt korrekt skrevet inn osv, har funket flere ganger før. Finner ikke mye nyttigt på supportsiden heller, har gjort det som står der bortsett fra å kontakte banken min, tviler på de har sperret kortet mitt for denne tjenesten. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Kjøp xbox live på nett. Du får 14 måneder for 290 kr Absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Kult. Hvor gjør jeg det hen da? Mener du sånn ebay eller lignenede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå