Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mindre du spiller med lyddempende headset eller har ekstremt dårlig hørsel, kjøp 250gb. DVDrommen bråker noe helt jævlig, og veldig få spill får plass på 4gb. Gjorde tabben med å kjøpe 4gb selv, men så fikk jeg heldigvis tak i en harddisk, på tilbud :)

 

Jeg har aldri vært borti en slim hvor dvd spilleren bråker. Du har nok vært uheldig med din,

min høres omtrent ikke selv om den spinner plater full fart.

 

Prøv å trykk litt på maskinen din, kanskje plastikken sitter litt løst og lager lyd pga deler som vibrerer mot hverandre eller noe.

 

Vi har nok bare litt forskjellig oppfatting av hva som er bråkete. Den suser like mye som hvilken som helst dvd-rom på full guffe. Temmelig mye, etter min mening.

 

 

Har du sjekket denne linken? Det er kun Batman Arkham City inkludert, og det er demovare.

Endret av formkake
Lenke til kommentar

Hvorfor i huleste er det ingen som skriver om det beste spillet som er kommet til 360?

Jo, jeg har alle GEARS spillene, og ellers det som er verdt å prøve.. Men ingen prater om RAGE??? John Carmac har gjort det igjen, og han skuffer aldri! Har en mistanke om at de aller fleste her på forumet er fjortiser uten smak og peiling. :(

Lenke til kommentar

Hvorfor i huleste er det ingen som skriver om det beste spillet som er kommet til 360?

Jo, jeg har alle GEARS spillene, og ellers det som er verdt å prøve.. Men ingen prater om RAGE??? John Carmac har gjort det igjen, og han skuffer aldri! Har en mistanke om at de aller fleste her på forumet er fjortiser uten smak og peiling. :(

 

Har vært en masse fjortispreik om Rage i denne tråden her.

Lenke til kommentar

Hvorfor i huleste er det ingen som skriver om det beste spillet som er kommet til 360?

Jo, jeg har alle GEARS spillene, og ellers det som er verdt å prøve.. Men ingen prater om RAGE??? John Carmac har gjort det igjen, og han skuffer aldri! Har en mistanke om at de aller fleste her på forumet er fjortiser uten smak og peiling. :(

 

Har vært en masse fjortispreik om Rage i denne tråden her.

 

Ta en sigar..

Lenke til kommentar

jeg kjøpte meg slim for et par dager siden og ble ganske overrasket over hvor mye strømforsyningen bråkte. ellers er jeg ganske positivt overrasket over konsollen, iallefall så langt. har jo gått fra xBox og 28" CRT til 40" LED og xBox 360 så mye av forklaringen ligger nok der. ;) regner med å få byttet ut den defekte dvd-spilleren på den første xBoxen min i løpet av par dager også.

Endret av ilpostino waits for Alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om den kan sammenlignes med Samsung 55" D8000 er det veldig skuffende om du går fra en gammel 46" LCD. Vet ikke om det er TVen spesielt eller teknologien som har skylden, men i standard settings var det et horribelt etterslep på min. Gamemode fikset heldigvis problemet for meg, selv om bildet ble litt mer grøtete. Dog skal det sies at jeg kun måtte gjøre dette for CoD. Batman fungerte fint selv med etterslepen. Det kommer tydeligvis helt ann på spillet. Batman i 3d var forøvrig fantastisk.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...