Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halo: Combat Evolved Anniversary har vel ikke solgt til gull, men "gone gold", altså ferdig med selve produksjonen (og bare bugtesting igjen). Så vidt jeg vet har det vel ikke solgt et eneste eksemplar enda.

 

Halo-serien er den beste vanlige shooter-serien i mine øyne, men så er ikke jeg veldig stor fan av sjangeren.

Lenke til kommentar

Merkelig bug det har kommet på min Xbox 360 eller gitaren.

Satt å gamet Guitar Hero Warriors Of Rock så bestemte jeg meg for å ta av konsollen og slikt. Når jeg tar den av vil ikke gitaren slå seg av og den starter min Xbox 360 opp igjen. Tok deretter ut strømkabelen men gitaren prøvde fortsatt å connecte opp mot x360en. Tar dermed inn strømkabelen på nytt i x360 og den skrur seg på.

 

Kan det være gitaren min er noe bugget? Skjer ikke med noen av andre kontrollerne jeg har...

 

Skal muligens kjøpe Xbox i morgen. Er 360 Slim 4gb nok til Forza 4?

 

Viss du skaffer deg en 4GB Slim X360, jeg har Microsoft sin 250gb HDD liggenes viss du er intressert :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Med mindre du spiller med lyddempende headset eller har ekstremt dårlig hørsel, kjøp 250gb. DVDrommen bråker noe helt jævlig, og veldig få spill får plass på 4gb. Gjorde tabben med å kjøpe 4gb selv, men så fikk jeg heldigvis tak i en harddisk, på tilbud :)

 

Jeg har aldri vært borti en slim hvor dvd spilleren bråker. Du har nok vært uheldig med din,

min høres omtrent ikke selv om den spinner plater full fart.

 

Prøv å trykk litt på maskinen din, kanskje plastikken sitter litt løst og lager lyd pga deler som vibrerer mot hverandre eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...