Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Co-op multiplayer er greit (mer for pengene), så lenge det ikke blir versus multiplayer så ser jeg ikke problemet. Spesielt med en serie som ME som har gjort hovedledet (eneste delen fra før) så bra tidligere.

 

Nå er poenget at jeg som elsket begge de forrige driter langt i noen co-op, jeg vil ha fortsettelsen og slutten på historien, og etter hva jeg har sett på nettet er folk flest enige i meg. Poenget da er ikke at jeg bryr meg så mye om multiplayerdelen, om den blir bra eller ikke, poenget er at jeg er redd for at de har neglisjert singleplayerdelen, selv om jeg ikke tror det. Jeg vil ha min Mass Effect, ikke min Mass Effect GoW-edition.

Lenke til kommentar

Fælt så mange heftige spill som skulle komme nå da x)

 

Lurer på å skaffe meg disse:

 

Battlefield 3

Metal Gear Solid HD - Collection

Call of Duty: MW3

Forza 4

Fifa 12

Assassins Creed: Revelations

Saints Row: The Third

 

 

Har lyst på ALLE spillene x)

 

Og i tillegg til det kommer det flere PS3 eksklusiver som jeg også lurer på og skaffe meg.

Lenke til kommentar

Fælt så mange heftige spill som skulle komme nå da x)

 

Lurer på å skaffe meg disse:

 

Battlefield 3

Metal Gear Solid HD - Collection

Call of Duty: MW3

Forza 4

Fifa 12

Assassins Creed: Revelations

Saints Row: The Third

 

 

Har lyst på ALLE spillene x)

 

Og i tillegg til det kommer det flere PS3 eksklusiver som jeg også lurer på og skaffe meg.

 

Fifa kan du jo ærlig talt droppe. Ikke store forskjellen fra forrige spillene der. Ihvertfall ikke i same grad som de andre spillene.

Lenke til kommentar

 

Fifa kan du jo ærlig talt droppe. Ikke store forskjellen fra forrige spillene der. Ihvertfall ikke i same grad som de andre spillene.

Hadde vært enig der, HVIS jeg hadde hatt et Fifa-spill x) Har lånt Fifa 10 nå, og er helt hekta :p

 

Men har på PS2 da, men fra den gang, er det mye forskjell, det er 06 eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Dritten dems? Vi har en limit edition av Xbox til 1000 kr mer enn hva den koster over i statene.

Jeg hadde sagt ja takk til å få litt snadder inn på xboxen min.

ikke begynn å sammenligne norsk pris vs amerikansk pris. forstår du ikke hvorfor den er dyrere her, så er det på å tide å lese seg opp.

 

Blind? Selv om prisene er forskjellig betyr ikke det at Amerikanere skal få flust av ekstrautstyr og tillegg til xboxen.

Lenke til kommentar

Heisann! :D

 

Lurer på en liten ting. Xbox Live, når jeg skal stoppe det(Noe som jeg ikke gjør da, men lurer litt på det) Nå er det sånn at jeg betaler med kort. Og når jeg vil stopper Live hva gjør jeg? Kan jeg bruke en medlemskap på 24 timer, så avsluttes dette som jeg bruker kort nå?

 

Eller vil det forsette etter den med 24 timer er gått ut?

 

Håper dere skjønner forklaringen. :)

 

Takker på forhånd. :thumbup:

Lenke til kommentar

Heisann! :D

 

Lurer på en liten ting. Xbox Live, når jeg skal stoppe det(Noe som jeg ikke gjør da, men lurer litt på det) Nå er det sånn at jeg betaler med kort. Og når jeg vil stopper Live hva gjør jeg? Kan jeg bruke en medlemskap på 24 timer, så avsluttes dette som jeg bruker kort nå?

 

Eller vil det forsette etter den med 24 timer er gått ut?

 

Håper dere skjønner forklaringen. :)

 

Takker på forhånd. :thumbup:

Som nevnt tidligere i denne tråden - forrige gang mitt abbonement skulle oppdateres fikk jeg spørsmål når jeg startet opp xboxen om jeg ville fortsette å fornye automatisk. Har ikke fått dette før, så jeg tror kanskje dette er noe nytt. Fikk en beskjed av typen "Ditt abbonement utløper om 14 dager, vil du fornye automatisk". Jeg svarte nei på dette, og kjøpte meg en kode i stedet, og ingen ting har blitt trukket fra kortet mitt.

 

Tror også det er slik at når man har abbonement på 1 år fungerer ikke 24-timers koder.

 

Dersom du vil kansellere abbonementet ditt midt i perioden, må du vel enn så lenge ringe MS. Alternativt tror jeg også det går an gå inn på xbox.com - "Min konto" - "Administrer betalingsalternativer" og fjerne kretiddkortet som ligger der. Da vil det dog heller ikke dukke opp som betalingsalternativ dersom du skal kjøpe MS points direkte fra xboxen.

Lenke til kommentar

Heisann! :D

 

Lurer på en liten ting. Xbox Live, når jeg skal stoppe det(Noe som jeg ikke gjør da, men lurer litt på det) Nå er det sånn at jeg betaler med kort. Og når jeg vil stopper Live hva gjør jeg? Kan jeg bruke en medlemskap på 24 timer, så avsluttes dette som jeg bruker kort nå?

 

Eller vil det forsette etter den med 24 timer er gått ut?

 

Håper dere skjønner forklaringen. :)

 

Takker på forhånd. :thumbup:

Som nevnt tidligere i denne tråden - forrige gang mitt abbonement skulle oppdateres fikk jeg spørsmål når jeg startet opp xboxen om jeg ville fortsette å fornye automatisk. Har ikke fått dette før, så jeg tror kanskje dette er noe nytt. Fikk en beskjed av typen "Ditt abbonement utløper om 14 dager, vil du fornye automatisk". Jeg svarte nei på dette, og kjøpte meg en kode i stedet, og ingen ting har blitt trukket fra kortet mitt.

 

Tror også det er slik at når man har abbonement på 1 år fungerer ikke 24-timers koder.

 

Dersom du vil kansellere abbonementet ditt midt i perioden, må du vel enn så lenge ringe MS. Alternativt tror jeg også det går an gå inn på xbox.com - "Min konto" - "Administrer betalingsalternativer" og fjerne kretiddkortet som ligger der. Da vil det dog heller ikke dukke opp som betalingsalternativ dersom du skal kjøpe MS points direkte fra xboxen.

 

Takk.

 

Jeg var inne tidligere i går å så på Min Konto på Xbox.com De stod det som du skrev, og hvis jeg da fjerner kredittkortet så vil de ikke tappe penger?

 

Var gjerne litt uklar med 24 timers kort.

Det jeg ville fram til var. Jeg har et kort som følgte med et spill, i det spillet lå det er 24 timers Gold, om jeg da brukte det rett før Gold går ut fra kredittkortet. Vil det si at jeg har stoppet Gold på kredittkortet NÅR den med 24 timer er utgått? Eller vil det da kjøpe nnytt igjen fra kredittkortet... (Er ikke alltid like lett å forklare :tease: )

 

Ikke at jeg vil stoppe det, for Forza 4 kommer i dag så. :)

 

Jeg har både PS3 og Xbox, Xbox er en mye bedre spillmaskin på alle måter. :D

Endret av 6ykriss
Lenke til kommentar

Har du glemt hva som skjedde med Rare, platformerkongen? De har ikke laget et plattformspill siden oppkjøpet, men blitt satt til å lage kinectdrit :cry:

Tja. Grabbed by the ghoulies, Conker: L&R, Perfect Dark Zero, Kameo, Viva Pinata 1&2 og Banjokazooie: Nuts & Bolts. Rare fikk mange sjanser til å lage spill i mange ulike sjangre. Problemet var bare at ingen av spillene solgte særlig bra.

 

Ut i fra pressemeldingen høres det ut som om MS ønsker å bevare Twisted Pixel slik som de er. Skjønt, det kan jo endre seg dersom Twisted Pixel sine neste spill flopper totalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...