Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du setter jo splitterne i dazzlen og kobler xbox scarten i den ene enden på hver av de tre splitterne.

Da har du en ende igjen på hver av spliterne. De skal kobles med scart til TVen din

Akkurat det jeg lurte på, dvs. jeg må også kjøpe en ny scart kabel =) Takk ;P Da er det vel ikke noe mer for meg å lure på, men spør hvis jeg kommer på noe ..

Lenke til kommentar

Det er ille at de idet heletatt leverer den kompositt kabelen med xboxen. Dette har med å gjøre at gamle tver i usa ikke har scart.

Så man skulle nesten hatt en advarsel her på forumet som kanskje lyder: IKKE BRUK DEN GULE PLUGGEN.

Alle gamle tver har scart, så da får man heller kjøpe seg en slik ledning (IKKE BRUK SCART ADAPTERET, det er fortsatt den gule pluggen)

Jeg vet om mange som bruker/har brukt kompositt ledningen på HD tver. Men det er jo fordi den følger med i pakken og alle kan jo ikke følge med slik teknisk viten.

Så til alle som har en plasma/lcd, kjøp dere en kabel som støtter HD!

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Hva er det dårligste og/eller kjedeligste spillet til XBOX 360 dere har spilt til nå? (Arcade-spill er ikke inkludert - men DEMO nedlastninger er inkludert).

Gjerne ett spill dere hadde gode forhåpninger til, men som endte med at dere hadde lyst å kaste det ut vinduet etter 5 minutter spill.

Og hvilket er det spillet (eller deler av spillet) som dere hadde ganske lave forventninger til, men oppdaget var kjekke greier istedet.

For min del er det mest rævva spillet Bioshock (selv om det er bra laget) heldigvis kjøpte jeg det ikke. Lastet ned DEMO og holdt på å kaste opp etter 5 minutter, istedet for å kaste opp så kastet jeg det ut av vinduet av ren glede (slettet det fra hardisken).

Så kjørte jeg videre på THQ sitt "hack & slash" Conan istedet, som tross alt er ett morsomt slakte spill. Anmeldelsen til spillet (tror det var IGN) sa at sluttbossen var en av historiens mest rævva og frustrerende bosser og øydela totalt slutten av spillet...

...min overraskelse var dermed ganske stor når jeg kom til slutten og fant ut at bossen var både artig kjekk og allright.

Brutal Legends blir mitt neste gode kjøp. Minnet meg om Conan. Hva som blir mitt neste rævva spill som stikker av med mine 5 minutter er jeg ikke sikker på enda - kanskje det blir Bioshock 2 :w00t:

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Heilt klart Assassins Creed.

Hadde i utg.punktet ingen store "må kjøpe" tanker om spillet, men ble offer for litt hype når det nærmet seg lansering.

Du verden,off akk og ve for ett ulidelig hellvette det var å orke seg igjennom dette spillet. Noe så ensporet,rævva og pisskjedelige greier har eg enda ikkje opplevd igjen. Men avslutningen gjorde meg giret på AC2, som eg har kost meg med i mange timer(snart ferdig):)

EDIT: Bioschock hadde eg ingen planer om å kjøpe faktisk, fulgte lite med i tiden før slipp.Det eg hadde sett virket kjedelig. Men etter demoen kom, var eg solgt :p Så den tittelen tok meg kraftig på senga gitt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

AC1 var en vits.. potensialet var enormt, men spillet var så sinnsykt ensformig.. 3-4 typer oppdrag, og de få typene var ikke bra nok heller. i tillegg er man tilnærmet udødelig siden man kan drepe evig med fiender lett..

Gleder meg kjempemasse til å spille AC2 siden potensialet i AC1 var så stort, så lenge de har fikset opp i "feilen" blir det knallbra :)

Lenke til kommentar

Det verste spillet jeg har til Xboxen er Need for Speed Undercover.

Makan til urealistisk bilspill er det lenge siden jeg har prøvd.

Kjører en Bugatti Veyron i 400km/t og polisen kommer i 500 bakfra og dundrer inni bilen din. Umulig å kjøre fra de på motorveien uansett fart.

Og når du kjører løp og havner langt bak, så er det nesten som om de foran stopper og venter på deg.

Lenke til kommentar

Kjører en Bugatti Veyron i 400km/t og polisen kommer i 500 bakfra og dundrer inni bilen din. Umulig å kjøre fra de på motorveien uansett fart.

Og når du kjører løp og havner langt bak, så er det nesten som om de foran stopper og venter på deg.

Enig i at det ikke er så realistisk og kanskje virker litt dumt. Men spillet er jo ikke basert på at det skal være ekte da, NFS-serien er jo ikke basert på virkelighets kjøring og sånt. Jeg selv syntes spillet er litt sånn midt på treet.

Lenke til kommentar

Enig i at det ikke er så realistisk og kanskje virker litt dumt. Men spillet er jo ikke basert på at det skal være ekte da, NFS-serien er jo ikke basert på virkelighets kjøring og sånt. Jeg selv syntes spillet er litt sånn midt på treet.

Nei, men litt realisme må det jo være i et bilspill selv om det heter Need for Speed. Derfor er jeg jo også glad for at vi har Forza 3 da på xbox da :)

Lenke til kommentar

For meg er det verste jeg har spilt på xboxen dead rising. Jeg elsket konseptet, men lagringsoppsettet ødela spillet fullstendig for meg. Det er nesten slik at jeg den dag i dag ikke kan tro at noen kan ha gjort en så enorm designfeil. I mitt syn var også de få "boss"kampene svært frustrerende, særlig pga et dårlig system for bruk av håndvåpen. Et av de eneste spill i hele mitt liv jeg ikke har orket komme meg gjennom.

Men heldigvis har xbox ikke noe så forferdelig som "Haze" til ps3, som var et mareritt. Kom meg likevel gjennom det.

Mitt favorittspill er uten tvil Mass effect, og nå kanskje mass effect 2 (har bare kommet 4 timer inn i det). Rett og slett perfekte spill.

Lenke til kommentar
Microsoft is bumping up the size on the external hard drive accessory for the Xbox 360 to 250 GB. The downside? It's only available in Japan...so far.

Normally only sold as a part of a bundle with a new Xbox 360 gaming console, interested gamers will have the option to buy the larger hard drive as a stand-alone accessory.

Set to be release in Japan on March 11, the new storage space key will cost ¥15,540 ($172.10)

Lenke til kommentar
Nei, men litt realisme må det jo være i et bilspill selv om det heter Need for Speed. Derfor er jeg jo også glad for at vi har Forza 3 da på xbox da :)

NFS SHIFT syntes jeg har ganske godt med realisme. Hvertfall den ekte driving-feelingen mener jeg! Syntes Forza er litt firkanta og skal være så for ekte. (Min mening) Men dermed SHIFT syntes jeg gir meg det jeg vil ha ^^, MEN; Desverre ikke så veldig langt gameplay, totalt sett. Skulle ønske Gran Turismo var til Xbox. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...