Bruker-104685 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) må man fremdeles ringe kundeservice for å avbestille XBL? vil egentlig bare ha av den forpulte auto trekkinga av kredittkortet, og heller bruke koder. Jepp det må du, det står man kan bytte på det på xbox.com. Men når du skal gjøre det får du beskjed at du må ringe kundesupport. Og det med voice commands via Kinect er jo helt latterlig. Vi i Norge kan snakke vel så bra engelsk som mange andre land. Men neida det funker ikke mens man er på Live Microsoft lovte at "alle skal få" og mange av oss ble lurt. Noe som er surt da vi har brukt penger på Kinect og får bare noe av det den kan. For min egen del ville jeg hatt voice commands mens man er inne på Live, det er en av mine hovedgrunner til at jeg kjøpte Kinect in the first place.. En del av det er det er skrytefaktor som slik: Se dette folkens jeg styrer Xboxen min via stemmen min!! Håpe mitt er neste Dashboard update som gjør at alle kan bruke Kinect voice commands mens vi er inne på Live, skal vi se om de klarer det denne gang Endret 10. oktober 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Blir deilig, kjøpte Guitar Hero Warriors of Rock bundle (guitar, trommer, mikrofon, spillet), DjHero 2 med brett og det for kun 700kr ellerno med frakt=) Liker lagersalget på komplett. må man fremdeles ringe kundeservice for å avbestille XBL? vil egentlig bare ha av den forpulte auto trekkinga av kredittkortet, og heller bruke koder. Jepp det må du, det står man kan bytte på det på xbox.com. Men når du skal gjøre det får du beskjed at du må ringe kundesupport. Og det med voice commands via Kinect er jo helt latterlig. Vi i Norge kan snakke vel så bra engelsk som mange andre land. Men neida det funker ikke mens man er på Live Microsoft lovte at "alle skal få" og mange av oss ble lurt. Noe som er surt da vi har brukt penger på Kinect og får bare noe av det den kan. For min egen del ville jeg hatt voice commands mens man er inne på Live, det er en av mine hovedgrunner til at jeg kjøpte Kinect in the first place.. En del av det er det er skrytefaktor som slik: Se dette folkens jeg styrer Xboxen min via stemmen min!! Håpe mitt er neste Dashboard update som gjør at alle kan bruke Kinect voice commands mens vi er inne på Live, skal vi se om de klarer det denne gang Trur du virkelig at norge skal få noen spesielle "Kinect" ting? Vi ble lurt og kjøpte et dyrt "EyeToy". Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) http://www.eurogamer.net/articles/2011-10-10-ms-targeting-25th-nov-for-xbl-update Microsoft is "targeting" Friday, 25th November to launch its Xbox Live update, according to a new report. Kan være et håp for meg allikevel når jeg leste dette: "Kinect voice recognition and voice control will also be added. " Please la dette komme til Norge! Endret 10. oktober 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Synes det er idiotisk av vi betaler like mye(eller mer) for xbox live som amerikanerne å likevell har vi bare 10% av innholdet dems Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Mener du manglende betaltjenester? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 er det noen nordmenn på kundeservicen? har bare pratet med svensker før. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Synes det er idiotisk av vi betaler like mye(eller mer) for xbox live som amerikanerne å likevell har vi bare 10% av innholdet dems * Tenk valutta forskjellen ikke tenk hva vi betaler forhold til $(dollaren) er det noen nordmenn på kundeservicen? har bare pratet med svensker før. Hyggelig, snakka med en med "Skåne" dialekt, og jeg skulle dytte en nål inn i xboxen (fuck dat shit). Nei sjangsen er liten og hvis du faktisk får en nordman så er det en med en nesten uforstålig dialekt (no offence) 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 I tilfelle noen måtte lure, så er det ikke noen nye funksjoner etter dagens dashboard update. Dette vil komme da selve oppdateringen kommer i november. Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Dagens tips .... styr unnda wrc2 fy for en screen update kvalm av framerate og lugging Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Samcoboy Får/fikk du mission failed på Mutant alert-questet på Rage uansett hva du gjør? Anyone else her? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 må man fremdeles ringe kundeservice for å avbestille XBL? vil egentlig bare ha av den forpulte auto trekkinga av kredittkortet, og heller bruke koder. Du kan slå av automatisk trekk av kortet via xbox.com. Lenge siden jeg gjorde det men vet det går. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Dagens tips .... styr unnda wrc2 fy for en screen update kvalm av framerate og lugging Tragisk at MS ikke har fått laget en Rallisport Challenge 3 denne generasjonen, særlig med tanke på hvor elendig rally markedet har vært i flere år nå. Et RSC3 kunne nok solgt en del faktisk. Problemet er jo selvsagt at utviklerne er kjøpt opp av EA og er satt til å lage Battlefield og ikke noe annet virker det som. RSC2 var utvilsomt det beste bilspillet forrige generasjon, det fortjener en oppfølger. Endret 11. oktober 2011 av Knuttsen Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Dagens tips .... styr unnda wrc2 fy for en screen update kvalm av framerate og lugging Tragisk at MS ikke har fått laget en Rallisport Challenge 3 denne generasjonen, særlig med tanke på hvor elendig rally markedet har vært i flere år nå. Et RSC3 kunne nok solgt en del faktisk. Problemet er jo selvsagt at utviklerne er kjøpt opp av EA og er satt til å lage Battlefield og ikke noe annet virker det som. RSC2 var utvilsomt det beste bilspillet forrige generasjon, det fortjener en oppfølger. words:) det spillet blir spillt den dag i dag:) 4player split-screen:) fantastisk!! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Microsoft Studios Acquires Indie Game Developer Twisted Pixel http://majornelson.com/2011/10/12/welcome-twisted-pixel-to-microsoft-studios/ Smart valg. Får håpe de fortsetter med å utvikle glimrende platformspill. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Kjøtpe nettopp Perfect Dark for 400 MS poeng. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 må man fremdeles ringe kundeservice for å avbestille XBL? vil egentlig bare ha av den forpulte auto trekkinga av kredittkortet, og heller bruke koder. Mitt gold abbonement gikk ut midt i September, og ca. 2 uker før fikk jeg beskjed når jeg startet xboxen "vil du fornye abbonementet ja/nei". Svarte nei og gikk over til kode. Så ett eller annet har skjedd. Har ikke fått den beskjeden før. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Microsoft Studios Acquires Indie Game Developer Twisted Pixel http://majornelson.com/2011/10/12/welcome-twisted-pixel-to-microsoft-studios/ Smart valg. Får håpe de fortsetter med å utvikle glimrende platformspill. Har du glemt hva som skjedde med Rare, platformerkongen? De har ikke laget et plattformspill siden oppkjøpet, men blitt satt til å lage kinectdrit Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Et Kinect-spill som faktisk var greit(ikke bra), og solgte bra. Oppfølgern er vist ikke Rare som står for, mer er bare Rare noen konsulenter for BigPark som driver med å lage selve spillet. Og det er vel kanskje også en grunn til at det har vært "stille" fra Rage. Sikkert noen som har fått med seg ryktene som har gått over det siste året eller to. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Synes det er idiotisk av vi betaler like mye(eller mer) for xbox live som amerikanerne å likevell har vi bare 10% av innholdet dems og amerikanerne har masse reklame på xbl nei takk. trenger ikke dritten dems Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Dritten dems? Vi har en limit edition av Xbox til 1000 kr mer enn hva den koster over i statene. Jeg hadde sagt ja takk til å få litt snadder inn på xboxen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå