Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

må man fremdeles ringe kundeservice for å avbestille XBL? vil egentlig bare ha av den forpulte auto trekkinga av kredittkortet, og heller bruke koder.

Jepp det må du, det står man kan bytte på det på xbox.com. Men når du skal gjøre det får du beskjed at du må ringe kundesupport.

Og det med voice commands via Kinect er jo helt latterlig. Vi i Norge kan snakke vel så bra engelsk som mange andre land. Men neida det funker ikke mens man er på Live

 

Microsoft lovte at "alle skal få" og mange av oss ble lurt.

Noe som er surt da vi har brukt penger på Kinect og får bare noe av det den kan.

 

For min egen del ville jeg hatt voice commands mens man er inne på Live, det er en av mine hovedgrunner til at jeg kjøpte Kinect in the first place.. En del av det er det er skrytefaktor som slik: Se dette folkens jeg styrer Xboxen min via stemmen min!!

 

Håpe mitt er neste Dashboard update som gjør at alle kan bruke Kinect voice commands mens vi er inne på Live, skal vi se om de klarer det denne gang :roll:

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir deilig, kjøpte Guitar Hero Warriors of Rock bundle (guitar, trommer, mikrofon, spillet), DjHero 2 med brett og det for kun 700kr ellerno med frakt=)

 

Liker lagersalget på komplett.

 

må man fremdeles ringe kundeservice for å avbestille XBL? vil egentlig bare ha av den forpulte auto trekkinga av kredittkortet, og heller bruke koder.

Jepp det må du, det står man kan bytte på det på xbox.com. Men når du skal gjøre det får du beskjed at du må ringe kundesupport.

Og det med voice commands via Kinect er jo helt latterlig. Vi i Norge kan snakke vel så bra engelsk som mange andre land. Men neida det funker ikke mens man er på Live

 

Microsoft lovte at "alle skal få" og mange av oss ble lurt.

Noe som er surt da vi har brukt penger på Kinect og får bare noe av det den kan.

 

For min egen del ville jeg hatt voice commands mens man er inne på Live, det er en av mine hovedgrunner til at jeg kjøpte Kinect in the first place.. En del av det er det er skrytefaktor som slik: Se dette folkens jeg styrer Xboxen min via stemmen min!!

 

Håpe mitt er neste Dashboard update som gjør at alle kan bruke Kinect voice commands mens vi er inne på Live, skal vi se om de klarer det denne gang :roll:

 

Trur du virkelig at norge skal få noen spesielle "Kinect" ting?

Vi ble lurt og kjøpte et dyrt "EyeToy".

Lenke til kommentar

Microsoft is "targeting" Friday, 25th November to launch its Xbox Live update, according to a new report.

Kan være et håp for meg allikevel når jeg leste dette:

"Kinect voice recognition and voice control will also be added. "

Please la dette komme til Norge!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Synes det er idiotisk av vi betaler like mye(eller mer) for xbox live som amerikanerne å likevell har vi bare 10% av innholdet dems

 

*

Tenk valutta forskjellen ikke tenk hva vi betaler forhold til $(dollaren)

 

er det noen nordmenn på kundeservicen? har bare pratet med svensker før.

 

Hyggelig, snakka med en med "Skåne" dialekt, og jeg skulle dytte en nål inn i xboxen (fuck dat shit).

Nei sjangsen er liten og hvis du faktisk får en nordman så er det en med en nesten uforstålig dialekt (no offence)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dagens tips .... styr unnda wrc2 :thumbup: fy for en screen update kvalm av framerate og lugging

 

Tragisk at MS ikke har fått laget en Rallisport Challenge 3 denne generasjonen, særlig med tanke på hvor elendig rally markedet har vært i flere år nå. Et RSC3 kunne nok solgt en del faktisk.

 

Problemet er jo selvsagt at utviklerne er kjøpt opp av EA og er satt til å lage Battlefield og ikke noe annet virker det som.

 

RSC2 var utvilsomt det beste bilspillet forrige generasjon, det fortjener en oppfølger.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Dagens tips .... styr unnda wrc2 :thumbup: fy for en screen update kvalm av framerate og lugging

 

Tragisk at MS ikke har fått laget en Rallisport Challenge 3 denne generasjonen, særlig med tanke på hvor elendig rally markedet har vært i flere år nå. Et RSC3 kunne nok solgt en del faktisk.

 

Problemet er jo selvsagt at utviklerne er kjøpt opp av EA og er satt til å lage Battlefield og ikke noe annet virker det som.

 

RSC2 var utvilsomt det beste bilspillet forrige generasjon, det fortjener en oppfølger.

 

words:) det spillet blir spillt den dag i dag:) 4player split-screen:) fantastisk!!

Lenke til kommentar

må man fremdeles ringe kundeservice for å avbestille XBL? vil egentlig bare ha av den forpulte auto trekkinga av kredittkortet, og heller bruke koder.

Mitt gold abbonement gikk ut midt i September, og ca. 2 uker før fikk jeg beskjed når jeg startet xboxen "vil du fornye abbonementet ja/nei". Svarte nei og gikk over til kode.

 

Så ett eller annet har skjedd. Har ikke fått den beskjeden før.

Lenke til kommentar

Microsoft Studios Acquires Indie Game Developer Twisted Pixel

 

http://majornelson.com/2011/10/12/welcome-twisted-pixel-to-microsoft-studios/

 

Smart valg. Får håpe de fortsetter med å utvikle glimrende platformspill.

 

Har du glemt hva som skjedde med Rare, platformerkongen? De har ikke laget et plattformspill siden oppkjøpet, men blitt satt til å lage kinectdrit :cry:

Lenke til kommentar

Et Kinect-spill som faktisk var greit(ikke bra), og solgte bra. Oppfølgern er vist ikke Rare som står for, mer er bare Rare noen konsulenter for BigPark som driver med å lage selve spillet.

 

Og det er vel kanskje også en grunn til at det har vært "stille" fra Rage. Sikkert noen som har fått med seg ryktene som har gått over det siste året eller to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...