Bruker-104685 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Noen som har kjøpt Crysis og kan si deres mening? Dumt at det ikke er noe demo. Er ikke så brukbart når det skjer så mye på skjermen. FPS går sikkert ned til 20 FPS (småtikker hele tiden også), da lurer jeg på når du møter sistebossen i Crysis, når high end pcer har vel fra 25 til 50 fps der. Skyggene så man runde sirkler og så firkanter i alle skyggene. Så i min mening dårlig brukte 1840 MS points. Jeg er ikke fornøyd med det sålangt, langt ifra finere en det Crytek og EA sa, typisk hype det. De klarte å lure meg ihvertfall, it feels, looks and plays better than Crysis on PC. Hahaha saklig sier jeg bare!! Jaja jeg bytta jo Crysis på PC med broren min mot Age Of Mythology PC så det gjorde ingenting jeg tapte rundt 100kr på Crysis til x360 Endret 5. oktober 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Var vel ingen som forventa et bra spill Lenke til kommentar
Xesray Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Var vel ingen som forventa et bra spill Synst spillet var helt greit. Ligger vel sånn mitt på. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Å berre gå ut ifrå det blir litt for dumt. Ventar framleis på kjelda di, sidan du er så bastant. Her har vi svaret. Kommer nesten ingenting for de nordiske landene, kun Youtube og kanskje Daily Motion. Ingen tv greier. Today we are happy to announce plans to roll out the next generation of TV entertainment on Xbox LIVE. We have nearly 40 world class TV and entertainment providers coming to Xbox LIVE including: Bravo, Comcast, HBO GO, Verizon FiOS and Syfy in the U.S.; BBC TV and radio in the U.K.; Telefónica in Spain; Rogers On Demand in Canada; Televisa in Mexico; ZDF in Germany; and MediaSet in Italy, that will begin rolling out to consoles in more than 20 countries this holiday. Entertainment Partners on Xbox 360 (Existing and New) • ABC iView – Australia • AlloCiné – France, Germany, Spain, U.K. • Antena 3 – Spain • Astral Media’s Disney XD – Canada • AT&T** – U.S. • BBC – U.K. • blinkbox – U.K. • Bravo – U.S. • BSkyB** – U.K. • Canal+* – France, Spain • Channel 4 – U.K. • Channel 5 – U.K. • CinemaNow (Best Buy) – U.S. • Comcast – U.S. • Crackle – Australia, Canada, U.K., U.S. • Dailymotion – Available in 32 markets • EPIX – U.S. • ESPN** – U.S. • Facebook** – Available in all 35 Xbox LIVE markets • FOXTEL** – Australia • GolTV – Spain • HBO GO – U.S. • Hulu – Japan • Hulu +**– U.S. • iHeartRadio (Clear Channel) – U.S. • Last.fm** – U.K., U.S. • LOVEFiLM – Germany, U.K. • Manga Entertainment – U.S. • Maple Leaf Sports & Entertainment/Real Sports – Canada • Mediaset – Italy • MSN with MSNBC.com – Canada, France, Germany, Italy, Japan, Mexico, Spain, U.K. • MUZU.TV – France, Germany, Italy, Spain, U.K. • Netflix**– Canada, U.S. • Rogers On Demand Online (RODO) – Canada • RTVE – Spain • SBS On Demand – Australia • Syfy – U.S. • Telefonica – Spain • Televisa – Mexico • “The Today Show” – U.S. • TELUS** – Canada • TMZ – U.S. • Twitter** – Available in all 35 Xbox LIVE markets • UFC – Canada, U.S. • Verizon – U.S. • VEVO – Canada, U.K., U.S. • VimpelCom** – Russia • Vodafone Portugal** – Portugal • YouTube – Available in 22 markets • ZDF – Germany • Zune** – Australia, Austria, Belgium, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Japan, Mexico, New Zealand, the Netherlands, Norway, Spain * Xbox LIVE Gold membership and/or other subscriptions/fees required. Kinect functionality varies by feature, provider and region. ** Denotes existing partners on Xbox LIVE available today. Surt, men sånn går det vel i land som våres hvor 360 selger så dårlig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Og dette veit du fordi? UFC.TV som er UFC sin offisielle stream er open for brukarar i Noreg. Kvifor skal då ikkje UFC stream koma på XBL? Hehe, husker du diskusjonen fra tidligere i dag? Der jeg sa det aldri ville komme til Norge? Well... • Dailymotion – Available in 32 markets • Facebook** – Available in all 35 Xbox LIVE markets • Twitter** – Available in all 35 Xbox LIVE markets • UFC – Canada, U.S. (Ikke for oss) • YouTube – Available in 22 markets (For oss?) • Zune** – Australia, Austria, Belgium, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Japan, Mexico, New Zealand, the Netherlands, Norway, Spain HBO Go selvfølgelig ikke til oss. Jeg hadde kasta penger i henda til HBO for det. http://www.vg247.com/2011/10/05/xbox-360-teams-up-with-entertainment-leaders-to-transform-tv/ Endret 5. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Noen ganger er det jævla stusslig å bo i Norge. Men så tenker jeg hvor bra vi egentlig har det og blir fornøyd. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Og dette veit du fordi? UFC.TV som er UFC sin offisielle stream er open for brukarar i Noreg. Kvifor skal då ikkje UFC stream koma på XBL? Hehe, husker du diskusjonen fra tidligere i dag? Der jeg sa det aldri ville komme til Norge? Well... • Dailymotion – Available in 32 markets • Facebook** – Available in all 35 Xbox LIVE markets • Twitter** – Available in all 35 Xbox LIVE markets • UFC – Canada, U.S. (Ikke for oss) • YouTube – Available in 22 markets (For oss?) • Zune** – Australia, Austria, Belgium, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Japan, Mexico, New Zealand, the Netherlands, Norway, Spain HBO Go selvfølgelig ikke til oss. Jeg hadde kasta penger i henda til HBO for det. http://www.vg247.com/2011/10/05/xbox-360-teams-up-with-entertainment-leaders-to-transform-tv/ Då er det vel bekrefta då. Kva tid kom denne annonseringa? Eg tråla nettet etter info om akkurat det der igår. Uansett irriterande. Får vel regge meg ein amerikansk konto, på eit eller anna vis. Kanskje noko lure greier med paypal Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvordan skal du komme forbi sperren som nekter deg det, selv med amerikansk konto? Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Once again vi er taperne yeh yeh moving on Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvordan skal du komme forbi sperren som nekter deg det, selv med amerikansk konto? Har ikkje laga noko konkret slagplan. Men har mykje slekt i USA - så bør ikkje væra umogleg å få til noko. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Nå begynner vi å se potensialet til Kinect....me like! Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Bare lurte på om det skal være mulig å bruke skjermen fra bærbar til å koble til xboxen. Har ikke råd til tv. Hvordan skal jeg trikse og mikse med dette? Takk for svar! Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Spilte cod4 igår kveld og så viste det seg at jeg var kommet i en hack lobby, fikk 15000000 score for ett kill. Kan jeg bli banned av dette? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Spørs på maskinen du sitter på, er ikke akkurat mange maskiner som klarer slikt. Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er vel mere cod hosten (jtag lobby) sin maskin Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Bare lurte på om det skal være mulig å bruke skjermen fra bærbar til å koble til xboxen. Har ikke råd til tv. Hvordan skal jeg trikse og mikse med dette? Takk for svar! http://www.youtube.com/watch?v=Huhen9tcnaM&feature=related Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 må man fremdeles ringe kundeservice for å avbestille XBL? vil egentlig bare ha av den forpulte auto trekkinga av kredittkortet, og heller bruke koder. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Synes det er merkelig at vi ikke har ting som voice commands og sky player i Norge, kjerringa har da engelsk konto på Xboxen min, og da fikk vi plutselig tilgang til alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå