samco Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Blir dag en kjøp på forza4 For en god grunn spillet tar tid så jeg hopper rett inn i det Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg er level 50 i Forza 3, mangler vel ca 30-40 races som varer 10 til 20 minutter pr race i Year 6. Tror jeg ikke rekker å bli ferdig med Year 6 før Forza 4 kommer Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 level 50 på¨forza3 men mista saven min så le aldri fulført 100 prosent med alle race ... 2 bad so sad Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Er det noen som vet om neste dashboard update på 360 vil ha vi kan si xbox play disc mens vi er innlogget på Live? Dette fungere ikke enda med å være innlogget på Live, bare når du er ikke koblet opp mot Live. Men det lille jeg har sett av neste update er bra, men den hadde blitt komplett viss vi kan styre xboxen via Kinect på Live Endret 5. oktober 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er so utruleg klar for det nye dashboardet. UFC PPV rett på xboxen, predict results etc. Blir so flott! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 er det da youtube kommer? blir det åpent for de uten kinekt? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er so utruleg klar for det nye dashboardet. UFC PPV rett på xboxen, predict results etc. Blir so flott! ....dette kommer ikke hit. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) er det da youtube kommer? blir det åpent for de uten kinekt? Youtube skal vel òg koma, ja. Er so utruleg klar for det nye dashboardet. UFC PPV rett på xboxen, predict results etc. Blir so flott! ....dette kommer ikke hit. Og dette veit du fordi?UFC.TV som er UFC sin offisielle stream er open for brukarar i Noreg. Kvifor skal då ikkje UFC stream koma på XBL? Har du ei kjelde kanskje? Dette er frå pressemeldinga frå Microsoft tidlegare i år: Now, Microsoft has announced its commitment to expand access to live television programming on Xbox 360 to more providers in the United States and around the world during the upcoming year. Consumers will enjoy news, sports and their favorite local channels, all just a voice command away, on Xbox 360. Also this year, Microsoft is teaming up with Ultimate Fighting Championship (UFC)* to bring the depth of the world's best mixed martial arts programming to Xbox LIVE. Featuring live matches, classic fights, interviews and exclusive behind-the-scenes looks into the lives of the world's greatest fighters, access the octagon in an all-new interactive way only through Xbox 360. * Xbox LIVE required for UFC feature. Så, med tanke på at det allereie er tilgjengeleg her i Noreg frå offisielle kanalar - vonar eg det ikkje blir noko problem å få det via XBL. Det er jo ikkje noko rettighetshavar i Noreg som klamrar seg fast i UFC. Canal+ visar UFC live, men etter kva eg veit har ikkje dei noko eksklusiv distribusjons avtale med UFC. Endret 5. oktober 2011 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Vi er ikke et land Microsoft prioriterer på den måten der. Around the world er som regel maks canada og UK. Det har ikke vært noe sagt om at det kommer til Norge. Bare USA og Canada i første omgang. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Å berre gå ut ifrå det blir litt for dumt. Ventar framleis på kjelda di, sidan du er så bastant. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Han trenger vel ikke noen kilde? Det er bare å lage deg en US konto å se hvor mye vi i Norge går glipp av. De har enda ikke sluppet stemmestyring til kinect i Norge f.eks.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Vi i Norge går glipp av jævla mye gull, og det gjelder stort sett innen alt. Så ja, tviler på at vi i Norge får det. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Han trenger vel ikke noen kilde? Det er bare å lage deg en US konto å se hvor mye vi i Norge går glipp av. De har enda ikke sluppet stemmestyring til kinect i Norge f.eks.. Klart han treng det. Som eg nemnde i min første post er det ikkje nokon rettighetshavarar i Noreg som sitt å rugar på UFC, som til dømes med alle tv seriane som TV norge, TV3 etc kjøp inn frå USA. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Du har jo heller ingen kilde om at det faktisk kommer her i Norge. Vi får vente og se, og heller bli positivt overrasket. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Eg har heller aldri bastant påstått at det kjem. Eg har sagt at eg vonar det kjem, og at det er ingenting som umiddelbart tilseier at det ikkje skal det. Kjekt med folk som ikkje les heile innlegga mine. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er so utruleg klar for det nye dashboardet. UFC PPV rett på xboxen, predict results etc. Blir so flott! Jeg tolket ihvertfall det som om du mener at det kommer. Du ser sikkert hvorfor selv. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Noko uheldig formulering, men longt ifrå noko absolutt påståand om at det kjem til Noreg. Endret 5. oktober 2011 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Noen som har kjøpt Crysis og kan si deres mening? Dumt at det ikke er noe demo. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kjøpte Crysis til 360 i går. Spilte kun en knapp time, men det virker så langt som en brukbar port, men det ligger nok en del bak potensialet til PC-versjonen grafisk sett. Vil tro det ligger rundt med/high innstillinger. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hva i...? Crysis krever at du er på nett når du skal spille offline. http://www.eurogamer.net/articles/2011-10-05-crysis-xbla-requires-always-on-internet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå