Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen tanker om hvilke GH som er best? Fikk plutselig VELDIG lyst til å kjøpe meg Guitar Hero igjen men vet ikke hvilket. Har hatt GH3 før, og tror det blir dette igjen, men er det noen som vet om et GH spill med bra sanger og bra gameplay? :)

 

GH suger etter GH3.

 

Kjøp heller Rock Band 3 (nytt intstrument for deg er ikke nødvendig og da).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bare ejg som synes det er lite Xbox ekslusive spill? Er bare Forza 4 og Gears 3 som kommer til å ta interessen min nå. Har PS3 og 360 og må innrømme at PS3en brukes mest for tiden. Dog brukes gaming PCen mest overall.

 

Er nok ikke bare du som synes det. Forza 4 og gears 3 som skal ta tid på 360en mest.

Spiller mest på PC som jeg har gjort siden jeg fikk den og PS3 når jeg skal game med flere eksklusiver. Å Wiien må spilles på også ;)

 

Men btw. Er det flere som har problemer med Live idag? Har lest rapporter at flere sliter med Live.

Lite utdrag:

 

"Joypad lock ups, system crashes, greyed out menu options and a complete inability to play anything online are all symptoms I've personally experienced across a wide range of games since earlier today. "

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Eneste grunnen jeg føler for å kjøpe Forza 4 er på grunn av trådløse rattet. Men spillet kommer jeg ikke til å få kunne plukke opp før om hvertfall 1 år med alt det andre jeg har og som kommer.

 

Vil også gjøre mer ferdig på Forza 3 som jeg egentlig så vidt har prøvd. Er vel bare level 30. Fikk achievementen for biler fra alle produsenter :p

 

Føler ikke Forza 4 selger så mye, men har en lojal fanbase som kjøper det. DLC`et selger litt også visstnok.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...