Filmvenn Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Er det noen som har noen tanker om hvilke GH som er best? Fikk plutselig VELDIG lyst til å kjøpe meg Guitar Hero igjen men vet ikke hvilket. Har hatt GH3 før, og tror det blir dette igjen, men er det noen som vet om et GH spill med bra sanger og bra gameplay? GH suger etter GH3. Kjøp heller Rock Band 3 (nytt intstrument for deg er ikke nødvendig og da). Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 play brukte jeg før på filmer, men de har blitt så treige å sende amazon er min fave har til og med en amazon.jp account genialt og enkelt Play bruker uansett ikke 1 måned på å få pakka til Norge. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 For meg tar Amazon (USA) 5 dagers tid, faktisk. Lenke til kommentar
samco Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 play rakk ikke å sende min dual antnne tråløs adapter før jeg fant den gamstop i norge .... cansel order .. yes tror du kan bli overasket Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 En god grunn til at du skal kjøpe kinect til dama. Forresten så gjør det ingenting at det er tekstet på japansk, jeg tror du skjønner greia uansett. http://www.youtube.com/watch?v=dxRvRbPtmKo Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Blir ikke helt det samme med ps move :!: Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Bare ejg som synes det er lite Xbox ekslusive spill? Er bare Forza 4 og Gears 3 som kommer til å ta interessen min nå. Har PS3 og 360 og må innrømme at PS3en brukes mest for tiden. Dog brukes gaming PCen mest overall. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Slike ting bryr jeg meg lite om, men spill som f.eks Skate 3 (som jeg har vært forelska i siden jeg kjøpte det på game til 150kr) må man bare spille liggende i sofaen, å det er grunnen til at jeg fikset meg xbox Skal dog nevnes at jeg ikke er noe spesielt intresert i skating, men skate 3 er vanvittig morsomt. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Bare ejg som synes det er lite Xbox ekslusive spill? Er bare Forza 4 og Gears 3 som kommer til å ta interessen min nå. Har PS3 og 360 og må innrømme at PS3en brukes mest for tiden. Dog brukes gaming PCen mest overall. Er nok ikke bare du som synes det. Forza 4 og gears 3 som skal ta tid på 360en mest. Spiller mest på PC som jeg har gjort siden jeg fikk den og PS3 når jeg skal game med flere eksklusiver. Å Wiien må spilles på også Men btw. Er det flere som har problemer med Live idag? Har lest rapporter at flere sliter med Live. Lite utdrag: "Joypad lock ups, system crashes, greyed out menu options and a complete inability to play anything online are all symptoms I've personally experienced across a wide range of games since earlier today. " Endret 1. oktober 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Nei virker greit i dag, var litt jojo i forige uke eller no slikt Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Sniktitt på nytt dashboard.. ser da ikke så ille ut? Alt skal nå kunne styres med Kinect. http://www.youtube.com/watch?v=6SW4hU3z-QU Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Sniktitt på nytt dashboard.. ser da ikke så ille ut? Alt skal nå kunne styres med Kinect. http://www.youtube.com/watch?v=6SW4hU3z-QU Digg syntes nå jeg Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Fresht n Funky kult at de intregere mere å mere kinect sony har noe å lære her gitt Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 VI kan vel også bruke vanlig håndkontroller i det nye dashboardet? Har Kinect, men bruker den aldri. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 I morgen henter jeg en ny Xbox 360 Slim (den som er matt svart) med 250 GB HDD hos postehuset. Følger det med et headset eller må jeg kjøpe det utenom? Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Er nok med et wired headset Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Er nok med et wired headset Takk for oppklaringen! jeg ble litt nervøs etter at jeg hørte at det ikke var med et headset i den "nye" xboxen. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 noen som har spilt forza 4 demoen, skal kjøre den opp nu, gleder meg Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Har prøvd Forza 4-demoen litt nå. Må si den skuffet en del. Akkurat som treeren hadde få forbedringer fra toeren, så har tilsynelatende fireren like få forbedringer fra treeren. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Eneste grunnen jeg føler for å kjøpe Forza 4 er på grunn av trådløse rattet. Men spillet kommer jeg ikke til å få kunne plukke opp før om hvertfall 1 år med alt det andre jeg har og som kommer. Vil også gjøre mer ferdig på Forza 3 som jeg egentlig så vidt har prøvd. Er vel bare level 30. Fikk achievementen for biler fra alle produsenter Føler ikke Forza 4 selger så mye, men har en lojal fanbase som kjøper det. DLC`et selger litt også visstnok. Endret 4. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå