Muggkaare Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Mange ganger så er det ikke selve spillsidene som er dårlige, men selve journalistene. Da bør man lære seg navn, og dermed få de man stoler på og de man ikke stoler på. Forøvrig så har ikke jeg peil på noen av spilljournalistene, så jeg er ikke et bra eksempel der. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 *Sukk* Jeg prøver slett ikke å komme med personangrep. Kanskje det viktigste aspektet ved et forum er nettopp det at det gir oss muligheten til å diskutere med andre mennesker. Når Person A kommer med en påstand som Person B er uenig med er det ikke overraskende at Person B vil forsøke å motbevise den nevnte påstanden. Jeg kan gjøre det, du kan gjøre, alle kan gjøre det. Hvis du ser en kommentar som du oppfatter som feil eller urettfedig er det ikke verre enn at du kan tilføre diskusjonen dine egne synspunkt. Det var det jeg gjorde med mine innlegg, og jeg håper at alle på forumet vil gjøre det samme i lignende situasjoner. ----------------------------------------------- Aaanyway... Er det noen som har en anelse om når høst-oppdateringen dukker opp på XBL? 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Leflus: Leste i første halvdel av november et sted. Skal sjekke ut om jeg finner det igjen. Ikke noe bekrefta, derimot. Takk. Jaja. Det er ikke så lenge til, selv om jeg aller helst skulle ha hatt oppdateringen nå. Det nye dashboardet ser lekkert ut. Endret 8. september 2011 av Leflus Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 jeg har slettet et par poster som går på person og ikke sak. reaksjoner på dette tas på PM. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hvor kan jeg få billig live? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Hvor kan jeg få billig live? biit.no maximuscards xboxliveuk Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg har nettopp kjøpt Xbox 360 slim m/250 GB hd, og siste Deus Ex. Jeg har lastet det til disk, men platen må likevel stå i, og det blir dermed litt støy fra spilleren (antar jeg, eller er det en vifte som suser??). Er det noen måte jeg kan slippe platen og autentisere via nett (type Steam)? Eller blir det mest hensiktsmessig å kjøpe online og laste ned? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Om du har installert spillet, så leser konsollen bare disken ved oppstart for å se at rett disk står i (kopibeskyttelse). Når du spiller så leses det ikke noe fra DVD. Rett meg om jeg tar feil, men jeg er ganske sikker på det. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Rikitg det den gråtende mann sier. Jeg hører så vidt noe lyd selv med gamle arcad`en min som jeg bruker. Eller jeg legger så vidt merke til det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hadde man ikke måtte hatt CDn i hadde det vært greit lett å få mange spill til konsoll og. Er vel ikke mye stress å bare la den stå i` Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Nå har jeg letet som bare pokker etter et spill som jeg har lyst på til Xbox360.. Millenium Series Championship Paintball 2009 Finner det ikke på en eneste norsk nettbutikk. Har funnet det på Play.com og Amazon, men disse er brukt og kan heller ikke sendes til norge. Er vell ingen som har dette og vil selge det til meg? ^^ Så det lå en i brukthylla hos Gamestop i Fredrikstad Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Takk for svar, folkens. Jeg holder meg til ett spill om gangen, så det er ikke noe problem at platen står i boksen. Jeg var bare usikker på om den var i bruk og lagde støy. Men da er det vel en vifte som ikke er helt lydløs. Jeg får kanskje koble inn stereoanlegget så det overdøver denne. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Synes denne siden så litt sketchy ut men er det trygt å bestille live der? Edit: Er det noen som har noen bra nettsider der man kan få tak i billige spill? Endret 12. september 2011 av TurboLax Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Synes denne siden så litt sketchy ut men er det trygt å bestille live der? Edit: Er det noen som har noen bra nettsider der man kan få tak i billige spill? Har brukt xboxliveuk de siste 3 årene. De er absolutt å anbefale! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har ingenting å utsette på de jeg heller Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 .. men maximuscards er 10 kr billigere Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Er den noen andre som ikke klarer å logge seg på live? xbox.com er nede, og jeg fikk en mail som jeg syns er litt merkelig i dag fra microsoft. mailen sa at betalingen min for 12 måneders xbox live var ugyldig, men den betalte jeg 15 august. da var det ingen problemer, men plutselig er det problemer nå? Endret 13. september 2011 av Savvi McWin Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg er pålogga nå på live i hvert fall... Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Flere enn meg som ikke kommer på Live i dag? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg kommer ikke inn - får feilmelding om at jeg har for lav MTU-setting... Funket fint sist jeg var online for et par uker siden, har ikke forandret noe i router (står for øvrig på 1492, som er mer enn xbox'en min krever...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå