Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Kall meg gjerne sær, men jeg har faktisk aldri kjøpt eller orket å laste ned ne særlig form for omfattende DLC til noen spill :ermm: Bortsett fra (haters gonna hate) Call of Duty spillene :roll:

EDIT: Misforstå meg rett, jeg sank aldri så lavt at jeg ofret noen kroner for MW2 i ettertid dog.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kall meg gjerne sær, men jeg har faktisk aldri kjøpt eller orket å laste ned ne særlig form for omfattende DLC til noen spill :ermm: Bortsett fra (haters gonna hate) Call of Duty spillene :roll:

EDIT: Misforstå meg rett, jeg sank aldri så lavt at jeg ofret noen kroner for MW2 i ettertid dog.

Ekke dårlig det, men :nei: på mw2..

Da er ikke du en av kuene sellskapene melker=)

Lenke til kommentar

Fikk prøvd demo av The Gunstringer og den var en sær og dårlig opplevelse. For det første så går man ikke selv i spillet, grafikken var jo helt på tryne, gameplayet var bugga synes da jeg. Og The Gunstringer appelerer ikke til hardcore som MS har sagt Core for Kinect

Det blir ikke et kjøp for min del.

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

The good: Presentasjonen og gameplayet. Jeg synes faktisk at kontrollsystemet fungerte bra.

The bad: "Filler content" i den andre banen.

The ugly: Grafikken bærer preg av at spillet opprinnelig var ment å være et XBLA-spill.

Alt i alt er jeg interessert i The Gunstringer, men jeg tror ikke at jeg kommer til å betale full pris for spillet. Spesielt med tanke på hvor tettpakket denne høsten er.

Lenke til kommentar

Vel, full pris er 190kr hvis man kjøper fra amazon for eksempel.

Jeg går ut i fra at du baserer deg på prisene til Biit.no? 25 pund er jo over 200kr, så hvordan kommer de egentlig frem til denne prisen?

Risikerer man ikke å ende opp med tollavgift for varen?

Alle priser på amazon er inklusiv 20% moms, som trekkes fra i kassen når du velger adresse. Det er denne prisen biit.no viser.

Lenke til kommentar

Nå har jeg letet som bare pokker etter et spill som jeg har lyst på til Xbox360..

Millenium Series Championship Paintball 2009

Finner det ikke på en eneste norsk nettbutikk. Har funnet det på Play.com og Amazon, men disse er brukt og kan heller ikke sendes til norge.

Er vell ingen som har dette og vil selge det til meg? ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...