Mala Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Kall meg gjerne sær, men jeg har faktisk aldri kjøpt eller orket å laste ned ne særlig form for omfattende DLC til noen spill Bortsett fra (haters gonna hate) Call of Duty spillene EDIT: Misforstå meg rett, jeg sank aldri så lavt at jeg ofret noen kroner for MW2 i ettertid dog. Endret 30. august 2011 av Mala Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Kall meg gjerne sær, men jeg har faktisk aldri kjøpt eller orket å laste ned ne særlig form for omfattende DLC til noen spill Bortsett fra (haters gonna hate) Call of Duty spillene EDIT: Misforstå meg rett, jeg sank aldri så lavt at jeg ofret noen kroner for MW2 i ettertid dog. Ekke dårlig det, men på mw2.. Da er ikke du en av kuene sellskapene melker=) Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Eneste dlc jeg noen gang er kjøpt er freddy krueger til mortal kombat. orker ikke det dlc styret, og føler ut som det er bare utviklerne som prøver å melke penger ut av deg, når det er sånn 900 forskjellig dlcer ute allerede på release dato. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Slettet, pga fant det ut Endret 30. august 2011 av Woltox Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Fikk prøvd demo av The Gunstringer og den var en sær og dårlig opplevelse. For det første så går man ikke selv i spillet, grafikken var jo helt på tryne, gameplayet var bugga synes da jeg. Og The Gunstringer appelerer ikke til hardcore som MS har sagt Core for Kinect Det blir ikke et kjøp for min del. Endret 30. august 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 The Gunstringer frister heller ikke meg ved det jeg har hørt fra diverse nettsider, folk o.s.v. Kjøper heller Ninja Fruit Kinect på et tidspunkt, men holder meg vekke fra The Gunstringer. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 The good: Presentasjonen og gameplayet. Jeg synes faktisk at kontrollsystemet fungerte bra. The bad: "Filler content" i den andre banen. The ugly: Grafikken bærer preg av at spillet opprinnelig var ment å være et XBLA-spill. Alt i alt er jeg interessert i The Gunstringer, men jeg tror ikke at jeg kommer til å betale full pris for spillet. Spesielt med tanke på hvor tettpakket denne høsten er. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Vel, full pris er 190kr hvis man kjøper fra amazon for eksempel. Jeg går ut i fra at du baserer deg på prisene til Biit.no? 25 pund er jo over 200kr, så hvordan kommer de egentlig frem til denne prisen? Risikerer man ikke å ende opp med tollavgift for varen? Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Vel, full pris er 190kr hvis man kjøper fra amazon for eksempel. Jeg går ut i fra at du baserer deg på prisene til Biit.no? 25 pund er jo over 200kr, så hvordan kommer de egentlig frem til denne prisen? Risikerer man ikke å ende opp med tollavgift for varen? Alle priser på amazon er inklusiv 20% moms, som trekkes fra i kassen når du velger adresse. Det er denne prisen biit.no viser. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Unngå persondiskusjon, er dere snille. Ett innlegg har blitt slettet.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nå har jeg letet som bare pokker etter et spill som jeg har lyst på til Xbox360.. Millenium Series Championship Paintball 2009 Finner det ikke på en eneste norsk nettbutikk. Har funnet det på Play.com og Amazon, men disse er brukt og kan heller ikke sendes til norge. Er vell ingen som har dette og vil selge det til meg? ^^ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Kreativ regissør Ryan Payton forlater «Halo 4» i frustrasjon. Vanskelig å si hvordan det blir, men jeg tror nå fansen vil få akkurat hva de ønsker uansett. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Kreativ regissør Ryan Payton forlater «Halo 4» i frustrasjon. Vanskelig å si hvordan det blir, men jeg tror nå fansen vil få akkurat hva de ønsker uansett. Det er vistnok flere kreative designere på Halo 4, så tror nok ikke dette vil få veldig mye å si. Er nok mer pressen som krisemaksimerer som vanlig Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det er hyggelig å se at enkelte utviklere tør å gå bort fra sikre jobber for å opprette et nytt studio. Ryan Payton hadde sikkert ikke så stor makt over prosjektet som han hadde ønsket seg, og derfor er det for det beste at han forlot 343i. Jeg ønsker ham lykke til videre. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vet ikke helt hva jeg skal si jeg.... LOL kanskje? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Spillet har faktisk fått bra omtaler etter det jeg har fått med meg (random observasjoner på n4g vel å merke) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vet ikke helt hva jeg skal si jeg.... LOL kanskje? LOL er det rette ordet, ja. Men jeg synes jo alt som har med Kinect å gjøre er LOL. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ja jeg angrer ikke på at jeg har ungått å kjøpe kinect får å si det på den måten, samma med move egentlig. Eller fikk jo med ett delvis move sett i pakken med nye PS3`en da men Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Oi oi, følger ikke med jeg. Men Forza 4, Oktober 14. Nesten bare en måned til! Det blir digg , tro åssen det blir med Kinect også .. Endret 7. september 2011 av PrideCake Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Forza 4 blir med Kinect, men heldigvis så kan man styre med kontrollen i steden for, for de som heller foretrekker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå