Lomper Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Heisann. Har et lite problem når det kommer til å endre oppløsningen til 1920x1080 med vga kabel tilkoblet TV. Har gjort dette før, men nå fungerer det ikke. Tv'en er full hd ofc, og jeg får denne oppløsningen med hdmi kabel, men ikke med vga. "Mode not supported" kommer det på tven når jeg justerer opp til 1920x1080 med vga. Noen som har en fjerneste anelse om hva dette kan komme av? Noen innstillinger jeg må gjøre for å få dette til å fungere igjen. Jeg vet at tven min takler denne oppløsningen, og som sagt, så har jeg kjørt denne oppløsningen før med vga på tven. Takker for all kloke svar Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Sjekk manual på TVen din om den støtter denne oppløsningen via VGA (se også på frekvens du har satt opp). Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Du må sjekke vertikalfrekvens. HDMI er alltid 60 Hz, men VGA kan du justere selv. PS: Dette er ingen "Maskinen fungerer ikke" problemstilling, så jeg flytter innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå