Gå til innhold

OL2010:Kombinert-tråden - normal bakke, stor bakke, lagkonkurranse

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gir medalje til kombinert GUTTA de fortjener det

hooray.gifhooray.gifhooray.gifhooray.gif

4 gull medaljer delt ut til de som fortjener det...m.a.o de norske gutta :yes:

Bare 4?

Jeg gir dem 9:

hooray.gifhooray.gifhooray.gifhooray.gifhooray.gifhooray.gifhooray.gifhooray.gifhooray.gif

Delt førsteplass i begge inviduelle grener og førsteplass i stafetten.

Men det var fire med på stafetten også da.

Jeg gir dem 12:

hooray.gifhooray.gifhooray.gifhooray.gifhooray.gifhooray.gifhooray.gifhooray.gifhooray.gifhooray.gifhooray.gifhooray.gif

Smarten, man får jo bare et gull når man vinner en stafett. Akkurat som Canada ikke får 20 gull om de vinner i ishockey :tease:

Lenke til kommentar

Får vondt i meg av å se Gordon pine Magnus på den måten der. Magnus er dødslei seg for at en elendig jury skal ødelegge alt for han. Han er jo faktisk i jævlig god form, men hva hjelper det når juryen tydligvis gir en god faen i hvem som vinner, så lenge de bare får gjennomført det. Er til å spy av. Helvete ta hele IOC.

Lenke til kommentar

Magnus må lære seg å tåle tap. Gordon er dog helt håpløs, og jeg undres fortsatt over hvorfor ikke Størmer Steira klaska skjermen i panna på han etter enda en fjerdeplass.

Eg må nå si Magnus takler dette meget bra. Imponert over han mtp at alt ble ødelagt av forholdene... Han skulle ikke hatt mange meterne lenger før han kunne hevdet seg, og at han da er skuffet er naturlig.

Enig angående PG så er han fryktelig dårlig til jobben sin. Intervjuer på en "sensasjonsmåte", om å gjør å tyne utøverne. Målet virker til å være å få voksne mannfolk og voksne damer til å grine på tv. Flaut av NRK å han en sånn fyr til en sånn jobb. Vannvittig mye bedre med alpint og skiskyting. PG må aldri få være med til flere mesterskap...

Størmer Steira episoden er bare helt kvalm.

Lenke til kommentar

PG er tragisk ja, men det gjelder egentlig de fleste hos NRK. Jeg fikk ikke med meg hvem som intervjuet Sven Kramer etter 10000-meteren, men spørsmålet var i hvert noe i den dur av "How do you feel now?".

Kan du tenke deg et mer idiotisk spørsmål å stille til en som nettopp har blitt disket etter å ha gått et fantastisk løp? Hadde han heller spurt "What is your favourite colour?", da hadde det vært bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...