Vamos Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Barnehage. Barnehage. Barnehage. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Faen, synes så synd på Magnus. Bare se på han, gråter jo som bare det. Jævla IOC, håper de er fornøyde nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Hvor så dere? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 NRK1, i pausen på curlingkampen. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Gir medalje til kombinert GUTTA de fortjener det 4 gull medaljer delt ut til de som fortjener det...m.a.o de norske gutta Bare 4? Jeg gir dem 9: Delt førsteplass i begge inviduelle grener og førsteplass i stafetten. Men det var fire med på stafetten også da. Jeg gir dem 12: Smarten, man får jo bare et gull når man vinner en stafett. Akkurat som Canada ikke får 20 gull om de vinner i ishockey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Smarten, det er kun tre oppløp. Går ikke ann å dele seieren på fire stykker da! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Tre oppløp? Uansett går det ann at fire stykker deler seieren: Alle 4 over streken HELT på likt Endret 25. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Bra Gordon, bra.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Tre oppløp? Uansett går det ann at fire stykker deler seieren: Alle 4 over streken HELT på likt Tre spor på oppløpet da. Og man kan ikke velge samme spor som noen andre. Dvs. at kun tre kan komme i mål samtidig, og tankegangen din blir feil. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Uenig! Man må jo ikke gå i sporet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Skal du gjennom tribunen da? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Gordon sa da ikke noe galt? Trist å se Moan så deppet. Trist for sporten med en OL konkurranse avgjort samspillet mellom vind og juryen. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Skal du gjennom tribunen da? Nei, mellom sporene Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Får vondt i meg av å se Gordon pine Magnus på den måten der. Magnus er dødslei seg for at en elendig jury skal ødelegge alt for han. Han er jo faktisk i jævlig god form, men hva hjelper det når juryen tydligvis gir en god faen i hvem som vinner, så lenge de bare får gjennomført det. Er til å spy av. Helvete ta hele IOC. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Magnus må lære seg å tåle tap. Gordon er dog helt håpløs, og jeg undres fortsatt over hvorfor ikke Størmer Steira klaska skjermen i panna på han etter enda en fjerdeplass. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Magnus må lære seg å tåle tap. Gordon er dog helt håpløs, og jeg undres fortsatt over hvorfor ikke Størmer Steira klaska skjermen i panna på han etter enda en fjerdeplass. Eg må nå si Magnus takler dette meget bra. Imponert over han mtp at alt ble ødelagt av forholdene... Han skulle ikke hatt mange meterne lenger før han kunne hevdet seg, og at han da er skuffet er naturlig. Enig angående PG så er han fryktelig dårlig til jobben sin. Intervjuer på en "sensasjonsmåte", om å gjør å tyne utøverne. Målet virker til å være å få voksne mannfolk og voksne damer til å grine på tv. Flaut av NRK å han en sånn fyr til en sånn jobb. Vannvittig mye bedre med alpint og skiskyting. PG må aldri få være med til flere mesterskap... Størmer Steira episoden er bare helt kvalm. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 PG er tragisk ja, men det gjelder egentlig de fleste hos NRK. Jeg fikk ikke med meg hvem som intervjuet Sven Kramer etter 10000-meteren, men spørsmålet var i hvert noe i den dur av "How do you feel now?". Kan du tenke deg et mer idiotisk spørsmål å stille til en som nettopp har blitt disket etter å ha gått et fantastisk løp? Hadde han heller spurt "What is your favourite colour?", da hadde det vært bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå