Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Tipper Moan tar 4. plassen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Nett-tv fucker ffs! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jøss... Gruber henger med enda. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Imponerende av amerikanerne å være så gode i kombinert, når de er langt unna toppen i både hopp og langrenn. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Trist at dårlige avgjørelser/forhold i hoppbakken skal gjøre at Petter Tande aka Tande P får vår beste plassering med en sjette plass. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Imponerende av amerikanerne å være så gode i kombinert, når de er langt unna toppen i både hopp og langrenn. De er visst gode til å kombinere. Takket være IOC, blir 6. plass vår beste plassering. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Grattis USA. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Kan man si at dette var noe som helst i nærheten av fortjent seier til USA??? Tenker jo sef. på det SATANS hopprennet før i dag. Dette SUGER så mye at jeg vet faen meg ikke om jeg klarer å sove noe i natt. IOC og den helvetes møkka jurien burde havnet på FBI MOST WANTED - DEAD OR ALLIVE, MOSTLY DEAD Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 IOC og den helvetes møkka jurien burde havnet på FBI MOST WANTED - DEAD OR ALLIVE, MOSTLY DEAD +1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) IOC og den helvetes møkka jurien burde havnet på FBI MOST WANTED - DEAD OR ALLIVE, MOSTLY DEAD Dude, ro deg ned. Serøst. Selv om jeg er ganske enig. :!: Endret 25. februar 2010 av Latias Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Moralsk vinner: Mikko Kokslien. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Faen hater IOC. Helvete heller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Moralsk vinner: Mikko Kokslien. Så har vi han, ja. Synes veldig synd på han. Hopper perfekt, men omgangen blir avlyst. Til slutt starter han fem minutter bak i sporet, nest sist av samtlige. Moralsk vinner, helt klart. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Gir medalje til kombinert GUTTA de fortjener det 4 gull medaljer delt ut til de som fortjener det...m.a.o de norske gutta Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Om hoppet til Kokslien hadde fått stå hadde vel han gått ut blant de aller beste, og han tok jo inn et par sekunder på langrennet? Faen meg ødelagt en potensiell medalje med det tullet sitt, IOC. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Mikko hadde vært en het medaljekandidat. Han er den neste beste norske løperen i sporet, kun slått av Magnus. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Gir medalje til kombinert GUTTA de fortjener det 4 gull medaljer delt ut til de som fortjener det...m.a.o de norske gutta Bare 4? Jeg gir dem 9: Delt førsteplass i begge inviduelle grener og førsteplass i stafetten. Endret 25. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nice da leder vi medaljekampen hehe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Gir medalje til kombinert GUTTA de fortjener det 4 gull medaljer delt ut til de som fortjener det...m.a.o de norske gutta Bare 4? Jeg gir dem 9: Delt førsteplass i begge inviduelle grener og førsteplass i stafetten. Men det var fire med på stafetten også da. Jeg gir dem 12: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå