Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Håper alle deltakerne boikotter rennet, dette var tragisk. IOC suger noe jævelig. Har IOC egen jury? Trodde dette var samme jury som hadde ansvaret i VC, og da blir det skivebom å skylde på IOC. IOC er den olympiske komiteen. FIS som har kontroll i VC. IOC valgte å ikke ta i bruk de nye reglene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Da sier man grattis til jury og IOC. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nå var det jo først og fremst avgjørelsen de tok om å stoppe rennet bare for å starte som før igjen som ble irriterende. hadde nordmenn ledet med de nye reglene har jeg en følelse de ville avbrutt da også desverre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nå var det jo først og fremst avgjørelsen de tok om å stoppe rennet bare for å starte som før igjen som ble irriterende. hadde nordmenn ledet med de nye reglene har jeg en følelse de ville avbrutt da også desverre. Med de nye reglene hadde de justert bommen, evt. tillat mer vind. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 ja jeg vet det, poenget jeg ville ha frem her var jo at jury ikke ville ha noen norske på toppen. Så de ville vel funnet en grunn til å avbryte, om så bare fordi de fikk lyst på kaffe. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Det er vel å sette det på spissen? Ser ingen grunn til at juryen skulle ha noe i mot de norske. Endret 25. februar 2010 av Snikpellik Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jævlig synd med Mikko. Hadde vært tidenes klareste OL-gull. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er vel å sette det på spissen? Ser ingen grunn til at juryen skulle ha noe i mot de norske. sier du det.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Sitter og er furten enda. Møkkajury! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det blir som i hopp. Har de antatt svakeste hopperne tur med forholdene og hopper langt blir det surmuling i juryrommet. Om de beste har det samme er det ingen som sier noe som helst siden alle forventer at de skal hoppe langt. Takk og lov for de nye reglene. Er bare helt utrolig at man ikke bruker systemet når det virkelig gjelder. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Langrennet er utsatt til 23.00. Samtidig som curlingen mao... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Langrennet er utsatt til 23.00. Samtidig som curlingen mao... Enkel avgjørelse for min del hva jeg skal se, ettersom utgangspunktet til kombinert ble ødelagt ganske heftig. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Blir curling på tven og kombinert på nett tv for meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Moan da. "Fire år rett i dass. Dette er skandale. Parodi er det i hvert fall." Synes veldig synd på han. Han fortjener bedre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Fy faen så trist det er å se på Moan. Han er jo så utrolig skuffet go det skjønner jeg han godt. Men som han sier, det var et godt hopp når Chappuis kommer bak han. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hvorfor starter de ikke på nytt nå da? Forpulte drittjury. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det var jo så bra. Dobbelt norsk med langrennsspesialisten Kokslien øverst før det gjenstår 15 hoppere. Hadde vært tidenes letteste OL-gull. Så starter de om igjen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Men som han sier, det var et godt hopp når Chappuis kommer bak han. Det var dagens. Føler med han, han fortjener mye bedre! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Kombinerten er skandale, hårreisende at de avbryter når de gjennomfører under akkurat like bingoforhold. Har jo vært bingo hele tiden, plutselig bryr de seg. Når vi endelig hadde LITT tur med forholdene føles det veldig urettferdig. Hadde store forhåpninger til Vancouver OL, men det har bare vært den ene arrangørtabben etter den andre. Det er veldig mye som ikke er slik som det skal være, noe som er fryktelig synd. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Arrangørmessig så er det amatørmessig! Hvor ble det av: "The best Olympic Winter Games ever!" Juan Antonio Samaranc, 1994 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå