DJ_Dark Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Her er tråden for den mannlige delen av skøytesirkuset. Øvelser: 13/2 21.00 5000 m skøyter, menn 15/2 00.50 500 m skøyter, menn 17/2 01.00 1000 m skøyter, menn 20/2 01.15 1500 m skøyter, menn 13/2 22.00 10.000 m skøyter, menn Norske deltagere: Håvard Bøkko Media nevner nesten aldri noen andre så jeg kommer ikke på noen flere navn. Se opp for: Sven Kramer, Enrico Fabris, Shany(?) Davies. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tipper vi opplever en fadese ala Torino '06 bråket rundt Mueller tatt i betraktning, men det er lov å håpe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Nå var Torino-OL generelt en katastrofe da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Bøkko gik nok glipp av mye viktig trening da Mueller slutta. Spørs om det stopper han fra å ta OL-medaljer. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Bøkko bør klarer et par medaljer, regner med at det blir medalje på 5000m og 10000m. Mest sannsynlig 2 bronse, men det kan fort også bli 0 medaljer. På 1500m kan det bli enda en bronse, men tviler vel på det. Synd at en viss person og en lite kompetent sjef og hennes undersåtter skulle få ødelegge for Bøkko. I det siste har han bare vært en skygge av seg selv, milevis bak det han viste i Herenveen. Det er veldig synd at han har fått ødelagt så mye. Kan være at det blir en opptur på lagtempoen, men jeg tviler. Det er ingen av de andre norske som har noen som helst mulighet til å ta individuell medalje. Kramer vinner 5k og 10k, Shani Davis vinner 1500m og 1000m. Noen annet vil være en aldri så liten bombe. Selv håper jeg at Kramer sprekker og at Davis vinner sine 2 gull. Finsk på 500m med Mika Poutala hadde vært veldig artig og det kan godt skje. Heia Finland! Endret 8. januar 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Vi skal være fornøyde med alle medaljer vi får, for å være ærlig. Feltet er knallsterkt. På 10000m ser jeg ingen reell utfordrer til Kramer - kanskje med unntak av Chad Hedrick. Vi vet at mannen kan gå styggfort. Klaffer alt kan det bli spennende. Resten av medaljekandidatene vil nok være Bob De Jong, Ivan Skobrev og vår egen Håvard Bøkko. Det blir nok nederlandsk gull på 5000 også, i regi av Kramer igjen - med Enrico Fabris og Håvard Bøkko som sterkeste utfordrere. Men jeg sier som på 10000-tipset mitt, at hvis Hedrick får ting til å klaffe, vil han være der oppe. Skobrev skal ikke avskrives her heller. Shani Davis og Hedrick er nok favorittene til å ta 1500. Kanskje klarer Bøkko en medalje her også? Vi skal nok ikke glemme Denny Morrison heller. På 1000 er det veldig åpent bak Shani Davis. Denny Morrison, Mark Tuitert Så har jeg en liten bønn, selv om jeg ikke er religiøs. Vær så snill. La Jeremy Wotherspoon komme i god gammel form, og la han knuse resten av feltet og vinne sitt første OL-gull. Han har vært i verdenstoppen i over et tiår. Mannen fortjener det! Du kan legge til resten av OL-troppen for herrene: Mikael Flygind-Larsen, Sverre drittHaugli og Henrik Christiansen Lenke til kommentar
agail Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Er vel sånn lagtempo greier og? Der har vi faktisk medalj muligheter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Hmm. Det er vel sant, bare fant vel ikke noen dato på det. Lenke til kommentar
vad Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Må desverre si at jeg egentlig ikke bryr meg så veldig om det blir medalje eller ikke på Bøkko, lenger. Mueller-saken har blitt håndtert dårlig av forbundet, men Bøkko har ikke oppført seg noe bedre. Med flagget på brystet i OL er det flere verdier enn å vinne som er viktig. Jeg vil driste meg til å si viktigere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Merket at skøyter ikke er sååå interessant mer... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Det har ikke vært interessant siden 90-tallet. Endret 3. februar 2010 av Latias Lenke til kommentar
vad Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Bredden er borte, og Kramer vinner uansett. Allikevel sitter fortsatt fatter og noterer rundetider på mil-løpet... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Noterer rundetider? Hva slags hobby er det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Kompis av meg skriver ned alle mulig resultater. Spesielt tennis. Lenke til kommentar
vad Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Noterer rundetider? Hva slags hobby er det? Det sier jeg og, men han liker nå engang å gjøre det. Da kan han jo holde oversikten underveis i hvert par og sammenligne med foregående, akkurat som gutta i kommentatorboksen. Forøvrig gjør han det samme på fem-mila. Men den er det vel nesten bare Holmenkollen som fortsatt har... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Under OL slipper han det, får akkurat samme resultatservice som kommentatorene på nett. Lenke til kommentar
vad Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg kan jo forsøke å tipse ham om det, men han blir nok å sette seg ned med penn og papir uansett. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Skøyter er spennende, heier på Bøkko, nuff said! Lenke til kommentar
agail Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Leste på nett (finner ikke siden) at Bøkko ble slått av Rukke på et testløp (1500m). Det er jo ikke så lovende. Sattser på at han chilla. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Evt. at Rukke har funnet OL-formen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå