Kjartan1234 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei. Jeg har en Opel Astra SI 1993 det er montert en kassettspiller i. Jeg har nå skaffet meg CD spiller og planen var da å demontere denne kassettspilleren, men den henger bom fast. Jeg har skrudd løst 4 skruer som var på hvert sitt hjørne av kassettspilleren, jeg har også prøvd å demontere hanske rommet slik at jeg kunne skubbe den ut, men den henger bom fast. Jeg har også prøvd å demontere dekselet rundt kassettspilleren, men de virker som at det er en skrue som holder det igjen da jeg må bruke makt for å rikke på de. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva heter kassettspilleren? Er det en original Opel? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Ja det er original, jeg løste problemet med å bruke kleshenger kroker som jeg puttet i hullene og brukte som håndtak. Det var bare jævlig trangt å få den ut.. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Bra du fikk det til. Du må antageligvis bytte om på Rød og Gul Pluss-ledning på din nye spiller, ellers vil den ikke huske innstillingene når du slår av tenningen. Endret 5. januar 2010 av transmedia.no Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Tror den husker innstillingene, men jeg trenger en slags overgang for å få inn ledningen til antenna, så jeg må klare meg uten radio en stund, det skal bli herligt.. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jepp, med en asiatisk spiller er noe sånt nødvendig: Den får du overalt hvor dem selger bilradio, selv den simpleste sjappa bør ha en eller annen variant av den på lager. Endret 6. januar 2010 av transmedia.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå