Gå til innhold

OL2010:15/2 Tråden for Utfor

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer med sølv til Svindal. Utrolig spennende å se på. Beste prestasjonen til en Norsk utøver i OL til nå.

Stemmer jo ikke helt. Emil Hegle Svendsen tok sølv i går.

Som selv han sa var endel flaks, hvilket man ikke kan si for Svindal.

Helt klart en større prestasjon å ta sølv i utfor enn i skiskytting hvor halve feltet går under langt verre forhold enn han.

Lenke til kommentar
Gratulerer med sølv til Svindal. Utrolig spennende å se på. Beste prestasjonen til en Norsk utøver i OL til nå.

Stemmer jo ikke helt. Emil Hegle Svendsen tok sølv i går.

Kan godt stemme det. Selv om begge tok sølv, så kan jo den ene være en bedre prestsjon enn den andre. Og det synes jeg Svindal sin er, siden han var mye nærmere

Lenke til kommentar
Får satse på at han gjør det bra i de gjenstående rennene. Stiller han i "vanlig" slalom?

Tror nok Kostilic tar gullet i superkombi

Superkombien blir nok mellom Svindal, Kostilic, Raich og Janka vil jeg tippe. Skal forresten ikke se helt bort ifra at Defago i form kan hevde seg der også. Han vant vel en superkombi en stund tilbake, men ble disket på grunn av 1mm for høye bindinger mener jeg å huske :)

Lenke til kommentar

Det er jo bedre å få sølv på den måten enn noen annen synes nå jeg da, mtp at han ledet en liten stund. Ikke lenge, men han ledet. Og da han lå på andre og måtte se på at alle konkurentene som prøvde å ta fra han sølvet kom en etter en, men ingen klarte det, så føltes det som å vinne et sølv. :)

Lenke til kommentar

Måten så mange tok inn på Miller mot slutten, så virket det som noen før eller siden måtte ta han. Svindal var .69 bak Miller, men tok ham såvidt. Da føltes det mer ut som bronse enn gull, så jeg er storfornøyd. Hvor ofte tar noen igjen sekstini hundredeler i utfor? Aksel var jo helt rå! Sølv er gull! Nesten.

Lenke til kommentar
Måten så mange tok inn på Miller mot slutten, så virket det som noen før eller siden måtte ta han. Svindal var .69 bak Miller, men tok ham såvidt. Da føltes det mer ut som bronse enn gull, så jeg er storfornøyd. Hvor ofte tar noen igjen sekstini hundredeler i utfor? Aksel var jo helt rå! Sølv er gull! Nesten.

Han var vel 79 bak på det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...