DJ_Dark Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Dette er tråden for utfordelen av alpintprogrammet i OL. Damene har vel ingen startende så det blir main focus på herresiden hvor vi har vår gullkandidat Aksel Lund Svindal. Tid for konkurransen: 15/2 kl 19.30 Norske deltakere: Aksel Lund Svindal Lars Elton Myhre (?) Kjetil Jansrud (?) Truls Ove Karlsen (?) Se opp for: Didier Cuche, Michael Walchhofer, Carlo Janka, Manuel Osborne-Paradis, Bode Miller Endret 15. februar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvem vil dere anse som favoritt? Sånn sett bort ifra at Aksel er norsk Selv syns jeg det er såpass jevnt i toppen for tiden at dette kan tas av veldig mange, avhenger av hvem som har en god dag. Janka i storform tror jeg er vanskelig å slå, Cuche er alltid solid, Walchhofer kan man aldri avskrive, på samme måte som Svindal og de to andre kan kjøre helt fantastisk på gode dager! Sikkert andre som fortjener å nevnes, som jeg ikke kommer på sånn sent på kvelden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg har jo satt opp mine favoritter i førsteposten der i alle fall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvor god er Jansrud i utfor egentlig? Mannen er i kanonform, hadde vært rått dersom han kunne hevde seg i fartsdisiplinene også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Han er vel best i storslalåm. Kan vel muligens greie å hevde seg i Super-G på en god dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Da må vi nok satse på Aksel. Ellers er jo Lars god også da. Lenke til kommentar
vad Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Oddsen er ihvertfall som følger: 6.3 Didier Cuche 9 - Carlo Janka 10 -Bode Miller 12 -Manuel Osborne 12 -Aksel Lund Svindal 15 -Michael Walchhofer 16 -Mario Scheiber 17 -Werner Heel 76 -Olson Det er de under 20, og de nordiske som jeg fant odds på . Svindal står forøvrig i 3.75 for medalje. Etter Åmodts optimisme på vegne av Aksel, at løypa visstnok passer ham godt - høres kanskje 12 litt høyt ut? Endret 7. februar 2010 av vad Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Aksel har ikke vært like stor i år, som han var i fjor. Men likevel er han en mann som slår til når det gjelder, og man skal aldri avskrive han. Kan tjene sykt mye på 12 i odds. Sett 100 kr på det, blir masse penger ut av det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Hvor fant du denne oddsen? *tippe* Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Cuche var jo uheldig med tommelen som måtte opereres, men han har jo kjørt med brekt ribbein deler av sesongen så det burde vel ikke hindre han nevneverdig Lenke til kommentar
vad Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvor fant du denne oddsen? *tippe* Oddschecker.com. Det er kun William Hill som har han i 12 i odds. Hos alle andre 10 og nedover. Jeg finner det mest nyttig å oppgi høyeste odds når jeg referer Aksel har ikke vært like stor i år, som han var i fjor. Men likevel er han en mann som slår til når det gjelder, og man skal aldri avskrive han. Kan tjene sykt mye på 12 i odds. Sett 100 kr på det, blir masse penger ut av det. En hundrelapp skulle vel gi 1100kr i avkastning ved seier. Men det er vel kanskje masse Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 For 100 spenn er ikke 1100 galt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 God del penger det. I tillegg får man en norsk gullmedalje. Lenke til kommentar
vad Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Ja. Hvis vi foreksempel antar at Aksels sjanse er én til fem, vil vi i gjennomsnitt vinne 140kr, i tillegg til de 100 tilbake, på å satse en hundrelapp på 12 i odds (1200-500 -> 700/5 = 140). Hvis jeg regnet riktig. Endret 7. februar 2010 av vad Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hva snakker du om egentlig? Poenget er, man vinner en del penger med den oddsen. Lenke til kommentar
vad Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hva snakker du om egentlig? Poenget er, man vinner en del penger med den oddsen. Nei, si det. Jeg driver litt med poker, og 'vinne en del penger' er ikke presist nok for meg Uansett, tror du sjansen er bedre enn én til tolv, sett penger på det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvor mye er det for medalje da? Lenke til kommentar
vad Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvor mye er det for medalje da? Svindal står forøvrig i 3.75 for medalje. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Aksel 7. best på trening. Fyren er en konkurransemann, blir spennende å se hva han får til. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Tipper Cuche vinner i morge, med Svindal på en sterk andreplass. Aksel tar Super G senere i mesterskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå