DJ_Dark Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Ja, det er irriterende at det har blitt sånn. Et gull må da ha en bismak når du vet du har jukset deg til den. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ser ikke ut til å bry lilletåa til visse øst-europeere om de jukset eller ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Nei, det er jo så normalt der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Blir spennende i quell nå da. Hadde vært fint med storeslem bare for å plage østisene! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 NRK klager til IOC etter klønete skiskytter-sending Jeg er så enig, var jo direkte latterlig. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kuzmina har jo tross alt et VM-sølv å vise til, så helt umerittert er hun ikke. Vi har riktignok ikke sett så mye til hun denne sesongen, men det er vanskelig å konkurrere hvis man er skadet. Forbedringen fra forrige renn er veldig stor, ja, men hun kan jo ha hatt en dårlig dag da (i tillegg til at hun gikk enormt i går, selvfølgelig). Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 NRK klager til IOC etter klønete skiskytter-sending Jeg er så enig, var jo direkte latterlig. Thumbs up NRK. Det var helt håpløst. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Noen som husker VM-sprinten fra i fjor? Dessverre er det kun tre plass på pallen, så fikk ikke plass til Os. Legg merke til at vi tok firedobbelt uten Hagle Svendsen. Er det rart jeg er optimistisk før i kveld? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Sprinten i Pangchang var jo helt drøy da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Satser på en drøy sprint i kveld også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Femdobbelt selvom vi har fire med kanskje? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Gleder meg vilt. Tror det blir et par medaljer. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Når begynner sprinten i kveld? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Sendinga 20.00 i alle fall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det er OL, da ser man sendingen også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 åååå... Var det det han lurte på ja. Lest feil eg da... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kommer til å følge med på dette, ja. Tror det kan bli storfangst fra nordmennene. Lenke til kommentar
brg Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kuzmina har jo tross alt et VM-sølv å vise til, så helt umerittert er hun ikke. Vi har riktignok ikke sett så mye til hun denne sesongen, men det er vanskelig å konkurrere hvis man er skadet. Forbedringen fra forrige renn er veldig stor, ja, men hun kan jo ha hatt en dårlig dag da (i tillegg til at hun gikk enormt i går, selvfølgelig). En måte å skjule doping er jo å ikke delta så mye i VC. Men det spiller vel ingen rolle lengre, bloddoping med den nye metoden er jo umulig å oppdage. Ikke at jeg skal si 100% at hun var dopet, men synes det var veldig rart at hun vant med 1 strafferunde, selv også nr. 2 hadde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå