Gå til innhold

OL2010:Hopp-tråden. Normal bakke, stor bakke, lagkonkurranse

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Siden det er ikke så mange grener i hopp stemmer jeg for at vi tar det i en tråd. Om dere mener vi trenger en enkelt tråd for hvert renn, si ifra, så endrer jeg denne og lager to nye tråder.

7075_m15.jpg

Si ifra om dere finner et bedre bilde hvor det er norske med.

Norges lag:

Anders Jacobsen

Roar Ljøkelsøy

Bjørn Einar Romøren

Tom Hilde

Johan Remen Evensen

Kenneth Gangnes

Hoppdager:

13/2 18.45 Hopp, normal bakke

20/2 20.10 Hopp, stor bakke

22/2 18.45 Hopp, lag

Se opp for: Gregor Schlierenzauer, Simon Amman, Janne Ahonen

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, hvem vinner dette? Holder en sterk knapp på mister Schlierenzauer, men vi kan fort få en reprise fra 2002 med dobbeltgull til Ammann. Eller kanskje en annen outsider kan klinke til? Var vel ingen som hadde forutsatt at Ammann skulle få en så til de grader uttelling i Salt Lake. Nordmennene skal være fornøyde om de kan plukke med seg noen medaljer.

Når det kommer til laghoppinga er vel Østerrike safe-bet, men en skal aldri si aldri.

Lenke til kommentar

Litt usikker på hvorfor Gangnes blir satset såpass mye på som han blir. Han har muligens kapasitet til å hoppe langt, men når han ikke har sjans i konkuranse synes jeg han bør holde seg hjemme å trene.

Btw. Hva skjedde egentlig med Bardal og hvor er Jon Aaraas blitt av?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Etter min mening burde disse fire hoppe i den første konkurransen:

1. Jacobsen

2. Romøren

3. Evensen

4. Hilde

Tøft valg på den siste plassen, men føler at Hilde har mer inne enn f.eks. Roar.

Hmm.. Er vel ikke så vanskelig å se for seg at dette blir laget mtp. at Roar ikke er tatt ut til OL. Men joda, jeg er helt enig med deg!

Uansett ikke den beste generalprøven vi fikk i går desverre. Østerrikerne virker usansynlig sterke, og når gode gamle Adam imponerer er jeg redd for at det eneste vi har en fair sjans på er 2. eller 3. på lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...