DJ_Dark Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Siden det er ikke så mange grener i hopp stemmer jeg for at vi tar det i en tråd. Om dere mener vi trenger en enkelt tråd for hvert renn, si ifra, så endrer jeg denne og lager to nye tråder. Si ifra om dere finner et bedre bilde hvor det er norske med. Norges lag: Anders Jacobsen Roar Ljøkelsøy Bjørn Einar Romøren Tom Hilde Johan Remen Evensen Kenneth Gangnes Hoppdager: 13/2 18.45 Hopp, normal bakke 20/2 20.10 Hopp, stor bakke 22/2 18.45 Hopp, lag Se opp for: Gregor Schlierenzauer, Simon Amman, Janne Ahonen Endret 5. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ja, hvem vinner dette? Holder en sterk knapp på mister Schlierenzauer, men vi kan fort få en reprise fra 2002 med dobbeltgull til Ammann. Eller kanskje en annen outsider kan klinke til? Var vel ingen som hadde forutsatt at Ammann skulle få en så til de grader uttelling i Salt Lake. Nordmennene skal være fornøyde om de kan plukke med seg noen medaljer. Når det kommer til laghoppinga er vel Østerrike safe-bet, men en skal aldri si aldri. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvorfor ikke hente tilbake Bystøl? Han har fri plass på et av rennene, kanskje han kan gjøre det bedre enn de dårlige hopperne vi har nå? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Vanskelig å si hvem som vinner. OL har som regel alltid overraskende vinnere. Det vises med Amman i 2002 og Bystøl i 2006. Likevel er Amman og Schlierenzauer store favoritter i år. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvorfor ikke hente tilbake Bystøl? Fordi han har lagt opp? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvorfor ikke hente tilbake Bystøl? Fordi han har lagt opp? Var litt sarkasme der da. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Litt usikker på hvorfor Gangnes blir satset såpass mye på som han blir. Han har muligens kapasitet til å hoppe langt, men når han ikke har sjans i konkuranse synes jeg han bør holde seg hjemme å trene. Btw. Hva skjedde egentlig med Bardal og hvor er Jon Aaraas blitt av? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Håper Romøren kommer seg i form snart, ellers kan det bli mye dårlig hopping. Lag er gøy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Etter min mening burde disse fire hoppe i den første konkurransen: 1. Jacobsen 2. Romøren 3. Evensen 4. Hilde Tøft valg på den siste plassen, men føler at Hilde har mer inne enn f.eks. Roar. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Etter min mening burde disse fire hoppe i den første konkurransen: 1. Jacobsen 2. Romøren 3. Evensen 4. Hilde Tøft valg på den siste plassen, men føler at Hilde har mer inne enn f.eks. Roar. Hmm.. Er vel ikke så vanskelig å se for seg at dette blir laget mtp. at Roar ikke er tatt ut til OL. Men joda, jeg er helt enig med deg! Uansett ikke den beste generalprøven vi fikk i går desverre. Østerrikerne virker usansynlig sterke, og når gode gamle Adam imponerer er jeg redd for at det eneste vi har en fair sjans på er 2. eller 3. på lag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 God lesning!! Får håpe han slår til i konkurranse og! Lenke til kommentar
Palme Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Herlig å se at han endelig har fått orden på formen! Virkelig på tide! Dersom ikke han knekker sammen pga. ett dårlig hopp - slik han har gjort tidligere i år, så har jeg stor tro på medalje! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg blir trist av høre Sauen si at han er glad for at de gamle reglene brukes i hopp. Det er visst mye bedre for hoppsporten i følge han selv. Trist. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Mika tok ordene ut av min munn. Fyren er en guttunge. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvor står dette?? Ellers tror jeg på Sølv i laghopp, gull i normalbakke og en liten mulighet for bronse i stor bakke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Var på tv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Bardal rett inn på laget. Særlig lurt å vrake Evensen? Gutten var jo på pallen for en drøy uke siden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 HÆ!? Vrake Evensen!? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Navn foran resultater...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå