yNx Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Med tanke på hvor rå i truten du kan være når du skal bedømme en side,burde du egentlig kunne lage en side som er f**n så mye bedre! Bare en masse rot hele veien.... Rett å slett stygg og horibel etter min smak! omg, surmuler du fortsatt fordi du ikke klarte å lage en side vi ble imponert av?? Kan du forklare akkurat hva som er rotete? Og kan du vise oss et eksempel på en "bra" side etter din smak? Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg likte den heller ikke... Litt vanskelig å sette fingeren på. Hva jeg ikke liker: Menyen er STYGG. Den flash-saken er slitsom og fonten er IKKE bra. Bakgrunnen på teksten burde du gjøre om på ja... (den med alle prikkene) Liker heller ikke at det står verjon 4.2 osv. Hva er poenget med det? Det sier oss jo ingenting. Enkelte av grafikk-snuttene blir nesten borte (utydelige) på min skjerm (Men det er kanskje meningen?) Hva jeg liker: Fargevalget er behaglig. Logoen er kul. Bildene er bra. Oppdelingen på siden er bra. (Selv om jeg ser problemet som noen har nevnt tidligere. Hvis du skal ha mye tekst så kommer den veldig lavt.) Tja... Det var det jeg kom på i farten... Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Nice! ...ser veldig proffesionelt ut..fine fargevalg, nice gfx...ja ikke mye å klage på ...og den er i hvertfall ikke rotete...han som sa den var rotete har nok ikke så mye peiling på design Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 vis det er en "brife" side så er den dritrå. Vis den er seriøs.. så er den for uoversiktelig. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Bærer vell preg av at du vet hva du gjør. Men er noen ting jeg finner irriterende. Ene er at siden er så lang (nedover), uten at det er noe der. bare en småting, men er irriterende å scolle nedover, så er det ingeting der. En annen ting er den menyen på siden. Når du holder over så blir den lysebrun, og det er tøft. Men så bare fortsetter den å blinke, det er ennerverende. Den burde hellerer blinke saktere å saktere inntil den ble helt brun. Ellers så liker jeg å ha den menyen litt høyere oppe. Så automatisk så scollet jeg litt ned, så jeg fikk menyen litt høyere oppe. Den skal liksom ikke være der, nede i hjørnet. Nå står det ikke noe annet enn "we have joy we have..." det hvor jeg regner med at det blir tekst. Men går jo ikke ann å lese noe der uten å scrolle nedover, så det blir liksom till at ma scroller ned litt før man får "brukt" siden. Forstår du? Kan tenke meg at man blir litt lei av det, at for hver at de undersidene så må man scrolle før man kommer til noe fornuftig. Designmessig er det jo fint, men design er også brukervenlighet. Og der syns jeg det blir litt tungvindt å måtte scrolle ned på hver side for å finne det du er etter. Synnes kansje det ble litt tomt på venstre side? Ellers en veldig fin side. Mvh P@rm@nn Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 ...og den er i hvertfall ikke rotete...han som sa den var rotete har nok ikke så mye peiling på design nei, jeg har bare laget websider i 7-8 år.. pytt, ikke sant? sjekk siden i signaturen min.. sånn liker jeg ting. minimalistisk og oversiktelig. i mine øyne er siden hans rotete. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 jeg synes den siden var "bråkete" og rotete, liker det også enkelt, gjerne sort og hvit, det slår aldri feil den http://psilocybe.tk/ synes jeg "startet" litt langt nede på siden, hos meg (1280x1024) er den 30% nede på skjermen liksom Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 ...og den er i hvertfall ikke rotete...han som sa den var rotete har nok ikke så mye peiling på design nei, jeg har bare laget websider i 7-8 år.. pytt, ikke sant? sjekk siden i signaturen min.. sånn liker jeg ting. minimalistisk og oversiktelig. i mine øyne er siden hans rotete. Har du laget sider i 7-8år burde du kunne lage finere sider en den der...selv om den var rolig og pen dah.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Har du laget sider i 7-8år burde du kunne lage finere sider en den der...selv om den var rolig og pen dah.. for n'te gang, jeg liker ting enkelt, ikke masse ting som svosjer rundt og sånne heavy superdesignete sider som roberto lager. jeg laget masse sånt i mine yngre dager, det skal være sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå