Gå til innhold

Ønsker kritikk til min nye alfa-beta side!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes den ikke så rotetete ut. Og, du har tydeligvis peiling på et du holder på med.

Hvis, jeg absolutt skal "rakke ned" på noe så er det menyen - likte ikke flash'en eller fonten. Fonten skal vel stå i stil med logo'en din. Så, hvis du forandrer, så må du vel forandre begge steder. Men, hvis poenget med siden er å vise at du kan web-design, så ville jeg ikke prøvd å tyne inn mest mulig "dill-dall" (i mangel på et annet ord) på fremsiden. "Dill-dall"'et flyter kanskje litt over hverandre.

Men, kort sagt så var det en bra alfa-beta side. Jeg likte den!

Lenke til kommentar

Hmm.. litt for krevende for folk som har dårlig linje.. :-?

Sitter i skrivende stund på et datatreff med dobbel ISDN, helt forferdelig!

Noen av bildene uteble..

Men psilocybe har litt rett i at siden var rotete.. vet ikke helt hvordan jeg skulle si det..

Vet ikke helt.. :o

Lenke til kommentar

Synes den var tøff, jeg!

Den "begynte" kanskje litt vel langt ned, på en måte. Synes også at blinkingen på menyen var litt for slitsom, men den virket som en gjennomtenkt side.

Håper ikke det blidet skal være øverst på ALLE sidene, da. Det er litt for stort til det, synes jeg.

Skulle jeg brukt ditt patenterte terningkastsystem, ville det nok blitt en sterk femmer, eller en sekser.

Lenke til kommentar

Hehehe...takk for svar ;)

Det kommer et nytt bilde på hver side, ja. Har fått tak i et par roalty-free bilder så jeg jobber med saken...til dere som syns at siden var rotete og ikke fikk til å si hva som var rotete (hei beco!) hva er syns dere er rotete? Bør jeg fjerne de "prikkene" på toppen?

Lenke til kommentar

Synes det var unødvendig med de bildene helt øverst. Den linjen der det rober2.com bildet er skulle vært toppen, slik at du ikke er nødt å scrolle ned for å se hele siden (1024x768 oppløsning).

Ellers var det uten tvil meget bra designet. Selv om jeg selv også foretrekker det litt enkle...

Lenke til kommentar

pen side det her...men som nevnt tidligere begynner siden litt for langt ned etter min smak...og de flash greiene på linkene var ikke annet enn irriterende og se på. Du burdte heller ha noe smooth fading greier der istadenfor...

Men det ser ut som en bra side det her...ganske profosjonell! :smile:

Lenke til kommentar

hmm.. bra side i grunnen, men innholdet blir overskygget littegrann.

Ser mer ut som en reklameside i stedet for en hjemmeside..

men menyen var flott, du bør kanskje vurdere å bytte skrift på denne?

Lenke til kommentar

Dette blir ganske mye repetering, men jeg kan prøve å begrunne hva som gjør dette designet så rotete.

- Med en gang du går innpå siden, har du ikke noe sted å feste blikket

- Teksten/innholdet er for langt ned på siden

- Du har blandet for mange forskjellige stilarter

- Den prikkete bakgrunnen på teksten gjør teksten mer uleselig, og pen er den ikke

- Flash. Hva er poenget med flash? Klarer å lage pene menyer med ren css

Hvis dette skal være en porefølje, så vær litt mer sikker på hvordan stilen på designet skal være. Amatører liker slikt, men de mer erfarne innen design synes som oftest denne sammensetninga er litt for dårlig.

Vel, beklager å grille deg fullstendig, men er det ikke slikt man lærer av? :) Får håpe du tenker over noen av punktene mine.

Du er flink med grafikk, så jeg tipper den neste sida di vil bli fantastisk, hvis alt sitter.

Lenke til kommentar

Med tanke på hvor rå i truten du kan være når du skal bedømme en side,

burde du egentlig kunne lage en side som er f**n så mye bedre!

Bare en masse rot hele veien....

Rett å slett stygg og horibel etter min smak!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...