Gå til innhold

OL2010:Tråden for Ishockey

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raknet helt på slutten, så det er vell strengt tatt bare resultatet som forteller om menn mot gutter Night.

Kan du ikke svare på spørsmålet mitt?

Leste det nå. Er ikke helt sikker på om jeg vet hva du mener her. Plukker opp kølla? Forklar :)

Hvis du tenker på når kølla ligger på isen etter harde dueller, hvor det er naturlig at køllene detter på isen så er det naturlig å plukke de opp. Norge plukket opp sine egne køller, det er ikke lov til å ta motstandernes køller. Det var en situasjon hvor kølla til Jacobsen knakk, og han fikk kølla til en av våre forwards. Noe som er veldig vanlig siden køller ofte knekker.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

I Sverige fokuserer de nå på at Canada KNUSTE Norge. Men samtidig nevner de at Norge gjorde det bra i starten.

Russland virker skumle.

Sverige spiller i morgen. Foppa må spille med spesiallaget brystplate pga skaden han fikk i fjor. Utrolig at han fortsatt orker å spille på dette nivået!

Lenke til kommentar

Nå ble jo norge knust til slutt, og vi gjorde en imponerende god 1 periode, så svenskene har vel sitt på det tørre der.

Etter å ha sett det norske laget i går er jeg veldig optimistisk før Sveits kampen, som er den vi MÅ vinne. De to første mot kanada og usa er som treningskamper å regne.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...