PatSharpX Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg har kanalsurfa en del nå, men av det jeg har fått med meg, virker det som om dommeren er litt så som så Har vært noe småplukk, men ikke alt for ille. Nå startert vi 3periode i overtall, håper på att mål! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Nå er det over til Lost, men vi tar da dette i siste periode. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Nå må det jo nevnes at ishockey er nasjonalsporten til Canada (er det ikke det?). Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) ÅÅå. Fortjente mål der! Faen at den 3 scoringen kom! Stort av Norge dette, selv om det har blitt 3 i nasen. Hvorfor plukker Canadierene opp kølla og ikke vi? Edit2: Var morrsomt så lenge det varte. Endret 17. februar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Morro med første periode, men det ble som forventet menn mot gutter Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Raknet helt på slutten, så det er vell strengt tatt bare resultatet som forteller om menn mot gutter Night. Kan du ikke svare på spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
Colb Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 jaja, nå starter USA-NORGE i curling.. noe å se frem til der skulle en tru Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Raknet helt på slutten, så det er vell strengt tatt bare resultatet som forteller om menn mot gutter Night.Kan du ikke svare på spørsmålet mitt? Leste det nå. Er ikke helt sikker på om jeg vet hva du mener her. Plukker opp kølla? Forklar Hvis du tenker på når kølla ligger på isen etter harde dueller, hvor det er naturlig at køllene detter på isen så er det naturlig å plukke de opp. Norge plukket opp sine egne køller, det er ikke lov til å ta motstandernes køller. Det var en situasjon hvor kølla til Jacobsen knakk, og han fikk kølla til en av våre forwards. Noe som er veldig vanlig siden køller ofte knekker. Endret 17. februar 2010 av NightKeeper Lenke til kommentar
vad Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) jaja, nå starter USA-NORGE i curling.. noe å se frem til der skulle en tru Jepp, bare å flytte over til curlingtråden nå! 8-3 Endret 17. februar 2010 av vad Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 En god kamp til tross for stortap. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Canada var i angrep, en nordmann mista kølla i forsvar, men tok den ikke opp selv om han hadde anledning til det.... Så såg jeg tidligere at en Canadier mistet sin og tok den rett opp igjenn, er det en regel her, eller? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Man kan ta opp køllen sin uansett, er ikke regler for det. Men er man i forsvar blir de ofte liggende for da MÅ man holde "mannen" sin hele tiden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Så ... Jeg sovna etter hvert, hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 I Sverige fokuserer de nå på at Canada KNUSTE Norge. Men samtidig nevner de at Norge gjorde det bra i starten. Russland virker skumle. Sverige spiller i morgen. Foppa må spille med spesiallaget brystplate pga skaden han fikk i fjor. Utrolig at han fortsatt orker å spille på dette nivået! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 I Sverige fokuserer de nå på at Canada KNUSTE Norge. Men samtidig nevner de at Norge gjorde det bra i starten. Ingen nyhet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Nå ble jo norge knust til slutt, og vi gjorde en imponerende god 1 periode, så svenskene har vel sitt på det tørre der. Etter å ha sett det norske laget i går er jeg veldig optimistisk før Sveits kampen, som er den vi MÅ vinne. De to første mot kanada og usa er som treningskamper å regne. Endret 17. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 noen som skal se sverige - tyskland? tenkte å se den, tror dere det er en match det er verdt å føge med på? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tenkte å se på den om jeg ikke sovner først. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tja, jeg tenkte å legge meg, og sette på en alarm jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå