archongamer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Appropo dumme 2 minuttere. Der kom det et kremeksempel. Tåler ikke mange av de. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Hvorfor ble spillet stoppet der? Noe komplisert eller? Lurer på det samme, skjønte ingenting akuratt der Litt lei allerede av at dommerene pirker på Norge, og lar relativt åpenbare utvisninger til Canada gå. edit: Haha, marginene på vår side! Endret 17. februar 2010 av Vizla Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Litt flaks må man ha, hehe. Men faen, føte at Norge hadde den ene gode sjansen til å kontre når det egentlig ble 3v2. Men så ble spillet stoppet. Hmm. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Måtte komme. FUUUCK. Jævla powerplay bullshit. Føles virkelig urettferdig ut pga de jævla utvisningene. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Venta på den Synd, jeg forventer nå et norskt mål! ( Optimist ja.. ) Ingen som vet grunnen til at spillet ble stoppet når Norge kontret ? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Pen styring, men hvorfor han får lov til gang på gang og stå der er for meg et mysterium. e: Der er det gjort ja. Norge ser mer og mer ut som statister i forsvar, det andre målet tok mye av livet ut av gutta desverre. Dog en ting jeg reagerer kraftig på: Norge fikk utvisning i første for å holde med kølla. Canada har i andre nå gjort det samme like hardt minst 4 ganger som jeg har sett, og dommerene ignorerer det totalt. Endret 17. februar 2010 av Vizla Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hehehe, der burde det vært 3 også. Oh well. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Er ikke regelen slik: Mister du kølla skal den bli liggende på banen ? edit: Elendig spill.. Endret 17. februar 2010 av Vizla Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Bra av Norge dette da. Hadde fortjent redusering nå altså. Vanvittig uflaks på gang altså. That's that. Lenke til kommentar
vad Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jaja. Må vel bare prøve å begrense dette nå, desverre. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hørte jeg riktig i sted da han sa at Vancouver kommune har 120 ishaller? Det er jo i så fall in-fucking-sane. Lenke til kommentar
vad Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hørte jeg riktig i sted da han sa at Vancouver kommune har 120 ishaller? Det er jo i så fall in-fucking-sane. Ja. Men så er Vancouver en millionby også. Ikke vet jeg om størrelser på canadiske kommuner. Kan vel sammenlignes med om østlandet hadde 120, et stykke igjen dit... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kjipt greier. Teit med 3målet til canada. Håper det ikke er noe galt med Per Åge Skrøder, trenger han. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hørte jeg riktig i sted da han sa at Vancouver kommune har 120 ishaller? Det er jo i så fall in-fucking-sane. Ja. Men så er Vancouver en millionby også. Ikke vet jeg om størrelser på canadiske kommuner. Kan vel sammenlignes med om østlandet hadde 120, et stykke igjen dit... Joda, vet at Vancouver er stor, men det er likevel et sykt antall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg har kanalsurfa en del nå, men av det jeg har fått med meg, virker det som om dommeren er litt så som så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå