Gå til innhold

OL2010:Tråden for Ishockey

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ble spillet stoppet der? Noe komplisert eller?

Lurer på det samme, skjønte ingenting akuratt der :p

Litt lei allerede av at dommerene pirker på Norge, og lar relativt åpenbare utvisninger til Canada gå.

edit: Haha, marginene på vår side!

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Pen styring, men hvorfor han får lov til gang på gang og stå der er for meg et mysterium.

e: Der er det gjort ja. Norge ser mer og mer ut som statister i forsvar, det andre målet tok mye av livet ut av gutta desverre.

Dog en ting jeg reagerer kraftig på: Norge fikk utvisning i første for å holde med kølla. Canada har i andre nå gjort det samme like hardt minst 4 ganger som jeg har sett, og dommerene ignorerer det totalt.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
Hørte jeg riktig i sted da han sa at Vancouver kommune har 120 ishaller? Det er jo i så fall in-fucking-sane.

Ja. Men så er Vancouver en millionby også. Ikke vet jeg om størrelser på canadiske kommuner. Kan vel sammenlignes med om østlandet hadde 120, et stykke igjen dit...

Lenke til kommentar
Hørte jeg riktig i sted da han sa at Vancouver kommune har 120 ishaller? Det er jo i så fall in-fucking-sane.

Ja. Men så er Vancouver en millionby også. Ikke vet jeg om størrelser på canadiske kommuner. Kan vel sammenlignes med om østlandet hadde 120, et stykke igjen dit...

Joda, vet at Vancouver er stor, men det er likevel et sykt antall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...