tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Damn, det var skummelt. For en syk keeper altså, lovely. Men faen, begynner å bli noen tabber av Norge nå også. Den taklingen der var ikke pen da... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Grise takling. God Keeper. Altså Jeg ser kamp hver OL tc, men han heter ikke Patrick fyren Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Første gang jeg ser, haha. Jeg kommer til å være sykt n00b nå, haha. Men seriøst, vet ikke hvorfor jeg plutselig hadde lyst å se denne kampen. Kan ha noe med at jeg ble kjent med en fra Canada i det siste. Og ja, det var virkelig en grisetakling. Må holde ut til periodepause nå! Sweeet Endret 17. februar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Wow, å holde nullen en hel omgang er virkelig imponerende. OL's største positive overraskelse så langt. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 aldri sett før jeg heller, utrolig moro å se dette! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, er virkelig gøy. Night, venter på en liten oppsummering av events så langt av deg. Hvor lenge varer pausene? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Bra spill av Norge i første omgang! Jeg er imponert. Lenke til kommentar
Rufu87 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Veldig imponert over første perioden! Håper de ikke faller helt av i de to neste. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Dette er det bare å ta av seg hatten for! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Liker dette! Men fjernkontrollen var nære på å få nærkontakt av første grad (eller er det tredje?) med veggen i forbindelse med den taklingen... (nervene er vel ekstra frynsete etter alle skuffelsene de siste dagene ) Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Vinner vi blåser jeg i resten av mesterskapet. Resten blir ren bonus. For et nervedrama dette kan bli. Får Canada en tidlig scoring 2. er jeg redd det kan renne inn mål. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Ja, er virkelig gøy. Night, venter på en liten oppsummering av events så langt av deg. Hvor lenge varer pausene? Som regel 10-15 minutter. Dette er her er bare helt forbanna sykt. Det skal nevnes at Team Canada bare har hatt en trening i forkant av mesterskapet, men likevel helt forbanna sykt at vi killer TO (!!!!!) Canada-powerplay med superstjerner som Crosby, Getzlaf, Thornton, Nash ++++++++ på isen. Det kommer ikke til å holde, men fy faen så morro har jeg ikke hatt det på mange år. 0-0 til pause mot Canada hadde jeg ALDRI forventet meg!!!! Getzlaf med en meget stygg hodetakling på Tommy, skulle ha vært en femminutter, synd dommerne ikke så den. Endret 17. februar 2010 av NightKeeper Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Vil si det er en seier i seg selv å holde nullen en hel omgang mot selveste Canada i løvenes hule. Så får det gå som det går til slutt... Endret 17. februar 2010 av kilik Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Egentlig nesten som forventet 1 periode synes jeg, hvor norge er sterke defensivt, mens Kanada er smånervøse og dårlig forberedt. Nå blir det spennende å se hvor lenge de norske gutta har kondisjon til å henge med, og Patrik Thoresen er on fire. Herlig Endret 17. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) synes canada slipper billig på utvisninger pga navn.. synes dommerne har vært håpløse til tider her.. Men vi spiller bra og satser på en minst like bra periode fra våre krigere! Endret 17. februar 2010 av MiKA77 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Høres bra ut Night. Hadde vært utrolig moro om dette kunne holdt seg litt til sånn at Canada begynner å stresse. Og da snakker jeg om publikum også. Helt utrolig at han ikke ble straffet for den taklingen ja, irriterende. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 At visse dommeravgjørelser ville gå i mot oss fordi vi møter kanada hjemme var vel ganske forventet, men det burde helt klart vært blåst på den til hodet på Martinsen. Vi må uansett bevege skøytene og unngå dumme 2 minuttere så har vi en fair sjans til å sjokke de litt skikkelig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Stor ære til keeperen altså. Solid som faen. Lenke til kommentar
vad Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Meget imponert sålang! Får håpe utholdenheten holder en stund til Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvorfor ble spillet stoppet der? Noe komplisert eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå