Gå til innhold

OL2010:Tråden for Ishockey

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I første periode mente jeg å høre kommentatoren nevne at spillestoppen var for reklamepause i Nord-Amerika. Min første tanke var at det kan ikke stemme, det må ha vært time-out. Nå var det nok en slik pause i sted (mens kameraet viste diverse kjendiser blant publikum). Var det også en reklamepause? Er det bare jeg som synes det er helt ABSURD at spillerne stopper opp mens det vises reklame på TV? TV-selskapene har fått litt vel mye makt når slikt skjer. Hva blir det neste, Formel 1-bilene kjører inn til siden og venter mens det vises reklame?

Lenke til kommentar

Det er regler på hvor stor beskyttelse de har lov til å ha. For noen år siden minsket de størrelsen på bein-padsa og en del annet, slik at det skulle bli flere mål.

Hvis de henter inn noen med ekstrem fedme, dekker de hele målet selv uten beskyttelse. Hva gjøres da? Blir de nektet?

Lenke til kommentar

Det kan jeg ikke svare på slik på stående fot. Eller sittende i sofaen. :p

Men man skal være helt sjukt feit for å dekke hele målet, og så lenge det er en liten glippe vil folk score der når keeperen er feit og treg. Dessuten får han da ikke beskyttet hele hele kroppen, noe som nok gjør ganske vondt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...